Tvrdost podvozku
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 28.07.2016 09:29
Re: Tvrdost podvozku
Mě by spíš zajímalo k čemu to horní uložení je když prakticky vubec nic netlumí?
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: Tvrdost podvozku
No tak nějakej posun tlumiče tam být musí.Když si vezmeš,že tlumič,kastle a náprava vlastně tvoří trojúhelník,tak pokud se ti zmáčkne pružina,změní se ti délka jedné strany trojúhelníku a tím pádem vnitřní úhly ramen,který se pohybují. Geometrie asi 5. třídy základní školy.
Ten pohyb bude třeba minimální,ale nějakej bude
Ten pohyb bude třeba minimální,ale nějakej bude
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: Tvrdost podvozku
Myslím,že podvozkem třeba od HP sporting nic nezkazíš,ale stojí to docela dost
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
-
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 28.07.2016 09:29
Re: Tvrdost podvozku
Podvozek od HP sporting sem měl. Na felicii, treningový. Bylo to jak kámen xD ale jízdní vlastnosti luxus
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: Tvrdost podvozku
Hele teď koukám a to mělo bejt do jinýho tématu,jsem se nějak spletl s umístěním s tím HPčkem
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
-
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 28.07.2016 09:29
Re: Tvrdost podvozku
Tlumiče vyměněny a jízda jako na polštářku!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 18.04.2013 19:13
- Bydliště: Kopr
Re: Tvrdost podvozku
Jj,MEYLE tlumice jsou "mekci",komfortnejsiSpajwer píše:Tlumiče vyměněny a jízda jako na polštářku!
VW Passat Variant B5, 1.9 TDI 81 kW AFN
-
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 28.07.2016 09:29
Re: Tvrdost podvozku
Tak jinak. Prvotní pobláznění nemělo dlouhého trvání. Zlepšilo se to, to jo... ale tvrdý to je stejně. Při přejíždění záplatované silnice je to pořád hrozně hlučný a hlavně to cejtim ve volantu. Paradoxně si toho víc všímám když zesílim rádio. Prostě ty rány do karoserie a volantu cítím. Mam tam FRAP podvozek vysoká výdrž, nové axiální táhla a čepy řízení, nové tlumiče meyle spolu s horním uložením. mohl by to zpusobovat nějaky uložení motoru? Ještě budu dělat zadní tlumiče a uložení, a uložení stabilizátoru. Ale jinak už nevim. Napadá někoho něco? Díky
Edit: ted sem měnil stab. tyčky na Getzi 2004 kterej byl podvozkově humus, vše od oleje atd a na záplatovaný cestě to byla paráda. I moje stará felicie mi podvozkově přijde pohodlnější.
Edit: ted sem měnil stab. tyčky na Getzi 2004 kterej byl podvozkově humus, vše od oleje atd a na záplatovaný cestě to byla paráda. I moje stará felicie mi podvozkově přijde pohodlnější.
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Tvrdost podvozku
Asi bych to musel vidět/slyšet. Dost dobře může mlátit nějaké nedotažené rameno. Navíc ta "značka" je už sama o sobě dost pochybná. Pouzdra stabilizátoru by vyluzovala ťukání/bouchání na sebemenší nerovnosti. Ty rány by mohlo dělat uložení tlumiče které jsi ale vpředu měnil nebo kontroloval. Pokud by to šlo zezadu tak kromě tlumiče a jeho uložení koukni i na silenntbloky nápravy. Uložení motoru a převodovky by ti mnohem dřív, než by sebou motor mlátil o vše okolo, dalo vědět tím že při ubrání a následném přidání plynu za jízdy by to dost cuklo. Když se hydra a uložení převodovky utrhnou úplně tak to mlátí i při přeřazení na další rychlost. Sice to tím nejspíš nebude ale zkontrolovat to můžeš.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
-
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 28.07.2016 09:29
Re: Tvrdost podvozku
Ono to jako vyloženě nemlátí, Přijde mi to jako by nějakej prvek nápravy, měl být uloženej v gumě, a ta guma je už domrdaná a tvrdá. Když jedu po kostkách tak to auto duní jak sviňa. Když jedu v normální rychlosti přes koleje, tak to je prostě strašně tvrdý. nemlátí to, z venku to zní jako každý normální auto když jede přes koleje. Ještě ted budu měnit uložení stabíku a zadní tlumiče s uložením.
Ramena jsem ted kontroloval a pokud mužu soudit podle vzhledu a hybnosti tak jsou v pohodě
Ramena jsem ted kontroloval a pokud mužu soudit podle vzhledu a hybnosti tak jsou v pohodě
-
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 28.07.2016 09:29
Re: Tvrdost podvozku
Tak sem vyjel z autem na nájezdy a projistotu povolil všechna ramena a znovu dotáhl, včetně zadních tlumičů a problém se nevyřešil. (rovnou sem je i zkontroloval a vše je v pořádku, ramena jsou tuhá, čepy taky)
po jízdě po nerovnostech auto duní jak stará felicie, nic vyloženě nemlátí ale třepe mi to s volantem, a cítím to občas i v pedálech (když přidám nebo uberu plyn, pohne se mi řadící páka dopředu a dozadu)
Když sem tuhle stál na nakloněné rovině, a nastartoval sem, ozvalo se párkrát bouchnutí kov na kov (předpokládám uložení motoru) a když sem jednou vzal trochu rozbitou zatáčku ostřeji tak to taky byli ocelové rány...
Vyměním tedy komplet uložení motoru, převodovky a rámu.
Hydroložiska si nechám až na konec, akorad v tom mam hokej a netuším co vše budu potřebovat.
Jsou to tyto díly?
Díky
8D0 399 151 H
8D0 399 151 P
8D0 399 415 F
8D0 399 415 E
8D0 399 419 C
po jízdě po nerovnostech auto duní jak stará felicie, nic vyloženě nemlátí ale třepe mi to s volantem, a cítím to občas i v pedálech (když přidám nebo uberu plyn, pohne se mi řadící páka dopředu a dozadu)
Když sem tuhle stál na nakloněné rovině, a nastartoval sem, ozvalo se párkrát bouchnutí kov na kov (předpokládám uložení motoru) a když sem jednou vzal trochu rozbitou zatáčku ostřeji tak to taky byli ocelové rány...
Vyměním tedy komplet uložení motoru, převodovky a rámu.
Hydroložiska si nechám až na konec, akorad v tom mam hokej a netuším co vše budu potřebovat.
Jsou to tyto díly?
Díky
8D0 399 151 H
8D0 399 151 P
8D0 399 415 F
8D0 399 415 E
8D0 399 419 C
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Tvrdost podvozku
Levé uložení převodovky může být buď stejné jako pravé http://www.autodily-cardo.cz/silentblok ... -36658-01/ nebo vypadá takto : http://www.autodily-cardo.cz/silentblok ... -17702-01/. Hydrolůžka pouze originál. Ušetřit se dá když koupíš obě levá a gumu tepelného štítu si přehodíš z původního. Pokud chceš měnit i přední doraz : http://www.autodily-cardo.cz/nezarazene ... -27091-01/ - pro facelift 3BG
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
-
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 28.07.2016 09:29
Re: Tvrdost podvozku
Super díky! vlezl sem pod auto a trošku to obhlídl, to že mam olej až k zadní nápravě dávám za vinu těsnění na olej. vaně, ale co se týká silentbloku tak to mam přesně tak. Na jedné straně ten kulatý a na druhé ten nálitek ve tvatu divnýho A. Ten kulatej nevím jak má vypadat novej ale jak má na sobě tu spodní misku, tak ta je dole od silentbloku docela daleko, takže asi předpokládám že už bude vytlačenej. Jeho výměna je naštěstí hračka. Hydroložiska nevím v jakém jsou stavu. Lze to po vyndání nějak zkontrolovat? v životě sem je neměl v ruce.
A vtipná věc: Největší bordel co sem pořád řešil mi dělal uvolněný šroub na spodním pantu řidičových dveří který narážel do pantu na kastli! Stačilo dotáhnout a hned je to jiný auto :-O
A vtipná věc: Největší bordel co sem pořád řešil mi dělal uvolněný šroub na spodním pantu řidičových dveří který narážel do pantu na kastli! Stačilo dotáhnout a hned je to jiný auto :-O
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: Tvrdost podvozku
Takže jsi udělal generálku podvozku zbytečně? Paráda
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
-
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 28.07.2016 09:29
Re: Tvrdost podvozku
Tak uplne zbytečny to nebylo, par ramen bylo v háji, tlumiče také. Po každé výměně sem poznal zlepšení.
Ale ted mam dotaz, spodní zadní ramena, jak tuhej má být ten velký silentblok? když to porovnám s originálem co na autě byli, tak ten je dost tuhej, a ten FRAPáckej je měkej, normálně s nim sem schopnej když do tý díry vrazim šroubovák verglovat tam a sem bez větší námahy, taky jak tam jsou takový ty vsunutý přídavný kousky gumy (nevim jak to popsat) tak z těch frapáckejch jdou vyndat a jsou dost měkký. V originálech drží na fest a jsou tvrdší...
Ale ted mam dotaz, spodní zadní ramena, jak tuhej má být ten velký silentblok? když to porovnám s originálem co na autě byli, tak ten je dost tuhej, a ten FRAPáckej je měkej, normálně s nim sem schopnej když do tý díry vrazim šroubovák verglovat tam a sem bez větší námahy, taky jak tam jsou takový ty vsunutý přídavný kousky gumy (nevim jak to popsat) tak z těch frapáckejch jdou vyndat a jsou dost měkký. V originálech drží na fest a jsou tvrdší...