Tvrdost podvozku

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
Rouballik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1050
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jilemnice

Re: Tvrdost podvozku

Příspěvek od Rouballik »

Oni silentbloky poměrně vyměknou, když je povozíš 250 000 km. Takže jestli porovnáváš "vyjetý" ramena s novejma bude tam rapidní rozdíl
Klubové SRAŽENÍ 2019: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=400&t=351886" onclick="window.open(this.href);return false;
Sleduj svoji komunikaci na vw-clubu ( dole ): http://www.vw-club.cz/ucp.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Spajwer
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 28.07.2016 09:29

Re: Tvrdost podvozku

Příspěvek od Spajwer »

Nová! Ramena mají měkčí silentbloky než původní. A to o dost..

Uživatelský avatar
Teea
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 406
Registrován: 21.06.2010 07:19
Bydliště: Karviná

Re: Tvrdost podvozku

Příspěvek od Teea »

Ja jsem teda nikdy moc velky rozdil v mekkosti toho zadniho silentu nepozoroval. Vzdycky byl takovy pruznejsi. A ty vymezovaci gumy mi vypadly jen u silentu ktery byl utrzeny. Jinak samy od sebe nevypadly.
Passat B5 variant 1,9Tdi 81Kw AFN, r.v. 1999, EGR off, Rear 3cm UP, AHD...
Obrázek

Spajwer
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 28.07.2016 09:29

Re: Tvrdost podvozku

Příspěvek od Spajwer »

Tak já už nevím. Přejezdy retardérů jsou jak na obláčku... to je luxus... ale malé nerovnosti nebo záplatované cesty, to je za trest. Auto je hrozně hlučný, duní to.. Moje felicie s novým podvozkem když jedu jakoukoli rychlostí po záplatovaných cestách tak je to pohodička! Naopak přes retardéry je to katastrofa.... Očekával bych že passat bude komfortnější :/ Nemám ale origo tlumiče to je pravda..

Spajwer
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 28.07.2016 09:29

Re: Tvrdost podvozku

Příspěvek od Spajwer »

Zjistil sem že když sem před rokem měnil ramena, nešel mi povolit čep řízení, tak sem ho musel uříznout a narychlo sem jel koupil do autokelly starline Axiální táhla... je jim rok, a jsou absolutně v hajzlu. Teď to i kovově mlátí... zítra přijdou nový tak doufám že už to bude potom v pohodě

Spajwer
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 28.07.2016 09:29

Re: Tvrdost podvozku

Příspěvek od Spajwer »

Mam dotaz, když sem měnil tlumiče, tak sem tam měl toto horní uložení:
Obrázek

nemělo by tam být toto?:
Obrázek

Přijde mi že ta "Pur pěna" by měla být měkčí tudíž pohodlnější.
Má někdo zkušenost?

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Tvrdost podvozku

Příspěvek od M@ty »

Já to uložení mám stále původní originál (PUR pěna), má dvě kila a i při nedávné rozborce bylo stále v nejlepší kondici. Ale že by kvůli náhradě z gumy chod tlumící jednotky "ztvrdnul" mi nepřijde reálný. To uložení je stále opřené o držák horních ramen.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Spajwer
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 28.07.2016 09:29

Re: Tvrdost podvozku

Příspěvek od Spajwer »

právě, je pořád opřené, ale ta pur pěna bude i při stlačeným stavu měkčí ne? protože když sem ji měl tuhle v ruce tak byla na dloubnutí prstem měkčí

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Tvrdost podvozku

Příspěvek od M@ty »

Měkčí je ale mám pochybnosti že by to mělo souvislost s výše uvedeným.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Spajwer
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 28.07.2016 09:29

Re: Tvrdost podvozku

Příspěvek od Spajwer »

Tak chuligáni vyřešil sem svuj problém s tvrdostí....
Odešlo mi řízení, a po montáži nového s čepy řízení které mají závit uložený v gume je vše v pořádku! Konečně se s tím dá jezdit. Nevěřil sem jakej to je rozdíl.

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“