Tvrdost podvozku
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 28.07.2016 09:29
Re: Tvrdost podvozku
geometrie je udělána, kola 16" podle TP. Pneu z hlavy nevim, ale asi 205/55. Foukano na 2
-
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 18.04.2013 19:13
- Bydliště: Kopr
Re: Tvrdost podvozku
No to by melo byt o.k .Ja na 15" foukam 2.2 a je to pekne komfortni svezeni,treba oktavka je tvrdsi..Napadlo me jestli tam nedal nekdo treba pruziny z V6 motoru,tim spise z V6 TDI..Ty jsou o dost tuzsi..Nejsou na pruzinach nahodou nejake barevne znacky?Podle toho bychom mohli pruziny identifikovat nebo zmer presne (i desetiny mm) prumer dratu pruziny..Spajwer píše:geometrie je udělána, kola 16" podle TP. Pneu z hlavy nevim, ale asi 205/55. Foukano na 2
VW Passat Variant B5, 1.9 TDI 81 kW AFN
-
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 18.04.2013 19:13
- Bydliště: Kopr
Re: Tvrdost podvozku
Muze i Bilstein,Sachs,Trw,Meyle..ty jsou komfortnejsi (pokud se bavime o klasicke zakladni rade tlumicu),oproti tomu Kayaba jsou dost tuhe.Monroe v soucasnosti nevim,dlouho jsem je nemontoval.skacel99 píše:No já nevím,ale pokud tam byly stejný pružiny i tlumiče před výměnou a tlumiče jsou prastarý,řešil bych prvně ty tlumiče,ideálně origo
VW Passat Variant B5, 1.9 TDI 81 kW AFN
-
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 28.07.2016 09:29
Re: Tvrdost podvozku
Tak já to prolezu až se k tomu dostanu, případně udělám nějaký fotky a jebnu to sem.
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Re: Tvrdost podvozku
Jestli z těch teček někdo něco vyčte, tak klobouk dolů. Já měl tvrdý péra (na autě ) a kontroloval jsem si je sám podle kódu a i ve VW mi to potvrdili, že jsou dobré, přesné pro můj typ auta i motoru a nejsou pro špatné silnice. Takže jsem si barevnými tečkami nepomohl.
Jinou pohádkou je, že se mi snažili "vnutit", že na pérech asi zůstaly převozní plasty nebo jak se tomu říká. To jsem byl rád, že sedím, když mi to řekli jen tak od boku ve VW u přepážky servisu.
Jinou pohádkou je, že se mi snažili "vnutit", že na pérech asi zůstaly převozní plasty nebo jak se tomu říká. To jsem byl rád, že sedím, když mi to řekli jen tak od boku ve VW u přepážky servisu.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
-
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 28.07.2016 09:29
Re: Tvrdost podvozku
No tak to je síla
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Re: Tvrdost podvozku
Tak oni tam zůstat můžou, to zase netvrdím, ale né na 5,5 let starém autě.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
-
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 28.07.2016 09:29
Re: Tvrdost podvozku
to by byl docela fór no
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Re: Tvrdost podvozku
Ne. Tvářil se u toho úplně vážně.... I před a i po spadení mé spodní čelisti.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
-
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 18.04.2013 19:13
- Bydliště: Kopr
Re: Tvrdost podvozku
ipanema: V etce to mas vypsano k jakemu motoru,provedeni..jake pruziny.
VW Passat Variant B5, 1.9 TDI 81 kW AFN
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Re: Tvrdost podvozku
Já vím, že to tam je. Ale když zjistíme, že to jsou správný pružiny na správného Passata, to Spajwerovi nepomůže od vyřešení.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
-
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 28.07.2016 09:29
Re: Tvrdost podvozku
Jinak tohle už sem řešil na felicii kdysi davno, měnil sem tlumiče a pružiny, kuláky a čepy řízení a pak sem zjistil že mam nafoukaná kola na skoro 4.... sem myslel že mi jebne nevim kdo to kdy nafoukal na takovou hodnotu pač já to určitě nebyl
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Tvrdost podvozku
No v Etce rozhodně není k jaké motorizaci, převodovce a druhu podvozku je daná pružina. Něco jsem se tím už natrápil takže vím o čem píšu...
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
-
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 28.07.2016 09:29
Re: Tvrdost podvozku
nějaký doporučení na obchod s díly?
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Tvrdost podvozku
Já osobně nakupuji v vícero Eshopů. Není žádný kam vyloženě nelezu. Beru dle ceny. Někde se vyplatí podvozkové díly Lemförder (Cardo), jinde zase oleje a filtry (prodejdílů), zmíněná brka můžou být zase cenově nejníž třeba na Autorozvody.cz
Prostě vyber vhodné kandidáty, najdi nejlevnější Eshop a ber...
Jinak k úplně prvotnímu dotazu a problému - tlumiče Monroe jsou krám. Pokud chceš měkký podvozek a kvalitní tlumiče ber Sachs. Když nechceš dělat z Vepře parník a trpět mořskou nemocí tak Kayaba a když nemáš problém pustit chlup navíc tak Bilstein B6 a vyšší řady popř. Koni. Tvrdost pružin takto na dálku neposoudím. Zajímal by mě pochopitelně typ (v případě neoriginálních dílů) nebo barevné označení. Zároveň i výška auta k lemu. Nejděsivější scénář co mě napadá je že tam někdo nacpal brka z těžší motorizace a teď to drží na uzdě (výšku) jen pístnice tlumiče. Navíc ta sada ramen Frap už může také vyluzovat pazvuky.
Prostě vyber vhodné kandidáty, najdi nejlevnější Eshop a ber...
Jinak k úplně prvotnímu dotazu a problému - tlumiče Monroe jsou krám. Pokud chceš měkký podvozek a kvalitní tlumiče ber Sachs. Když nechceš dělat z Vepře parník a trpět mořskou nemocí tak Kayaba a když nemáš problém pustit chlup navíc tak Bilstein B6 a vyšší řady popř. Koni. Tvrdost pružin takto na dálku neposoudím. Zajímal by mě pochopitelně typ (v případě neoriginálních dílů) nebo barevné označení. Zároveň i výška auta k lemu. Nejděsivější scénář co mě napadá je že tam někdo nacpal brka z těžší motorizace a teď to drží na uzdě (výšku) jen pístnice tlumiče. Navíc ta sada ramen Frap už může také vyluzovat pazvuky.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi