Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Problém brzdy
PříspěvekNapsal: 25.02.2009 08:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.04.2008

Příspěvky:

784

Bydliště:

New Jičín

noxicek píše:
Já jsem na svůj problém přišel. Odcházející posilovač u passatu? Lidi, né, to je velmi malá šance a obzvlášt u passata.
Já jsem měl v něm hodně velkou nadměrnou vlhkost a při bodech mrazu v něm zamrzlala membrána a tím pádem to nebrzdilo. Po roztání vše Ok a ráno po zamrznutí opět ne-e.
Takže i to oje možnost a jinak samozřejmě nejčastěji gumová průchodka v přapážce nebo unikající podtlak přímo u vývěvy.


A jak si to zjistil a co jsi sním udělal :?:

_________________
VW Passat B5.5 1.9TDI 96kW 6-ti kvalt a bývalá Mazda 323F 2.0, 106kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém brzdy
PříspěvekNapsal: 25.02.2009 15:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

828

Bydliště:

Karvinsko

Radegman píše:
noxicek píše:
Já jsem na svůj problém přišel. Odcházející posilovač u passatu? Lidi, né, to je velmi malá šance a obzvlášt u passata.
Já jsem měl v něm hodně velkou nadměrnou vlhkost a při bodech mrazu v něm zamrzlala membrána a tím pádem to nebrzdilo. Po roztání vše Ok a ráno po zamrznutí opět ne-e.
Takže i to oje možnost a jinak samozřejmě nejčastěji gumová průchodka v přapážce nebo unikající podtlak přímo u vývěvy.


A jak si to zjistil a co jsi sním udělal :?:


když jsem přijel do garáže, žena to kouknu, tak auto pořádně roztálo, ohřálo se. Nakonec jsem s tím nic nedělal a jel jsem domů. Brzdilo to bez problemu. Jsem si říkla že to to sakra je. Ráno mráz -¨8 a zase to nebrzdilo. Po příjezdu do garáže se auto ohřálo a jelo to zase v klidu. Tak jsem sundal hadicku, foukal fenem dovnitr , vysusilo se to poradne a uz to brzdi bez problemu.

Je to neco jako třeba na starych Avii. Ta byl přímo ventil-šroub, vyšrouboval se, voda odtekla a bylo klid.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém brzdy
PříspěvekNapsal: 25.02.2009 17:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.04.2008

Příspěvky:

784

Bydliště:

New Jičín

Ok ale já teď jel dva dny ráno a nic, brzdilo to v pohodě, tak u mně to bude asi nějaká ta hadička

_________________
VW Passat B5.5 1.9TDI 96kW 6-ti kvalt a bývalá Mazda 323F 2.0, 106kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém brzdy
PříspěvekNapsal: 22.12.2009 14:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.05.2008

Příspěvky:

23

Bydliště:

VW

Pánové, jestli můžu přispět, tak tento problém jsem měl taky do dneška. Tvrdý pedál a v mrazech to nebrzdilo takřka vůbec. Rozebrali jsme brzdový válec a tak jak už někdo v příspěvku psal, že může být i voda v posilovači. "Byla to pravda". Nevím jak a kudy se voda dostala do posilovače, ale bylo to tak. Fénem jsme led roztáli a vysáli stříkačkou - bylo tam neuvěřitelné množství přes litr špinavé vody. Je to super tento web - VW Club.cz.
Diagnostika mě ukazovala bez závad, a nakonec jen ta tekutina H2O !!! Zdravím a vemte si to do paměti.

_________________
VW Passat Variant 1,9 TDi 96 KW - čip 120 Kw, r.v 2001


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém brzdy
PříspěvekNapsal: 22.12.2009 14:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2009

Příspěvky:

1387

Bydliště:

Žďár nad Sázavou a kósek k tomu

ale kudy se tam dostává na to jsi nepřišel,popřípadě nějakou prevenci !

_________________
Zdraví a sílu najdeš ve VW

_________________
VW Passat Variant 1.9TDi 81kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém brzdy
PříspěvekNapsal: 22.12.2009 16:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9730

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Pokud opomenu možnost červí díry, tak voda leda z pod posilovače, když neodtéká ucpaným odtokem.
Ještě mě napadá silně nepravděpodobná možnost škodolibých zelených mužíčků se sedma nohama, šesti rukama a velkou šišatou oslizlou hlavou, kteří by jí tam nalili. :mrgreen:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém brzdy
PříspěvekNapsal: 22.12.2009 22:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.05.2008

Příspěvky:

23

Bydliště:

VW

Jak se dá předcházet, to ti neodpoví ani VW otec. To snad nikdo neví. Předcházet tomu snad ani nejde. Těsnění brzdového válce bylo v pořádku. Déšťová voda si vždy najde cestu kde uškodit.
Zkušený mechanik, který mě to opravil byl z toho taky "PAF".
Tak zdárek majkl1 je dobréj - podle příspěvků... ČUSEK VWgenáci.

_________________
VW Passat Variant 1,9 TDi 96 KW - čip 120 Kw, r.v 2001


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém brzdy
PříspěvekNapsal: 23.12.2009 09:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9730

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Předcházet tomu jde úplně jednoduše. Stačí se čas od času přesvědčit o stavu odtokových kanálů. Stačí jeden list a už máš zavaříno. Ten to ucpe spolehlivě, pak ale stačí projet zatáčku list se pohne, voda odteče a ty si budeš myslet, že tu vodu ti tam nalil soused. Na podzim se ti ten kanál ucpe klidně ten samý den, kdy ho vyčistíš, stačí stát někde blízko stromu. U řj stačí aby déšť smyl hodně zaprášený okno a už se může ucpat odtok kolem deklu řj. A máš vytopenou komfortku. Já jsem magor a haupnu otvírám skoro každej den (aspoň v létě) a pokaždé koukám na ty odtoky. Nikdy se mi nestalo, že bych vytopil auto. Když víš čím a kam sáhnout je to na pár vteřin.

Představ si vanu a v ní umístěnej ten posilovač. Jeho spodní hrana je těsně nad dnem vany. Pusť kohoutek. Dokud nemáš zandanej špunt, nic se neděje, ale jak ho ucpeš voda zatraceně rychle potopí kus posilovače a už je průšvih. V tej přepážce to funguje naprosto stejně. :wink:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém brzdy
PříspěvekNapsal: 23.12.2009 17:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2009

Příspěvky:

1387

Bydliště:

Žďár nad Sázavou a kósek k tomu

O pravidelném čištění odtoků vím. :)
Mněl jsem za to že posilovač je vodotěsný,ale asi ne,tak ta voda tam teče nejspíš tím středem co vede tyčka od pedálu,ale to už pak máš vodu i pod nohama.
Prostě bych chtěl vedět kudy :?
Nemáte někdo nějaký doma,že bych si to prozkoumal,nefunkční a ještě nikým nerozdělaný chci být první to já děsně rád. :mrgreen:

_________________
Zdraví a sílu najdeš ve VW

_________________
VW Passat Variant 1.9TDi 81kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém brzdy
PříspěvekNapsal: 23.12.2009 17:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9730

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Ty prasáku :dog: Ne vždy je to výhoda. :twisted:
Je možný, že když už není podtlak v posilovači může v případě, že už to není pravé vořechové, prosakovat kolem hadice od vývěvy. :roll:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém brzdy
PříspěvekNapsal: 23.12.2009 17:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2009

Příspěvky:

1387

Bydliště:

Žďár nad Sázavou a kósek k tomu

tak pokud kolem té hadice,tak právě při podtlaku by ju to nasávalo,jo a ta hadice k tom vede se zhora.

_________________
Zdraví a sílu najdeš ve VW

_________________
VW Passat Variant 1.9TDi 81kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém brzdy
PříspěvekNapsal: 23.12.2009 18:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9730

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Nee, při podtlaku případné netěsnosti zmiznou. Materiály se k sobě "přicucnou" i když je mezi nimi nějaká vůle. Ale když podtlak není, tak ... :roll:
Nevím, jak to uvnitř přesně vypadá, ale v druhé části musí být atmosférický tlak, který bude mít určitě nějakou díru na to, aby se při pohybu membrány obnovoval. Takže možná i tudy. Až ho budu někdy měnit, tak to ze zvědavosti rozkuchám, rozřežu, rozmasakruju na malý kousíčky. :drv:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group