Místa je tam, jako v Golfu. Hlavně co se týče kufru se to s P 5,5 bohužel nedá vůbec srovnávat.standokan píše:pěknej a co uvnitř je dost místa?
Syncro vs 4motion
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- yardaz
- Jezdec
- Příspěvky: 453
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pilsen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Syncro vs 4motion
Když Pássovec, tak TDI!!!!
http://www.dakoinvest.cz
PRODÁM VAŠI NEMOVITOST, AŤ JE KDEKOLIV, MIMO MĚSÍCE A VENUŠE.........
http://www.dakoinvest.cz
PRODÁM VAŠI NEMOVITOST, AŤ JE KDEKOLIV, MIMO MĚSÍCE A VENUŠE.........
- jk4825
- Jezdec
- Příspěvky: 432
- Registrován: 15.03.2009 21:03
- Bydliště: Vysočina
Re: Syncro vs 4motion
Když už se tady probíraly ty čtyřkolky, tak bych se chtěl zeptat, jaký olej (značka, specifikace) nalít na výměnu do diferenciálu a do převodovky u
Passata B5, V6 Syncro a popřípadě nějaký odkaz, kde ho objednat či koupit...
Díky
Passata B5, V6 Syncro a popřípadě nějaký odkaz, kde ho objednat či koupit...
Díky
- ameron
- VWagenista
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Syncro vs 4motion
Ja som si menil tieto oleje minuly rok. Mam sice 1,9 TDI ale tu na motore nezalezi ale na tom ze je to B5 a synchro.
Predny diferak + prevodovka ma tam ist G052 SAE 75 W 90 a ide tam 2,75 litra
daval som tam:
http://www.liquimoly.sk/detail/vykonny- ... sae-75w-90" onclick="window.open(this.href);return false;
obj cislo 4434
Zadny diferak - ma tam ist GL5 SAE 90 ide tam 1,5 litra
daval som tam:
http://www.liqui-moly.sk/detail/plne-sy ... sae-75w-90" onclick="window.open(this.href);return false;
obj cislo 1414
Predny diferak + prevodovka ma tam ist G052 SAE 75 W 90 a ide tam 2,75 litra
daval som tam:
http://www.liquimoly.sk/detail/vykonny- ... sae-75w-90" onclick="window.open(this.href);return false;
obj cislo 4434
Zadny diferak - ma tam ist GL5 SAE 90 ide tam 1,5 litra
daval som tam:
http://www.liqui-moly.sk/detail/plne-sy ... sae-75w-90" onclick="window.open(this.href);return false;
obj cislo 1414
- jk4825
- Jezdec
- Příspěvky: 432
- Registrován: 15.03.2009 21:03
- Bydliště: Vysočina
Re: Syncro vs 4motion
Super. Může být tedy i toto od Castrol-u
Z různých debat a diskusí třeba na oleje.cz vyplývá, že je to dnes v podstatě jedno jakou značku oleje, pokud splňuje specifikace výrobce. Některej je kvůli obchodnímu názvu dražší a u těch levnějších neznamená, že by byly méně kvalitní...Stejně u mého motoru nevím co tam bylo za ojej a minulý majitel taky nemá tušení, tak jsem myslel motor propláchnout nějakým přípravkem co se tam leje na těch 15 minut na volnoběh, vypustit, nalít náplň 5w40 s tou ujet třeba 2000km, vypustit a nalít novou náplň 5w40...Tak mi to alespoň řekl známej ze servisu, že pokud neví co tam bylo za olej, tak to prý tak dělají...
Kód: Vybrat vše
Převodovka + přední diff: SAE 75W 90, plná syntetika, výhoda norma VVW 501. 50
http://www.olejshop.cz/xVP-castrol-taf-x-75w-90-(75w90)-1-litr
Zadní diff: SAE 90, API GL 5
http://www.olejshop.cz/xVP-castrol-epx-90-1-litr (tady píšou, že je to minerál :?: )
No a do motoru ještě nevím co za značku, mohl bych mít od známýho za super cenu Texaco, je to tento olej:
http://www.eshop-rychle.cz/znackoveoleje/eshop/6-Texaco/0/5/39-TEXACO-Havoline-Ultra-5W-40-5L
- ameron
- VWagenista
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Syncro vs 4motion
No neviem ale predtym si sa pytal na olej do prevodovky a oboch diferakov a teraz pises o motore? Na preplachovanie motora je samozrejme tiez vela pripravkov tiez ich pouzivam pred vymenou oleja, ale s prevodovkou a pohonom 4x4 to predsa nesuvisi.
- jk4825
- Jezdec
- Příspěvky: 432
- Registrován: 15.03.2009 21:03
- Bydliště: Vysočina
Re: Syncro vs 4motion
S tím olejem do motoru jsem to tam dopsal jen jako další olejovou náplň na výměnu.
V první řadě jsem chtěl vědět ty diffy a převodovku a to už vím. Takže díky za pomoc...
V první řadě jsem chtěl vědět ty diffy a převodovku a to už vím. Takže díky za pomoc...
- klanuk
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 15.03.2009 22:22
Re: Syncro vs 4motion
Ahoj koupil sem si Passata 2.3vr5 4motion v tp synchro. Zajimam me jestl to ma nejakej protiprokluz, zadny tlacitko na vypnuti to nema je to r.v.99, kdyz sem to zkousel na rozbahnenym kopci tak to neslo vytocit nad tri tis. hrabaloseto a kdyz sem na to koukal z venku tak se stridve zastavovaly kola.
pašik 2.3 V5 4MOTION
- vlado742
- VWexpert
- Příspěvky: 2896
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Syncro vs 4motion
Ked nemas na stredovom paneli bud ASR , alebo ESP tak by tam nemal byt ziadny system aspon neviem o tomklanuk píše:Ahoj koupil sem si Passata 2.3vr5 4motion v tp synchro. Zajimam me jestl to ma nejakej protiprokluz, zadny tlacitko na vypnuti to nema je to r.v.99, kdyz sem to zkousel na rozbahnenym kopci tak to neslo vytocit nad tri tis. hrabaloseto a kdyz sem na to koukal z venku tak se stridve zastavovaly kola.
PASSAT 3BG VARIANT, 2.5 TDI 132 KW (BDH) 4 MOTION
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
- klanuk
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 15.03.2009 22:22
Re: Syncro vs 4motion
kdyz dam ve vag-comu diagnotiku abs tak komponent je: ABS/EDS 5.3 QUATTRO D10 a vag cislo: 8E0 614 111 A . Kdyz sem to zkousel bylo po zimne rozmocena trava do kopce kamos v tom sedel ja na to cumel z venku. Auto neslo moc vytocit a kola se stridave zastavovali predek zadek ja koukaz boku. Vzdy se jedno kolo pootocilo a zastavilo jak v predu tak vzadu. Delalo to na obou stranach.
pašik 2.3 V5 4MOTION
- vlado742
- VWexpert
- Příspěvky: 2896
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Syncro vs 4motion
Tak potom mas iba EDS - elektronicku uzavierku difu a to myslim mali vsetky 4 motion/syncro.klanuk píše:kdyz dam ve vag-comu diagnotiku abs tak komponent je: ABS/EDS 5.3 QUATTRO D10 a vag cislo: 8E0 614 111 A . Kdyz sem to zkousel bylo po zimne rozmocena trava do kopce kamos v tom sedel ja na to cumel z venku. Auto neslo moc vytocit a kola se stridave zastavovali predek zadek ja koukaz boku. Vzdy se jedno kolo pootocilo a zastavilo jak v predu tak vzadu. Delalo to na obou stranach.
EDS - elektronický uzáver diferenciálu brzdí pri rozjazde na rôznych typoch povrchu vozovky koleso, ktoré sa pretáča, a presunie výkon motora na druhé koleso hnacej nápravy.
EDS pomáha pri rozbiehaní, pokiaľ majú poháňané kolesá jednej nápravy rozdielny záber. Systém EDS pribrzdí pomocou elektronického riadenia pretáčajúce sa koleso tak, aby druhé koleso na tej istej náprave mohlo prenášať hnaciu silu na vozovku. Tento systém je pre vodiča užitočný tým, že mu umožňuje bezpečný rozjazd aj na klzkej vozovke.
EDS sa vypína u vozidiel s poháňanou jednou nápravou pri dosiahnutí rýchlosti 40 km/h, u vozidiel s pohonom všetkých kolies pri rýchlosti 80 km/h.
Aby sa pri neobvykle silnom namáhaní uzávierky diferenciálu zabránilo možnému prehrievaniu danej brzdy, EDS sa predtým automaticky vypne. Vodič neriskuje poškodenie bŕzd a môže ísť ďalej bez zásahu EDS.
PASSAT 3BG VARIANT, 2.5 TDI 132 KW (BDH) 4 MOTION
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
GOLF MK3 TDI 81 KW (AFN) GTI, EGR OFF, Jednohmota 1Z+lamela HDS57+Pritlačný VR6
EX: PASSAT B4 66 kw (1Z) + Injectors Power Plus 520
AutoLEDky
- HanzDj
- Jezdec
- Příspěvky: 362
- Registrován: 25.12.2007 12:51
Re: Syncro vs 4motion
vyčerpavajici odpověď jinak zkus se podivat do etky a budes vedet hned co tam mas a nemas a co to ma mit atd atdvlado742 píše:Tak potom mas iba EDS - elektronicku uzavierku difu a to myslim mali vsetky 4 motion/syncro.klanuk píše:kdyz dam ve vag-comu diagnotiku abs tak komponent je: ABS/EDS 5.3 QUATTRO D10 a vag cislo: 8E0 614 111 A . Kdyz sem to zkousel bylo po zimne rozmocena trava do kopce kamos v tom sedel ja na to cumel z venku. Auto neslo moc vytocit a kola se stridave zastavovali predek zadek ja koukaz boku. Vzdy se jedno kolo pootocilo a zastavilo jak v predu tak vzadu. Delalo to na obou stranach.
EDS - elektronický uzáver diferenciálu brzdí pri rozjazde na rôznych typoch povrchu vozovky koleso, ktoré sa pretáča, a presunie výkon motora na druhé koleso hnacej nápravy.
EDS pomáha pri rozbiehaní, pokiaľ majú poháňané kolesá jednej nápravy rozdielny záber. Systém EDS pribrzdí pomocou elektronického riadenia pretáčajúce sa koleso tak, aby druhé koleso na tej istej náprave mohlo prenášať hnaciu silu na vozovku. Tento systém je pre vodiča užitočný tým, že mu umožňuje bezpečný rozjazd aj na klzkej vozovke.
EDS sa vypína u vozidiel s poháňanou jednou nápravou pri dosiahnutí rýchlosti 40 km/h, u vozidiel s pohonom všetkých kolies pri rýchlosti 80 km/h.
Aby sa pri neobvykle silnom namáhaní uzávierky diferenciálu zabránilo možnému prehrievaniu danej brzdy, EDS sa predtým automaticky vypne. Vodič neriskuje poškodenie bŕzd a môže ísť ďalej bez zásahu EDS.
DÍLY SE SLEVOU 30%+
Diagnostika VW-group
Diagnostika VW-group
- jk4825
- Jezdec
- Příspěvky: 432
- Registrován: 15.03.2009 21:03
- Bydliště: Vysočina
Re: Syncro vs 4motion
Trochu pro oživení...
Dneska jsem zkoušel najíždět šikmo na mezu a povedlo se mi zajet tak, že jsem měl skoro vyvěšený a tudíž bez adheze pravý přední a levý zadní kolo. Navíc levý přední kolo který sedělo na tvrdo se zabořilo do jakýhosi ďolíku. Takže se mi protáčeli na obou nápravách ty vyvěšený kola a já se nemohl hnout ani dopředu a ani dozadu...
Dle výbavy má moje syncro: 13 1AH L BRS Antiblokovací systém (ABS) s elektronic.uzávěrkou diferenciálu (EDS)
Takže by mě zajímalo: Když takhle zůstanou vyvěšený kola, tak to tomu ta uzávěrka diferenciálu nijak nepomůže a budou prostě zabírat jen ty kola bez přilnavosti
Jsem tady v tomhle topicu o tom něco málo vyčetl, ale zajímala by mě tato moje konkrétní situace...
Jsem si vylezl z auta a v klidu chodil kolem a koukal, jak se ty kola protáčí...škoda že jsem sebou neměl kameru a nebo alespoň foťák.
Dneska jsem zkoušel najíždět šikmo na mezu a povedlo se mi zajet tak, že jsem měl skoro vyvěšený a tudíž bez adheze pravý přední a levý zadní kolo. Navíc levý přední kolo který sedělo na tvrdo se zabořilo do jakýhosi ďolíku. Takže se mi protáčeli na obou nápravách ty vyvěšený kola a já se nemohl hnout ani dopředu a ani dozadu...
Dle výbavy má moje syncro: 13 1AH L BRS Antiblokovací systém (ABS) s elektronic.uzávěrkou diferenciálu (EDS)
Takže by mě zajímalo: Když takhle zůstanou vyvěšený kola, tak to tomu ta uzávěrka diferenciálu nijak nepomůže a budou prostě zabírat jen ty kola bez přilnavosti
Jsem tady v tomhle topicu o tom něco málo vyčetl, ale zajímala by mě tato moje konkrétní situace...
Jsem si vylezl z auta a v klidu chodil kolem a koukal, jak se ty kola protáčí...škoda že jsem sebou neměl kameru a nebo alespoň foťák.
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Syncro vs 4motion
Co jsem vyčetl o funkci torsenu (klasickýho od AUDI) tak v jeho případě se v takovýchto případech používala ruční brzda (při vyvěšení zadního kola) či pedál brzdy při vyvěšení předního kola (ovšem pokud řj motoru toto umožňuje, což u passata ne - aspoň u mě ne). Při přibrždění prokluzujícího kola dojde mechanicky přes na mě složitý šnekový mechanismus v diferenciálu k převedení kroutícího momentu na kolo druhé. Poměr přeneseného kroutícího momentu je dán použitou konstrukcí diferenciálu, tuším že nejběžnější byl poměr 75% na jedno kolo.
V tvém případě by sis asi nepomohl (maximálně zkusit tu ruční brzdu), ale každopádně přední náprava by ti v ničem nepomohla.
Jen tak hádám, budoucího čtyřkolce (A6 quatro) si budu snad zkoušet zítra.
V tvém případě by sis asi nepomohl (maximálně zkusit tu ruční brzdu), ale každopádně přední náprava by ti v ničem nepomohla.
Jen tak hádám, budoucího čtyřkolce (A6 quatro) si budu snad zkoušet zítra.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Syncro vs 4motion
A6 quatro se konat nebude. Chtělo sežrat i trávu kolem silnice. Pod 14,7 jsem se nedostal a to jsem jel max. 70km/h.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- jk4825
- Jezdec
- Příspěvky: 432
- Registrován: 15.03.2009 21:03
- Bydliště: Vysočina