Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 302 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 05.08.2009 11:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1401

HanzDj píše:
ja nemam 4motion ale bracha syncro B5 81kw a nez to mel nacipovane tak to pri rozjezdu pisklo a ted kdyz tam ma cca 96kw tak to jde jeste lip :wink:


Mne to piskne len ked sa rozbieham z krizovatky do prava alebo do lava s vytocenimi kolesami z miesta a aj to mozno len kvoli preklzu kolies v obluku. Inak na asfalte nic nepreklzne a ani na polnej ceste do kopca k chalupe nic nepreklzuje. To by som musel dat na volnobeh poriadne otacky a potom palit spojku co nie je moj styl :pila:. Mimochodom ja som s tym tak spokojny, lebo predsa 4x4 sa nekupuje aby kolesa preklzovali ako pri predokolkach kde sa nalozeny do kopca ani nepohnes ale prave kvoli opaku.

_________________
VW Touareg V6, 3.2, A6 ; VW Passat Kombi 1,9 TDI 81kW M5 synchro :-) 4/1998 ; Pred tym: VW Passat Kombi 1.8 92kW automat 12/1997


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 06.08.2009 21:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.12.2007

Příspěvky:

362

jk4825 píše:
Tak já jsem nedonutil na asfaltu k protočení kol ani 193koníků s 2.8 V6 Syncro... :wink:

Teda při normálním, razantnějším rozjezdu. Nicméně dát tomu plyn na podlahu a pustit bleskově spojku, tak by si to možná i zahvízdalo...No a pak bych si taky mohl hvízdnout já nad opravou, až bych někde něco zkur..l :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Jak pise ameron, piskne to kdyz mas kola v rejdu a rozjizdis se. to neni hrabani spis jen takovi pisknuti. takze to jde :wink:

_________________
DÍLY SE SLEVOU 30%+
Diagnostika VW-group

_________________
Passat B5.5 Tdi 96kw, AVF, EGR-off


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 07.08.2009 01:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.03.2009

Příspěvky:

430

Bydliště:

Vysočina

Tak to pak ja :mrgreen: to ale tedy pískne i když vletím do zatáčky a škubnu za volant. nebo za ruční brzdu. ovšem to zase není při rozjezdu... :mrgreen:

_________________
Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 11.08.2009 14:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.08.2009

Příspěvky:

4

Bydliště:

Karviná

HOY KÁÁMO(Ameron and. company), PODLE TOHO CO TADY PÍŠEŠ ASI VÍŠ O ČEM MLUVÍŠ..MÁM PROSBU, DO PASSATA 1.8 20V SYNCRO URČITĚ 5W40, ŽE? OLEJ DO DIFFU O KTERÉM JSI TADY PSAL JE NUTNOSTÍ TAKY VYMĚNIT HNED PO KOUPI?
DALŠÍ DOTAZ JE TROŠKU MIMO TÉMA,ALE NEMÁ TADY NĚKDO ODKAZ NA NAPŘ: MADLA ŘIDIČE A SPOLUJEZDCE S OVLÁDÁNÍM NA 4*EL.OKNA? NĚJAK MAJÍ VŠUDE JEN TO ŘIDIČOVO...POKUD MÁ NĚKDO ČAS,LÍBIL BY SE MI I CHROMPACKET NA VARIANTA 1998...DÍKY VŠEM ZA REAKCE,MĚJTE SE... 8)

_________________
MAJCOS

_________________
VW PASSAT VARIANT 1.8 20V SYNCRO 1998


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 11.08.2009 17:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9859

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Tak jak tu byla videa s tím, že 4motion, respektive quatro (totéž) umřelo na válcích, kdy byla jedna náprava bez adheze, tak je to kec. Včera jsem to zkoušel. Stačí k plynu lehce přišlápnout brzdu a i když jsem měl kolo ve vzduchu, tak se mi brmbrm okamžitě rozjel. Bez brzdy se to pravda protáčelo, celkem bez snahy se pohnout z místa, ale jak jsem brnknul o brzdu, tak vystřelil jak z praku. :P
Tak jen aby bylo jednou provždy jasno, jak je to s torsenem a jedním kolem s nulovou adhezí. :lol:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 14.08.2009 10:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1401

Majcos píše:
HOY KÁÁMO(Ameron and. company), PODLE TOHO CO TADY PÍŠEŠ ASI VÍŠ O ČEM MLUVÍŠ..MÁM PROSBU, DO PASSATA 1.8 20V SYNCRO URČITĚ 5W40, ŽE? OLEJ DO DIFFU O KTERÉM JSI TADY PSAL JE NUTNOSTÍ TAKY VYMĚNIT HNED PO KOUPI?


Ten olej skus zistit aky tam mas teraz, ak nevies tak mozes dat 5W40 ale najprv by som asi preplachol motor lebo nevies ci tam nebol predtym nejaky polo/mineral, ale vraj dnes su vsetky oleje miesitelne tak neviem. Olej do diffu nie je nutnost menit dokonca vyrobca udava ze je to celozivotne. Ja som napriek tomu vymenil.

_________________
VW Touareg V6, 3.2, A6 ; VW Passat Kombi 1,9 TDI 81kW M5 synchro :-) 4/1998 ; Pred tym: VW Passat Kombi 1.8 92kW automat 12/1997


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 14.08.2009 10:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1401

majkl1 píše:
Tak jak tu byla videa s tím, že 4motion, respektive quatro (totéž) umřelo na válcích, kdy byla jedna náprava bez adheze, tak je to kec. Včera jsem to zkoušel. Stačí k plynu lehce přišlápnout brzdu a i když jsem měl kolo ve vzduchu, tak se mi brmbrm okamžitě rozjel. Bez brzdy se to pravda protáčelo, celkem bez snahy se pohnout z místa, ale jak jsem brnknul o brzdu, tak vystřelil jak z praku. :P
Tak jen aby bylo jednou provždy jasno, jak je to s torsenem a jedním kolem s nulovou adhezí. :lol:

Hmm dobre vediet, ked niekde uviaznem tak si na teba spomeniem :-)

_________________
VW Touareg V6, 3.2, A6 ; VW Passat Kombi 1,9 TDI 81kW M5 synchro :-) 4/1998 ; Pred tym: VW Passat Kombi 1.8 92kW automat 12/1997


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 17.08.2009 08:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.08.2009

Příspěvky:

4

Bydliště:

Karviná

DÍKY AMIGO...
ameron píše:
Majcos píše:
HOY KÁÁMO(Ameron and. company), PODLE TOHO CO TADY PÍŠEŠ ASI VÍŠ O ČEM MLUVÍŠ..MÁM PROSBU, DO PASSATA 1.8 20V SYNCRO URČITĚ 5W40, ŽE? OLEJ DO DIFFU O KTERÉM JSI TADY PSAL JE NUTNOSTÍ TAKY VYMĚNIT HNED PO KOUPI?


Ten olej skus zistit aky tam mas teraz, ak nevies tak mozes dat 5W40 ale najprv by som asi preplachol motor lebo nevies ci tam nebol predtym nejaky polo/mineral, ale vraj dnes su vsetky oleje miesitelne tak neviem. Olej do diffu nie je nutnost menit dokonca vyrobca udava ze je to celozivotne. Ja som napriek tomu vymenil.

_________________
MAJCOS

_________________
VW PASSAT VARIANT 1.8 20V SYNCRO 1998


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 19.08.2009 23:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

723

Bydliště:

Praha

Hele chlapy je velkej rozdíl např. jízda v zimě s torzenem a jízda v zimě s haldexem 4.generace? Myslim normální jízdu po horách zasněžených nebo mokrých silnicích žádný driftování a chujovinky :mrgreen:

_________________
Audi A6 2.8 Avant quattro


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 20.08.2009 15:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1066

Bydliště:

střední čechy

no mylim že 4 generace reaguje už dost rychle oproti té první takže to při normálním ježdění ve sněhu nepoznáš ale radši zůstanu u torsenu :mrgreen:

_________________
Deaktivace jednotek sloupku rizeni: 2005-2014 Audi A6/Q7 2003-2010 Audi A8 2003-2010 Porsche Cayenne 2004-2010 VW Touareg / Phaeoton 2004-2010 Bentley Continental


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 20.08.2009 21:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.12.2007

Příspěvky:

362

proste torsen je torsen :wink: vlitneš do zatacky se 4x4 a zezatacky taky vyjizdis se 4x4 kdyz to u haldexu vyzdycky nemusi byt uplne pravda :roll:

_________________
DÍLY SE SLEVOU 30%+
Diagnostika VW-group

_________________
Passat B5.5 Tdi 96kw, AVF, EGR-off


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 21.08.2009 15:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

723

Bydliště:

Praha

HanzDj píše:
proste torsen je torsen :wink: vlitneš do zatacky se 4x4 a zezatacky taky vyjizdis se 4x4 kdyz to u haldexu vyzdycky nemusi byt uplne pravda :roll:

vlítnu do zatáčky 4x4 a vylítnu jako saně na střeše :fly2: :lol:

_________________
Audi A6 2.8 Avant quattro


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 24.08.2009 14:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9859

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Vše pouze v případě, že se k tej zatáčce vůbec dostanete :mrgreen:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 25.08.2009 21:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.12.2007

Příspěvky:

362

stejně s haldexem s vypnutým ESP musí být asi zabava, někdy ale asi i drahá :roll: :lol:

_________________
DÍLY SE SLEVOU 30%+
Diagnostika VW-group

_________________
Passat B5.5 Tdi 96kw, AVF, EGR-off


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 28.08.2009 11:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

723

Bydliště:

Praha

tak mám dilema pánové, nevim jestli je ESP u passata 4motion potřeba nebo až tolik ne..líbí se mi jeden pašík ale nemá esp ale za to je za pěkný peníze je to 99. 81kw pravidelnej servis a poctive km ten motor znám mám ten samej rok jen chci 4motion no a ted babo raď..dostane se ta 4 kola často při normálním ježdění po silnicích dálnicích a po horách /jsem spíše defenzivní řidič co jezdí na tempomat 90 a po dálnici 130 prostě piánko nou stres a občas to pěkně protáhnu když je prázdná dálnice jinak na blbnutí mám v práci UAZ :mrgreen: / do situace že je potřeba esp??? jasně že když tam je je to lepší ale rád bych věděl váš názor jestli raději juknout na jinýho nebo ho klidně vzít... :brsh:

_________________
Audi A6 2.8 Avant quattro


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 302 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group