Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 302 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 30.09.2008 22:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1401

vaha píše:
na ten olej pozor měl by splnovat VW normu,u 5kvaltu by to nevadilo,ale u 6kvaltu bych lil jen origo olej!!!

Hadam si nemyslis ze som tam lial hocijaky olej?
Diferak ma splnat GL5 a SAE 90W
Prevodovka SAE 75 W-90
Vyjde to v pohode do 2500SKK vsetko.

_________________
VW Touareg V6, 3.2, A6 ; VW Passat Kombi 1,9 TDI 81kW M5 synchro :-) 4/1998 ; Pred tym: VW Passat Kombi 1.8 92kW automat 12/1997


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 01.10.2008 00:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2015

Bydliště:

královehradecký kraj

ameron píše:
vaha píše:
na ten olej pozor měl by splnovat VW normu,u 5kvaltu by to nevadilo,ale u 6kvaltu bych lil jen origo olej!!!

Hadam si nemyslis ze som tam lial hocijaky olej?
Diferak ma splnat GL5 a SAE 90W
Prevodovka SAE 75 W-90
Vyjde to v pohode do 2500SKK vsetko.

a splňuje normu vw? :lol:

_________________
Audi vorsprung durch technik


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 01.10.2008 15:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.10.2007

Příspěvky:

506

dejvis píše:
Výměnou se nic neskazí, ale hlavně dolívat !!! rvát to na sucho by nebylo zdravý :evil: , Trochu jsem nestihl Hanzedj, koupíš si čtyřkolu a nevíš jakou a pak jseš naštvanej ? Nechápu proč se ti víc líbí Haldex, ještě tak možná dvojka ale jednička je k prdu, vozíš mechanismus za kterej jsi zaplatil balík kterej využiješ jenom na blátě, mokru a sněhu,tj. vozíš víc jak sto kilo a nic s toho, naopak pevnou čtyřkolu využíváš pořád a je to zatraceně znát :twisted: , navíc Guattro od Audi je jeden z nejpropracovanějších systémů pohonu 4x4 a basta..



Myslím že sis to špatně přečetl. Naštvanej sem já - projdi si starší téma s názvem : 4Motion, řešilo se to tam taky a závěr z toho byl že - 4Motion zabírá pouze při prokluzu předních kol o 1/3 myslím. Bylo mi to divné, protože 4Motion je označován jako stálá - pevná čtyřkolka.. O pár měsíců později se to tu řeší znovu s jiným výsledkem.. No nebyl by jsi na*ranej? 8O A navíc myslím, že u stálého pohonu všech čtyř kol, je výrazně vyšší spotřeba - nemůžu porovnat, nikoho s Haldexem ať už I nebo II bohužel neznám, takže nemůžu porovnat.
A sorry za vyznačení chyb, ale jsem na to háklivý.. :P


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 01.10.2008 16:05 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.03.2008

Příspěvky:

5488

Bydliště:

Praha

Co ti není jasné na haldexu? Haldex 2 je stálá čtyřkolka taky,ale v nejhorším případě jen 90/10, spíš více. Haldex 1 je předokolka na 95% a ta skutečně spíná až po protočení předních kol. Torsen je většinou 50/50.

_________________
Dodo Juice,Microfiber Madness,Autoglym,Meguiars,Swissvax,Raceglaze,Carpro a další..
http://www.detailingclub.cz
Obrázek

_________________
3C 4M TDi DPF Highline detailed by Pásovec


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 01.10.2008 18:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.01.2008

Příspěvky:

157

Bydliště:

Praha 5

Jo jo už to vidim, takže sory Hanzidj, to. Magmus, pokud chceš "opravdovou" 4kolku tak jedině stálou, od tý dostaneš nejvíc, veškerý sportovní nebo přímo závodní auta(Jeapy, VRC...jsou stálí 4x4)samozřejmě se za to platí, v tomhle případě pohonejma hmotama a pořizovací cenou, ale sám víš že tu V6ku v zatáčce hned tak neurveš, já osobně jsem o ní snil dlouho a jsem maximálně spokojenej, první okty 4x4 jsou dobrý pro toho, kdo bydlí na horách ale pro mněšťáky strácí smysl, toť můj názor, ale záleží na každym kdo co preferuje, ty to třeba vidíš jinak, a když už si hraješ na učitele tak to skus hromadně, ať tady nejsem jedinej negramot :wink:

_________________
Passat Variant B5.5 1.9 TDI PD 4 MOTION (130kw-170ps) highline


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 01.10.2008 19:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.10.2007

Příspěvky:

506

dejvis píše:
Jo jo už to vidim, takže sory Hanzidj, to. Magmus, pokud chceš "opravdovou" 4kolku tak jedině stálou, od tý dostaneš nejvíc, veškerý sportovní nebo přímo závodní auta(Jeapy, VRC...jsou stálí 4x4)samozřejmě se za to platí, v tomhle případě pohonejma hmotama a pořizovací cenou, ale sám víš že tu V6ku v zatáčce hned tak neurveš, já osobně jsem o ní snil dlouho a jsem maximálně spokojenej, první okty 4x4 jsou dobrý pro toho, kdo bydlí na horách ale pro mněšťáky strácí smysl, toť můj názor, ale záleží na každym kdo co preferuje, ty to třeba vidíš jinak, a když už si hraješ na učitele tak to skus hromadně, ať tady nejsem jedinej negramot :wink:


Nehraju si na učitele.. A nebudu tu opravovat celej server :twisted: Ale působíš docela věrohodně a co píšeš má smysl.. Tak mě zarazilo že tam máš chyby ;-) A dík za info.. Autem jezdím každý den, ročně až 60.OOOkm a čtyřkolku sem si kupoval hlavně na zimu s doměním, že se zapíná opravdu jen při proklouznutí předních kol, jinak zadní náprava pouze vlečená.. No, asi sem chtěl od toho víc.. Nejezdím jako závodník a už vůbec ne do zatáček, takže čtyřkolka na suchu je mi myslím k ničemu.. - píšu to hlavně kvůli té spotřebě.. No nic, pár km s tím ještě nalítám a pak to jde stejně pryč.. Každopádně díky za objasnění, jak fungují systémy jednotlivých čtyřkolek..


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 01.10.2008 20:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.09.2008

Příspěvky:

1

Potřeboval bych něco vědět když už se tady řeší ty 4x4řky. Vyráběl se vůbec pašík s pohonem na všechny kolesa i s motorizací 1.8t?? Díky za odpověď


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 01.10.2008 20:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2015

Bydliště:

královehradecký kraj

Neptun píše:
Potřeboval bych něco vědět když už se tady řeší ty 4x4řky. Vyráběl se vůbec pašík s pohonem na všechny kolesa i s motorizací 1.8t?? Díky za odpověď

ne,jen 1,8 20v bez turba,1,8T quattro se dělali jen A4 a pak auta s haldexem

_________________
Audi vorsprung durch technik


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 01.10.2008 20:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2209

Bydliště:

Praha 4

magmuss píše:
dejvis píše:
Jo jo už to vidim, takže sory Hanzidj, to. Magmus, pokud chceš "opravdovou" 4kolku tak jedině stálou, od tý dostaneš nejvíc, veškerý sportovní nebo přímo závodní auta(Jeapy, VRC...jsou stálí 4x4)samozřejmě se za to platí, v tomhle případě pohonejma hmotama a pořizovací cenou, ale sám víš že tu V6ku v zatáčce hned tak neurveš, já osobně jsem o ní snil dlouho a jsem maximálně spokojenej, první okty 4x4 jsou dobrý pro toho, kdo bydlí na horách ale pro mněšťáky strácí smysl, toť můj názor, ale záleží na každym kdo co preferuje, ty to třeba vidíš jinak, a když už si hraješ na učitele tak to skus hromadně, ať tady nejsem jedinej negramot :wink:


Nehraju si na učitele.. A nebudu tu opravovat celej server :twisted: Ale působíš docela věrohodně a co píšeš má smysl.. Tak mě zarazilo že tam máš chyby ;-) A dík za info.. Autem jezdím každý den, ročně až 60.OOOkm a čtyřkolku sem si kupoval hlavně na zimu s doměním, že se zapíná opravdu jen při proklouznutí předních kol, jinak zadní náprava pouze vlečená.. No, asi sem chtěl od toho víc.. Nejezdím jako závodník a už vůbec ne do zatáček, takže čtyřkolka na suchu je mi myslím k ničemu.. - píšu to hlavně kvůli té spotřebě.. No nic, pár km s tím ještě nalítám a pak to jde stejně pryč.. Každopádně díky za objasnění, jak fungují systémy jednotlivých čtyřkolek..

No tak úplně zbytečné to není. Auto je bezpečnější a to především na vodě, sněhu a náledí. A to že se jezdí převážně ve městě není rozhodující, stačí jeden pěkně promočený a nebo zasněžený den a můžeš mít zaděláno na problém. :wink:

_________________
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 01.10.2008 21:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.10.2007

Příspěvky:

506

No tak úplně zbytečné to není. Auto je bezpečnější a to především na vodě, sněhu a náledí. A to že se jezdí převážně ve městě není rozhodující, stačí jeden pěkně promočený a nebo zasněžený den a můžeš mít zaděláno na problém.


No však.. o to mi jde.. Využít čtyřkolku ale jen tehdy, kdy je opravdu potřeba a nejezdit na ní celoročně 8)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 01.10.2008 21:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2209

Bydliště:

Praha 4

magmuss píše:
No tak úplně zbytečné to není. Auto je bezpečnější a to především na vodě, sněhu a náledí. A to že se jezdí převážně ve městě není rozhodující, stačí jeden pěkně promočený a nebo zasněžený den a můžeš mít zaděláno na problém.


No však.. o to mi jde.. Využít čtyřkolku ale jen tehdy, kdy je opravdu potřeba a nejezdit na ní celoročně 8)

Ale ono je to potřeba stále. Potřebuješ rychle do křižovatky, není problém. Neznám, co je to pískání gum a jsem tam co by dup. Začne pršet a hned poznáš ten rozdíl, jak auto sedí. O zimních měsících už ani nemluvím. Horší bude, až budu chtít po nějakém roce něco novějšího, nebude se mi chtít udělat krok zpátky třeba k předokolce. :wink:

_________________
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 02.10.2008 22:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.10.2007

Příspěvky:

506

StandaS píše:
magmuss píše:
No tak úplně zbytečné to není. Auto je bezpečnější a to především na vodě, sněhu a náledí. A to že se jezdí převážně ve městě není rozhodující, stačí jeden pěkně promočený a nebo zasněžený den a můžeš mít zaděláno na problém.


No však.. o to mi jde.. Využít čtyřkolku ale jen tehdy, kdy je opravdu potřeba a nejezdit na ní celoročně 8)

Ale ono je to potřeba stále. Potřebuješ rychle do křižovatky, není problém. Neznám, co je to pískání gum a jsem tam co by dup. Začne pršet a hned poznáš ten rozdíl, jak auto sedí. O zimních měsících už ani nemluvím. Horší bude, až budu chtít po nějakém roce něco novějšího, nebude se mi chtít udělat krok zpátky třeba k předokolce. :wink:


Tak ještě jinak.. :roll:

čtyřkolku, která bude šetřit palivo tím, že nebude stálá.. Bude vyhodnocovat kdy se má zapnout - např. podle tlaku bočního větru, na křižovatce při prudším rozjezdu, na mokru, na ledu a na sněhu.. 8O jsou totiž občas i silnice, kde jedeš prostě stálou rychlostí a myslím, že čtyřkolku nevyužíváš pokaždé.. 1. úspora paliva, 2. inteligentní systém, vyhodnocující kdy zabrat a kdy nechat bez činosti.. 8O


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 03.10.2008 06:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2015

Bydliště:

královehradecký kraj

magmuss píše:
StandaS píše:
magmuss píše:
No tak úplně zbytečné to není. Auto je bezpečnější a to především na vodě, sněhu a náledí. A to že se jezdí převážně ve městě není rozhodující, stačí jeden pěkně promočený a nebo zasněžený den a můžeš mít zaděláno na problém.


No však.. o to mi jde.. Využít čtyřkolku ale jen tehdy, kdy je opravdu potřeba a nejezdit na ní celoročně 8)

Ale ono je to potřeba stále. Potřebuješ rychle do křižovatky, není problém. Neznám, co je to pískání gum a jsem tam co by dup. Začne pršet a hned poznáš ten rozdíl, jak auto sedí. O zimních měsících už ani nemluvím. Horší bude, až budu chtít po nějakém roce něco novějšího, nebude se mi chtít udělat krok zpátky třeba k předokolce. :wink:


Tak ještě jinak.. :roll:

čtyřkolku, která bude šetřit palivo tím, že nebude stálá.. Bude vyhodnocovat kdy se má zapnout - např. podle tlaku bočního větru, na křižovatce při prudším rozjezdu, na mokru, na ledu a na sněhu.. 8O jsou totiž občas i silnice, kde jedeš prostě stálou rychlostí a myslím, že čtyřkolku nevyužíváš pokaždé.. 1. úspora paliva, 2. inteligentní systém, vyhodnocující kdy zabrat a kdy nechat bez činosti.. 8O

A jestli si myslíš že když ta čtyřkolka neni zapla,tak to něco šetříš tak se mýlíš,protože kardan,diferenciály,poloosy maj pořád nějaký odpor a další vec co se týká inteligence,v zimě tě ten haldex dokáže nemile překvapit

_________________
Audi vorsprung durch technik


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 03.10.2008 08:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2209

Bydliště:

Praha 4

magmuss píše:
StandaS píše:
magmuss píše:
No tak úplně zbytečné to není. Auto je bezpečnější a to především na vodě, sněhu a náledí. A to že se jezdí převážně ve městě není rozhodující, stačí jeden pěkně promočený a nebo zasněžený den a můžeš mít zaděláno na problém.


No však.. o to mi jde.. Využít čtyřkolku ale jen tehdy, kdy je opravdu potřeba a nejezdit na ní celoročně 8)

Ale ono je to potřeba stále. Potřebuješ rychle do křižovatky, není problém. Neznám, co je to pískání gum a jsem tam co by dup. Začne pršet a hned poznáš ten rozdíl, jak auto sedí. O zimních měsících už ani nemluvím. Horší bude, až budu chtít po nějakém roce něco novějšího, nebude se mi chtít udělat krok zpátky třeba k předokolce. :wink:


Tak ještě jinak.. :roll:

čtyřkolku, která bude šetřit palivo tím, že nebude stálá.. Bude vyhodnocovat kdy se má zapnout - např. podle tlaku bočního větru, na křižovatce při prudším rozjezdu, na mokru, na ledu a na sněhu.. 8O jsou totiž občas i silnice, kde jedeš prostě stálou rychlostí a myslím, že čtyřkolku nevyužíváš pokaždé.. 1. úspora paliva, 2. inteligentní systém, vyhodnocující kdy zabrat a kdy nechat bez činosti.. 8O

Tak si prubni třeba Hondu CRV a hned poznáš ten rozdíl. Když to zabere, tak tě to přímo nakopne. Prostě stálej pohon je lepší a i když nenmáš stálej, tak to bude stejně brát víc, protože tam máš prvky, které stále musejí makat (poloosy, kardan atd.) :wink:

_________________
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 03.10.2008 15:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9730

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Vypínatelný kardan nebo poloosy snad ani osobáky žádný nemaj. Tohle mělo třeba moje starý Pajero, kdy při zařazení čtyřkolky "vyjely" poloosy do náboje a pak se teprve začaly točit. Jenže problém byl v tom, že jsi musel nejdřív zastavit a když už jsi stál opřenej o vanu, tak 4x4 bylo celkem k ničemu. Každý 4x4 nebo 4wd apod. na osobácích má při jízdě rotující kardany a poloosy a to nezměníš. I když znám jednoho borce, co na léto z Lancera vždycky odmontoval kardan a nějak zfušoval mezinápravovou uzávěrku.:twisted:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 302 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group