Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 302 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 03.10.2008 23:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

453

Bydliště:

Pilsen

Currahee píše:
Passat B5 a B5.5 má z důvodu konstrukce (motor podél) Torsen, stálý záběr všech kol. To samé má i Phaeton. Torsen je samosvorný mezinápravový diferenciál, kdy špéra funguje na mechanickém principu. U ostatních modelů je Haldex II generace viz.pdf, hydraulicky ovládaná spojka, umožňující plynulou změnu poměru hnací síly mezi nápravami. O řízení se stará řídící jednotka, která reguluje tlak oleje ve spojce podle informací z ostatních systémů auta. Touareg se trochu liší, má planetový mezinápravový diferák s elektromechanicky ovládanou lamelovou spojkou. Rozdíl mezi značením Syncro a 4motion by měl být, že Syncro byla klasická viskózní spojka bez elektronického řízení a 4motion je již elektronicky řízená, ale to neplatí pro auta s Torsenem. Už nevím jak to líp napsat.


Já měl syncro 1987 s pětiválcem 2,2 variant bez Torsenu. Mělo to kardánku na tvrdo s mezinápravovou špérou, ovládanou podtlakem z čudlíku u popelníku. Takže myslím, že pravý syncro je něco jiného.
Jinak tenhle model s tímto motorem bylo bomba svezení.... :cowb:

_________________
Když Pássovec, tak TDI!!!!

http://www.dakoinvest.cz
PRODÁM VAŠI NEMOVITOST, AŤ JE KDEKOLIV, MIMO MĚSÍCE A VENUŠE.........

_________________
Passat 2,0 ropák CR, Sportline.


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 04.10.2008 16:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.10.2007

Příspěvky:

506

Já věděl, že tam je nějaká změna.. :lol: 8)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 04.10.2008 19:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

453

Bydliště:

Pilsen

ty torseny meli myslim v 90 letech GII syncro. :gey:

_________________
Když Pássovec, tak TDI!!!!

http://www.dakoinvest.cz
PRODÁM VAŠI NEMOVITOST, AŤ JE KDEKOLIV, MIMO MĚSÍCE A VENUŠE.........

_________________
Passat 2,0 ropák CR, Sportline.


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 04.10.2008 20:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1401

vaha píše:
ameron píše:
vaha píše:
na ten olej pozor měl by splnovat VW normu,u 5kvaltu by to nevadilo,ale u 6kvaltu bych lil jen origo olej!!!

Hadam si nemyslis ze som tam lial hocijaky olej?
Diferak ma splnat GL5 a SAE 90W
Prevodovka SAE 75 W-90
Vyjde to v pohode do 2500SKK vsetko.

a splňuje normu vw? :lol:

inak by som ho tam predsa nedaval

_________________
VW Touareg V6, 3.2, A6 ; VW Passat Kombi 1,9 TDI 81kW M5 synchro :-) 4/1998 ; Pred tym: VW Passat Kombi 1.8 92kW automat 12/1997


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 05.10.2008 16:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

3600

Bydliště:

StoVWěžatá Praha

yardaz píše:
Currahee píše:
Passat B5 a B5.5 má z důvodu konstrukce (motor podél) Torsen, stálý záběr všech kol. To samé má i Phaeton. Torsen je samosvorný mezinápravový diferenciál, kdy špéra funguje na mechanickém principu. U ostatních modelů je Haldex II generace viz.pdf, hydraulicky ovládaná spojka, umožňující plynulou změnu poměru hnací síly mezi nápravami. O řízení se stará řídící jednotka, která reguluje tlak oleje ve spojce podle informací z ostatních systémů auta. Touareg se trochu liší, má planetový mezinápravový diferák s elektromechanicky ovládanou lamelovou spojkou. Rozdíl mezi značením Syncro a 4motion by měl být, že Syncro byla klasická viskózní spojka bez elektronického řízení a 4motion je již elektronicky řízená, ale to neplatí pro auta s Torsenem. Už nevím jak to líp napsat.


Já měl syncro 1987 s pětiválcem 2,2 variant bez Torsenu. Mělo to kardánku na tvrdo s mezinápravovou špérou, ovládanou podtlakem z čudlíku u popelníku. Takže myslím, že pravý syncro je něco jiného.
Jinak tenhle model s tímto motorem bylo bomba svezení.... :cowb:

Hmm, co to bylo za auto? Podívám se jak to bylo udělaný 8)

_________________
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

_________________
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 06.10.2008 00:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

453

Bydliště:

Pilsen

Currahee píše:
yardaz píše:
Currahee píše:
Passat B5 a B5.5 má z důvodu konstrukce (motor podél) Torsen, stálý záběr všech kol. To samé má i Phaeton. Torsen je samosvorný mezinápravový diferenciál, kdy špéra funguje na mechanickém principu. U ostatních modelů je Haldex II generace viz.pdf, hydraulicky ovládaná spojka, umožňující plynulou změnu poměru hnací síly mezi nápravami. O řízení se stará řídící jednotka, která reguluje tlak oleje ve spojce podle informací z ostatních systémů auta. Touareg se trochu liší, má planetový mezinápravový diferák s elektromechanicky ovládanou lamelovou spojkou. Rozdíl mezi značením Syncro a 4motion by měl být, že Syncro byla klasická viskózní spojka bez elektronického řízení a 4motion je již elektronicky řízená, ale to neplatí pro auta s Torsenem. Už nevím jak to líp napsat.


Já měl syncro 1987 s pětiválcem 2,2 variant bez Torsenu. Mělo to kardánku na tvrdo s mezinápravovou špérou, ovládanou podtlakem z čudlíku u popelníku. Takže myslím, že pravý syncro je něco jiného.
Jinak tenhle model s tímto motorem bylo bomba svezení.... :cowb:

Hmm, co to bylo za auto? Podívám se jak to bylo udělaný 8)


Měl jsem dycinky jen Pássovce, tohle byl r.v 87 variant syncro, 2,2i pětihrnec, mechanická stříkačka (skvwělej zátah), tím podtlakovým čudlíkem se ještě dal natvrdo zavřít zadní diferák ale to nebylo nikdy třeba... :fly2: :fly2: :fly2:

_________________
Když Pássovec, tak TDI!!!!

http://www.dakoinvest.cz
PRODÁM VAŠI NEMOVITOST, AŤ JE KDEKOLIV, MIMO MĚSÍCE A VENUŠE.........

_________________
Passat 2,0 ropák CR, Sportline.


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 06.10.2008 08:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

3600

Bydliště:

StoVWěžatá Praha

yardaz píše:
Currahee píše:
yardaz píše:
Currahee píše:
Passat B5 a B5.5 má z důvodu konstrukce (motor podél) Torsen, stálý záběr všech kol. To samé má i Phaeton. Torsen je samosvorný mezinápravový diferenciál, kdy špéra funguje na mechanickém principu. U ostatních modelů je Haldex II generace viz.pdf, hydraulicky ovládaná spojka, umožňující plynulou změnu poměru hnací síly mezi nápravami. O řízení se stará řídící jednotka, která reguluje tlak oleje ve spojce podle informací z ostatních systémů auta. Touareg se trochu liší, má planetový mezinápravový diferák s elektromechanicky ovládanou lamelovou spojkou. Rozdíl mezi značením Syncro a 4motion by měl být, že Syncro byla klasická viskózní spojka bez elektronického řízení a 4motion je již elektronicky řízená, ale to neplatí pro auta s Torsenem. Už nevím jak to líp napsat.


Já měl syncro 1987 s pětiválcem 2,2 variant bez Torsenu. Mělo to kardánku na tvrdo s mezinápravovou špérou, ovládanou podtlakem z čudlíku u popelníku. Takže myslím, že pravý syncro je něco jiného.
Jinak tenhle model s tímto motorem bylo bomba svezení.... :cowb:

Hmm, co to bylo za auto? Podívám se jak to bylo udělaný 8)


Měl jsem dycinky jen Pássovce, tohle byl r.v 87 variant syncro, 2,2i pětihrnec, mechanická stříkačka (skvwělej zátah), tím podtlakovým čudlíkem se ještě dal natvrdo zavřít zadní diferák ale to nebylo nikdy třeba... :fly2: :fly2: :fly2:

Tak jsem to našel. Byl to starý systém hodně využívaný u off road aut do dneška. Jde stále o klasické syncro neřízené elektronicky. Přední diferák má mechanické zavírání věncem přes synchronní spojku jako kterýkoliv kvalt v převodovce. To bylo později nahrazeno torsenem se samosvorným uzavřením asi pro pohodlí šoféra. Zadní diferák měl úplně stejnou mechanickou závěrku, která byla nahrazena viskozní spojkou v r.1990 a později elektronicky přibržďováním kotoučů, ale to už byl pašíkovský "4motion"

_________________
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

_________________
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 06.10.2008 12:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

453

Bydliště:

Pilsen

Currahee píše:
yardaz píše:
Currahee píše:
yardaz píše:
Currahee píše:
Passat B5 a B5.5 má z důvodu konstrukce (motor podél) Torsen, stálý záběr všech kol. To samé má i Phaeton. Torsen je samosvorný mezinápravový diferenciál, kdy špéra funguje na mechanickém principu. U ostatních modelů je Haldex II generace viz.pdf, hydraulicky ovládaná spojka, umožňující plynulou změnu poměru hnací síly mezi nápravami. O řízení se stará řídící jednotka, která reguluje tlak oleje ve spojce podle informací z ostatních systémů auta. Touareg se trochu liší, má planetový mezinápravový diferák s elektromechanicky ovládanou lamelovou spojkou. Rozdíl mezi značením Syncro a 4motion by měl být, že Syncro byla klasická viskózní spojka bez elektronického řízení a 4motion je již elektronicky řízená, ale to neplatí pro auta s Torsenem. Už nevím jak to líp napsat.


Já měl syncro 1987 s pětiválcem 2,2 variant bez Torsenu. Mělo to kardánku na tvrdo s mezinápravovou špérou, ovládanou podtlakem z čudlíku u popelníku. Takže myslím, že pravý syncro je něco jiného.
Jinak tenhle model s tímto motorem bylo bomba svezení.... :cowb:

Hmm, co to bylo za auto? Podívám se jak to bylo udělaný 8)


Měl jsem dycinky jen Pássovce, tohle byl r.v 87 variant syncro, 2,2i pětihrnec, mechanická stříkačka (skvwělej zátah), tím podtlakovým čudlíkem se ještě dal natvrdo zavřít zadní diferák ale to nebylo nikdy třeba... :fly2: :fly2: :fly2:

Tak jsem to našel. Byl to starý systém hodně využívaný u off road aut do dneška. Jde stále o klasické syncro neřízené elektronicky. Přední diferák má mechanické zavírání věncem přes synchronní spojku jako kterýkoliv kvalt v převodovce. To bylo později nahrazeno torsenem se samosvorným uzavřením asi pro pohodlí šoféra. Zadní diferák měl úplně stejnou mechanickou závěrku, která byla nahrazena viskozní spojkou v r.1990 a později elektronicky přibržďováním kotoučů, ale to už byl pašíkovský "4motion"


No tak to je von, jen bych ještě doplnil, jak jsem psal výše, že to šlo uzavírat z místa řidiče podtlakem. Mezináprava a stejně tak zadek, nebyl to systém AUDI???

_________________
Když Pássovec, tak TDI!!!!

http://www.dakoinvest.cz
PRODÁM VAŠI NEMOVITOST, AŤ JE KDEKOLIV, MIMO MĚSÍCE A VENUŠE.........

_________________
Passat 2,0 ropák CR, Sportline.


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 06.10.2008 12:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

3600

Bydliště:

StoVWěžatá Praha

yardaz píše:
Currahee píše:
yardaz píše:
Currahee píše:
yardaz píše:
Currahee píše:
Passat B5 a B5.5 má z důvodu konstrukce (motor podél) Torsen, stálý záběr všech kol. To samé má i Phaeton. Torsen je samosvorný mezinápravový diferenciál, kdy špéra funguje na mechanickém principu. U ostatních modelů je Haldex II generace viz.pdf, hydraulicky ovládaná spojka, umožňující plynulou změnu poměru hnací síly mezi nápravami. O řízení se stará řídící jednotka, která reguluje tlak oleje ve spojce podle informací z ostatních systémů auta. Touareg se trochu liší, má planetový mezinápravový diferák s elektromechanicky ovládanou lamelovou spojkou. Rozdíl mezi značením Syncro a 4motion by měl být, že Syncro byla klasická viskózní spojka bez elektronického řízení a 4motion je již elektronicky řízená, ale to neplatí pro auta s Torsenem. Už nevím jak to líp napsat.


Já měl syncro 1987 s pětiválcem 2,2 variant bez Torsenu. Mělo to kardánku na tvrdo s mezinápravovou špérou, ovládanou podtlakem z čudlíku u popelníku. Takže myslím, že pravý syncro je něco jiného.
Jinak tenhle model s tímto motorem bylo bomba svezení.... :cowb:

Hmm, co to bylo za auto? Podívám se jak to bylo udělaný 8)


Měl jsem dycinky jen Pássovce, tohle byl r.v 87 variant syncro, 2,2i pětihrnec, mechanická stříkačka (skvwělej zátah), tím podtlakovým čudlíkem se ještě dal natvrdo zavřít zadní diferák ale to nebylo nikdy třeba... :fly2: :fly2: :fly2:

Tak jsem to našel. Byl to starý systém hodně využívaný u off road aut do dneška. Jde stále o klasické syncro neřízené elektronicky. Přední diferák má mechanické zavírání věncem přes synchronní spojku jako kterýkoliv kvalt v převodovce. To bylo později nahrazeno torsenem se samosvorným uzavřením asi pro pohodlí šoféra. Zadní diferák měl úplně stejnou mechanickou závěrku, která byla nahrazena viskozní spojkou v r.1990 a později elektronicky přibržďováním kotoučů, ale to už byl pašíkovský "4motion"


No tak to je von, jen bych ještě doplnil, jak jsem psal výše, že to šlo uzavírat z místa řidiče podtlakem. Mezináprava a stejně tak zadek, nebyl to systém AUDI???

No ono hovoří za vše, že zavírání synchronem = syncro a pak teprve následoval vpředu torsen, vzadu viskozní spojka a u ostatních modelů pak haldex :wink:

_________________
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

_________________
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 06.10.2008 12:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

453

Bydliště:

Pilsen

Currahee píše:
yardaz píše:
Currahee píše:
yardaz píše:
Currahee píše:
yardaz píše:
Currahee píše:
Passat B5 a B5.5 má z důvodu konstrukce (motor podél) Torsen, stálý záběr všech kol. To samé má i Phaeton. Torsen je samosvorný mezinápravový diferenciál, kdy špéra funguje na mechanickém principu. U ostatních modelů je Haldex II generace viz.pdf, hydraulicky ovládaná spojka, umožňující plynulou změnu poměru hnací síly mezi nápravami. O řízení se stará řídící jednotka, která reguluje tlak oleje ve spojce podle informací z ostatních systémů auta. Touareg se trochu liší, má planetový mezinápravový diferák s elektromechanicky ovládanou lamelovou spojkou. Rozdíl mezi značením Syncro a 4motion by měl být, že Syncro byla klasická viskózní spojka bez elektronického řízení a 4motion je již elektronicky řízená, ale to neplatí pro auta s Torsenem. Už nevím jak to líp napsat.


Já měl syncro 1987 s pětiválcem 2,2 variant bez Torsenu. Mělo to kardánku na tvrdo s mezinápravovou špérou, ovládanou podtlakem z čudlíku u popelníku. Takže myslím, že pravý syncro je něco jiného.
Jinak tenhle model s tímto motorem bylo bomba svezení.... :cowb:

Hmm, co to bylo za auto? Podívám se jak to bylo udělaný 8)


Měl jsem dycinky jen Pássovce, tohle byl r.v 87 variant syncro, 2,2i pětihrnec, mechanická stříkačka (skvwělej zátah), tím podtlakovým čudlíkem se ještě dal natvrdo zavřít zadní diferák ale to nebylo nikdy třeba... :fly2: :fly2: :fly2:

Tak jsem to našel. Byl to starý systém hodně využívaný u off road aut do dneška. Jde stále o klasické syncro neřízené elektronicky. Přední diferák má mechanické zavírání věncem přes synchronní spojku jako kterýkoliv kvalt v převodovce. To bylo později nahrazeno torsenem se samosvorným uzavřením asi pro pohodlí šoféra. Zadní diferák měl úplně stejnou mechanickou závěrku, která byla nahrazena viskozní spojkou v r.1990 a později elektronicky přibržďováním kotoučů, ale to už byl pašíkovský "4motion"


No tak to je von, jen bych ještě doplnil, jak jsem psal výše, že to šlo uzavírat z místa řidiče podtlakem. Mezináprava a stejně tak zadek, nebyl to systém AUDI???

No ono hovoří za vše, že zavírání synchronem = syncro a pak teprve následoval vpředu torsen, vzadu viskozní spojka a u ostatních modelů pak haldex :wink:


Tu vizkozní měli tuším v té době GII. country ????????

_________________
Když Pássovec, tak TDI!!!!

http://www.dakoinvest.cz
PRODÁM VAŠI NEMOVITOST, AŤ JE KDEKOLIV, MIMO MĚSÍCE A VENUŠE.........

_________________
Passat 2,0 ropák CR, Sportline.


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 06.10.2008 16:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

839

Bydliště:

CL,Lbc,Uranový doly a pak různě

StandaS píše:
magmuss píše:
StandaS píše:
magmuss píše:
No tak úplně zbytečné to není. Auto je bezpečnější a to především na vodě, sněhu a náledí. A to že se jezdí převážně ve městě není rozhodující, stačí jeden pěkně promočený a nebo zasněžený den a můžeš mít zaděláno na problém.


No však.. o to mi jde.. Využít čtyřkolku ale jen tehdy, kdy je opravdu potřeba a nejezdit na ní celoročně 8)

Ale ono je to potřeba stále. Potřebuješ rychle do křižovatky, není problém. Neznám, co je to pískání gum a jsem tam co by dup. Začne pršet a hned poznáš ten rozdíl, jak auto sedí. O zimních měsících už ani nemluvím. Horší bude, až budu chtít po nějakém roce něco novějšího, nebude se mi chtít udělat krok zpátky třeba k předokolce. :wink:


Tak ještě jinak.. :roll:

čtyřkolku, která bude šetřit palivo tím, že nebude stálá.. Bude vyhodnocovat kdy se má zapnout - např. podle tlaku bočního větru, na křižovatce při prudším rozjezdu, na mokru, na ledu a na sněhu.. 8O jsou totiž občas i silnice, kde jedeš prostě stálou rychlostí a myslím, že čtyřkolku nevyužíváš pokaždé.. 1. úspora paliva, 2. inteligentní systém, vyhodnocující kdy zabrat a kdy nechat bez činosti.. 8O

Tak si prubni třeba Hondu CRV a hned poznáš ten rozdíl. Když to zabere, tak tě to přímo nakopne. Prostě stálej pohon je lepší a i když nenmáš stálej, tak to bude stejně brát víc, protože tam máš prvky, které stále musejí makat (poloosy, kardan atd.) :wink:



Tak CR-V můžu potvrdit svojí hnusnou zkušeností
- systém Haldex I, šéf mírně cvaknul geometrii zadní nápravy
(to jsem zjistil až později - 2mm šjdrem) a já s ní jel do obloukový křižovatky na namrzlém sněhu
Byla mírně do kopečka, tak jsem Hondu malinko přišlápnul, kopla Haldexa a během zlomku
vteřiny jsem jel zpátky tam, odkud jsem jel. S tím rozdílem, že jsem se z leknutí málem pos...
Štěstí, že to bylo ráno za tmy a nikdo kolem, nevím, jak bych tu případnou bouračku
vysvětloval, když jsem se roztočil

Proto pro mně je přijatelný jedině Torsen - stálá v podstatě mechanická 4x4,
jakýkoli připojování zadku, který nemůžu zapnout sám, odmítám po téhle zkušenosti.
Bohužel Haldex II nemám ošlápnutý, tak nemůžu posuzovat nový systémy

_________________
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)

_________________
Passat B4 Variant 1.9TDi 90HP (Engine Type 1Z - zatím seriovwka) jen leží o 3cm níž :-) Již je ve světě, nyní OII FL 1.9TDi 77kW DSG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 06.10.2008 16:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.10.2007

Příspěvky:

506

Ok, ukecali ste mě pánové :lol: zatím tedy vítězí Torsen :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 06.10.2008 19:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2015

Bydliště:

královehradecký kraj

magmuss píše:
Ok, ukecali ste mě pánové :lol: zatím tedy vítězí Torsen :D

Dneska jsme jeli na kruháku tady u nás v podkrkonoší s borou 4motion a takovýho drifta sem nezažil,se to začlo hrnout ven pak se přidal azdek ESP se mohlo zbláznit nic moc teda...to quattro je jiná liga :wink: teď sem byl protáhnout audinku do serpentín na kopec a ESP nebliklo ani jednou :lol:

_________________
Audi vorsprung durch technik


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 07.10.2008 09:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.10.2007

Příspěvky:

31

Ahoj
Mam 4Motion pasika 2000.Neni pravda ze to je uplne na nic-je to k nezaplaceni.jednak jizdni vlasnosti u 4x4 jsou o nekolik trid nekde uplne jinde a to i diky tomu ze 4motion/syncro nemam vzadu vlecnou napravu v kuse ale nezavysle zaveseni kol.pomer je 50/50 na napravy dle potreby a do rychlosti 80km/h jsou tam jeste EDS ktere pribrzdovanim nezavisle prenaseji tech zbylych 50 na naprave dle potreby na obe strany.od 80km/h je to bez uzaverky.v kombinaci s ESP je 4kola opravdu hodne rychla v zatackach jak na suchu tak na mokru tak na snehu, nedam na to dopustit vsem doporucuji,nemel jse stim pohonem jediny problem :)

_________________
PASSAT VARIANT 3.2FSI V6 184KW 4MOTION HIGHLINE


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Syncro vs 4motion
PříspěvekNapsal: 07.10.2008 11:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.10.2007

Příspěvky:

41

Bydliště:

Frymburk, Praha

Pripujuji se k predchozimu prispevku. 4motion u starsich passatu ma vyborny jizdni vlastnosti a vyjede snad vsechno. Da se s tim neskutecne vyradit na nejakym okruhu nebo na poli, kdyz se vypne ESP. Uz se tesim na zimu a na snih :-)

_________________
Koren ;-)
http://www.bibaracing.cz
http://www.all-servis.cz
http://www.hasicifrymburk.cz


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 302 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group