asi homokinetický kloub
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- haikee
- Jezdec
- Příspěvky: 211
- Registrován: 24.07.2008 16:07
- Bydliště: ČR
asi homokinetický kloub
Ahoj, rozjizdim se, nebo mam zatoceno a v levem kole z lehka pokrupe a je to pak ok, takove 3 krupnuti? asi homokinetický kloub ze?, jinak jak jsem tady cetl staci ho koupit v auto kelly ale prachovku original ze? nevite o kolik se tak cena lisi oproti VW kloubu? radove, jestli to ma cenu jezdit po meste a shanet ho, jinak oprava je asi bezproblemova ze? kdyz budu menit cely podvozek a delat pak geometrii tak to spojit v jedno
- Prouza
- Jezdec
- Příspěvky: 307
- Registrován: 07.01.2008 12:55
- Bydliště: Znojmo - Dyjákovičky
Re: asi homokinetický kloub
haikee píše:Ahoj, rozjizdim se, nebo mam zatoceno a v levem kole z lehka pokrupe a je to pak ok, takove 3 krupnuti? asi homokinetický kloub ze?, jinak jak jsem tady cetl staci ho koupit v auto kelly ale prachovku original ze? nevite o kolik se tak cena lisi oproti VW kloubu? radove, jestli to ma cenu jezdit po meste a shanet ho, jinak oprava je asi bezproblemova ze? kdyz budu menit cely podvozek a delat pak geometrii tak to spojit v jedno
No hlavně si ujisti, které kolo to dělá....zpravidla to dělá vnitřní kolo, když zatáčíš .
Nevím co máš přesně za auto, ale víměna homokloubu se dělá tak že povolíš středovou matku, a vytáhneš to z motoru, pak tam šoupneš novou a geometrii dělat nemusíš...snad...
Nevím ale jestli koüpíš homokloub zvlášt, nebo i s poloosou
- haikee
- Jezdec
- Příspěvky: 211
- Registrován: 24.07.2008 16:07
- Bydliště: ČR
Re: asi homokinetický kloub
dela to prave kolo u spolujezdce, takze je mozne ze je to vnitrni kloub ten co stoji majlant? a nebo ten vnejsi co stoji okolo 1000 kc mam passat B5 1,9tdi 81 kw - a jak to zjistim ktery kloub to je? kdyz to dam do servisu oni zjisti co to je, nebo muze se to projevovat jeste jinak?Prouza píše:haikee píše:Ahoj, rozjizdim se, nebo mam zatoceno a v levem kole z lehka pokrupe a je to pak ok, takove 3 krupnuti? asi homokinetický kloub ze?, jinak jak jsem tady cetl staci ho koupit v auto kelly ale prachovku original ze? nevite o kolik se tak cena lisi oproti VW kloubu? radove, jestli to ma cenu jezdit po meste a shanet ho, jinak oprava je asi bezproblemova ze? kdyz budu menit cely podvozek a delat pak geometrii tak to spojit v jedno
No hlavně si ujisti, které kolo to dělá....zpravidla to dělá vnitřní kolo, když zatáčíš .
Nevím co máš přesně za auto, ale víměna homokloubu se dělá tak že povolíš středovou matku, a vytáhneš to z motoru, pak tam šoupneš novou a geometrii dělat nemusíš...snad...
Nevím ale jestli koüpíš homokloub zvlášt, nebo i s poloosou
- teekey
- VWexpert
- Příspěvky: 3840
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: asi homokinetický kloub
bylo mi kdysi pradavno receno, ze kdyby bylo v haji lozisko (asi tim myslite vnitrni kloub), tak staci zvednout kolo a zatocit snim, bude pravidelne praskat. U homokynetaku je to ruzne, ale stoprocentne jisty budes, kdyz sundas kolo, vytocis si ho do strany a vytahnes poloosu (musis povolit naboj) a podivas se na kloub - uvidis jak na tom je. Jinak hkk se prodavaji samostatne a ikdyz jde vytahnout poloosa z kola, ztloukat z ni hkk bude na dlouho, je jednodussi jak bylo jiz zmineno povolit nekolik tech sroubu u motoru, sundat celou poloosu a pripadny zniceny hkk ztloukat ve sveraku. Hkk musi dolu i v pripade ze budes menit prachovky - alespon tak jsem to kdysi delal
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf
- Prouza
- Jezdec
- Příspěvky: 307
- Registrován: 07.01.2008 12:55
- Bydliště: Znojmo - Dyjákovičky
Re: asi homokinetický kloub
Ale ne...zase sme se nepochpili...vnitřní kolo je to co je v zatáčce víc dovnitř...tzn, když zatočíš doleva tak je to levej homouš.... ložisko když je v haji tak hučí pořád a stupňuje se to s rychlostí... takže když zatočíš doprava tak to cvaká, doleva ne-e...haikee píše:dela to prave kolo u spolujezdce, takze je mozne ze je to vnitrni kloub ten co stoji majlant? a nebo ten vnejsi co stoji okolo 1000 kc mam passat B5 1,9tdi 81 kw - a jak to zjistim ktery kloub to je? kdyz to dam do servisu oni zjisti co to je, nebo muze se to projevovat jeste jinak?Prouza píše:
No hlavně si ujisti, které kolo to dělá....zpravidla to dělá vnitřní kolo, když zatáčíš .
Nevím co máš přesně za auto, ale víměna homokloubu se dělá tak že povolíš středovou matku, a vytáhneš to z motoru, pak tam šoupneš novou a geometrii dělat nemusíš...snad...
Nevím ale jestli koüpíš homokloub zvlášt, nebo i s poloosou
Co jsem pochopil, tak homo vyměníš tak že ho sklepeš dolů poloosy(to si dáš)...
Proto se říká, že s předokolkou nemáš vytáčet kola a šlapat na to, takhle se k*rvý homokineťáky
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: asi homokinetický kloub
Já to měnil nedávno, kupoval jsem kvalitu (2500 za kloub), ale doufám, že vydrží. Výměna byla na chvilku. Šlo to zklepnout jedním malým úderem kladívka. Nejvíc jsem se mordoval s celkou sponkou, než jsem po chvíli zjistil, že nějakej Ho Čiu Lio si dal večer více saké a dal tam menší.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 17.12.2007 10:09
- Bydliště: sev morava
Re: asi homokinetický kloub
Tak bobani, necetl jsem to cele , protoze jsem to nezvladl. Tak neco malo o problemu homokinetickeho kloubu. Cena na B 5.5 je u stangla cca 2700,-. Jestlize klepe v prave zatacce a zejmena se to projevuje pri rozjezdu tak je to pravy a samozrejme opacne. Jak jiz nekdo zminil povoli se stredova matice kloubu, je ale dotahnuta brutalnim momentem tak baha na to, pak sundat jeden cep ( pro upresnení ten bliz ke dverim, zavit ma dole) a vytahnout poloosu. No a pak sundas manzetu a kloub se pres nejaky trn sklepne. Pak opacne nasadit novy kousek a nezapomenout pridat mazivo.
Tak cus monteri
Tak cus monteri