Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: tiptronic jak vlastně funguje?
PříspěvekNapsal: 04.12.2008 17:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

348

No ono je to slozity... v servisu u VW mi tvrdi ze je napln celozivotni a to i v nasem i v DE - pouze kontrolovat a dolit... Firmy ktere opravuji prevodovky treba KAPS zas tvrdi ze je to blbost a vymenit se musi.. jde asi jen o to cemu se u VW rika dozivotni. Ja ho radeji vymenil, zadny rozdil nepocituji, ale mam pro sebe lepsi pocit ze jsem to nezanedbal. Kdyz je tam filtr a prodava se nahradni proc by se nemenil.... Jinak mne s orig. olejem vymena prisla na cca 5500. (olej, filtr, tesneni)

_________________
VW PASSAT Variant 1.9Tdi 96KW Tiptronic


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: tiptronic jak vlastně funguje?
PříspěvekNapsal: 04.12.2008 17:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.03.2008

Příspěvky:

58

Bydliště:

Praha

doživotní náplň se říká tomu proto, protože nám vydrží než se to pos..e

_________________
Passat 2,3 V5 Tiptronic Highline r.v. 2000


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: tiptronic jak vlastně funguje?
PříspěvekNapsal: 05.12.2008 09:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

830

Dozivotni se rika proto, protoze nemec s autem nebude jezdit 15 let protoze ho po peti proda do ceska a koupi so novy auto. A to ze tam ten olej bez problemu vydrzi 10 let tomu klidne verim. Ja bych ho menil az kdyby to delalo neplechu. :)

_________________
VW Passat Variant B5.5 Facelift Highline, 1.9 TDi 96kW, 6-ti kvalt


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: tiptronic jak vlastně funguje?
PříspěvekNapsal: 11.12.2008 20:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.10.2007

Příspěvky:

506

Když už to dělá neplechu, tak už může být pozdě. Lamely jsou z papíru a voda je totálně rozpouští např. Takže olej prostě kontroluj třeba při výměně rozvodů nebo i dřív a nejlepší by bylo, kdyby si ho pravidelně měnil - protože ve spod, je filtr, do kterého se pravděpodobně usazují nečistoty.. A co udělá takovej filtr? Když už nepobere nečistoty? No asi nefiltruje, že? Takže co se potom stane s převodovkou? Asi přestane řadit.. ne? Ucpou se kanálky a já nevím co všechno a pak je docela zdlouhavé a finančně náročné převodovku propláchnout několikátou výměnou oleje po sobě v krátkém intervalu. Pak pomůže jen repas.. Tam kde je filtr, tam se mění náplň!!!


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group