funkce ASR?
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- pajin
- Závodník
- Příspěvky: 514
- Registrován: 01.06.2008 19:39
- Bydliště: Moravwa(Brno)
- Kontaktovat uživatele:
funkce ASR?
Cau klubaci vim ze se o tom uz tady urcite psalo ale chci se zeptat jak to funguje?.Co jsem vycetl tak me to pri zapnutym nema dovolit zahrabat a kdyz to neni zaply tak je zepry i omezena funkce ABS.Na kluzkem povrchu hrabu porad tak nevim jestli to funguje dobre.Dekuji za odpovedi
- Mára_VR6
- Moderátor
- Příspěvky: 5888
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou
Re: funkce ASR?
asi takhle http://www.volkswagen.cz/lexikon/?lette ... icon_id=81
http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/501537-asr
http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/501537-asr
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
- vitouss
- Profík
- Příspěvky: 940
- Registrován: 29.09.2007 10:32
- Bydliště: pracoVWně Brno
Re: funkce ASR?
a nebo tak
ASR:
- je rozšířením ABS a jeho úlohou je zabránit prokluzování jednoho z kol hnací nápravy při rozjezdu nebo při rychlém průjezdu zatáčkou za zhoršených adhezních podmínek na vozovce.
-ASR zvyšuje tažnou sílu a zlepšuje směrovou stabilitu vozidla – i při necitlivém sešlápnutí pedálu plynu v zatáčce na náledí- zabrání tzv. ustřelení zádě vozidla.
funkce: ASR vyrovnává rychlosti otáčení kol podle jejich adhezních podmínek. Pokud má jedno kolo hnací nápravy tendenci k prokluzu, tak ho řídící jednotka ABS/ASR přibrzdí tak aby nedošlo k prokluzu. Pokud prokluzují obě kola tak je jednotka přibrzdí obě.
ASR muže být rozšířeno o elektronické řízení motoru které bez ohledu na sešlápnutí plynového pedálu redukuje výkon motoru jen na výši kterou jsou v daném okamžiku kola schopna přenášet na vozovku.
Obsluha: - bílá svítilna ASR se musí zapnout po zapnutí klíčku
- musí zhasnout po 1-2 sekundách, jinak je ASR v nečinnosti
- ASR se autom. vypíná je-li rychlost vyšší než 30km/h
- systém ABS/ASR nemůže fungovat při zapnuté uzávěrce.
- Pneumatiky na vozidle musí mít stejný rozměr a rozdíl opotřebení nepřesáhne 5%
ASR:
- je rozšířením ABS a jeho úlohou je zabránit prokluzování jednoho z kol hnací nápravy při rozjezdu nebo při rychlém průjezdu zatáčkou za zhoršených adhezních podmínek na vozovce.
-ASR zvyšuje tažnou sílu a zlepšuje směrovou stabilitu vozidla – i při necitlivém sešlápnutí pedálu plynu v zatáčce na náledí- zabrání tzv. ustřelení zádě vozidla.
funkce: ASR vyrovnává rychlosti otáčení kol podle jejich adhezních podmínek. Pokud má jedno kolo hnací nápravy tendenci k prokluzu, tak ho řídící jednotka ABS/ASR přibrzdí tak aby nedošlo k prokluzu. Pokud prokluzují obě kola tak je jednotka přibrzdí obě.
ASR muže být rozšířeno o elektronické řízení motoru které bez ohledu na sešlápnutí plynového pedálu redukuje výkon motoru jen na výši kterou jsou v daném okamžiku kola schopna přenášet na vozovku.
Obsluha: - bílá svítilna ASR se musí zapnout po zapnutí klíčku
- musí zhasnout po 1-2 sekundách, jinak je ASR v nečinnosti
- ASR se autom. vypíná je-li rychlost vyšší než 30km/h
- systém ABS/ASR nemůže fungovat při zapnuté uzávěrce.
- Pneumatiky na vozidle musí mít stejný rozměr a rozdíl opotřebení nepřesáhne 5%
http://www.verejnydluh.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
- pajin
- Závodník
- Příspěvky: 514
- Registrován: 01.06.2008 19:39
- Bydliště: Moravwa(Brno)
- Kontaktovat uživatele:
Re: funkce ASR?
to vse mi je jasny ale proc to prokluzuje porad?kontrolka dela to co pises.neni nekde nejaky cidlo na kole co to hlida?pokud je naledi tak to pri rozjezdu a ani pri male rychlosti to neustale hrabe
- Deivid
- VWjunior
- Příspěvky: 1804
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: funkce ASR?
Ve spoustě věcech nemáš pravdu....vitouss píše:a nebo tak
ASR:
- je rozšířením ABS a jeho úlohou je zabránit prokluzování jednoho z kol hnací nápravy při rozjezdu nebo při rychlém průjezdu zatáčkou za zhoršených adhezních podmínek na vozovce.
-ASR zvyšuje tažnou sílu a zlepšuje směrovou stabilitu vozidla – i při necitlivém sešlápnutí pedálu plynu v zatáčce na náledí- zabrání tzv. ustřelení zádě vozidla.
funkce: ASR vyrovnává rychlosti otáčení kol podle jejich adhezních podmínek. Pokud má jedno kolo hnací nápravy tendenci k prokluzu, tak ho řídící jednotka ABS/ASR přibrzdí tak aby nedošlo k prokluzu. Pokud prokluzují obě kola tak je jednotka přibrzdí obě.
ASR muže být rozšířeno o elektronické řízení motoru které bez ohledu na sešlápnutí plynového pedálu redukuje výkon motoru jen na výši kterou jsou v daném okamžiku kola schopna přenášet na vozovku.
Obsluha: - bílá svítilna ASR se musí zapnout po zapnutí klíčku
- musí zhasnout po 1-2 sekundách, jinak je ASR v nečinnosti
- ASR se autom. vypíná je-li rychlost vyšší než 30km/h
- systém ABS/ASR nemůže fungovat při zapnuté uzávěrce.
- Pneumatiky na vozidle musí mít stejný rozměr a rozdíl opotřebení nepřesáhne 5%
1.Nezábrání ustřelení zádě,ale spíš předku.
2.Pokud prokluzují obě,to je blbost aby je přibrzdila obě,nemá efekt.....jednotka přibrzdí vždycky jen jedno a to už je systém EDS-elektronická uzávěrka...ASR hlavně cíleně ubírá plyn aby se prokluzující kola dostala na hranici adheze a je li potřeba zasáhne EDS přibrzděním protáčejícího se kola.
3.ASR vždy komunikuje s řj motoru a ubírá výkon ubráním plynu....
4.Bílá svítilna je blbost...je to kontrolka a to žlutá/oranžová a většina ji známe i ze systému ESP trojúhelník s vykřičníkem a šipkou
5.ASR pracuje v celém rozsahu rychlosti.Jen EDS se nad 4Okm/h vypíná
6.systém ABS/ASR nemůže fungovat při zapnuté uzávěrce....tomuto nerozumím,to by jsi musel mít klasickou špéru na diferáku,ale i tak by to klidně fungovat mohlo,když by to moc omezovalo,tak by se to tlačítkem vypnulo....
Snad jsem nenapsal nějakou blbost...nedávno jsem to dodělával do auta,tak o tom mám něco načteno...
- jaros130287
- Jezdec
- Příspěvky: 238
- Registrován: 05.08.2008 12:22
- Bydliště: okres NO, SR
Re: funkce ASR?
asi ti to tak má ísť. Niekedy keď idem do kopca, kola sú tak obmedzené že skoro skape motor. Ale ked som v hlbokom snehu tak hrabem, na zľadovatelej alebo zasneženej ceste zas idem jak šip. Tiež niekedy nechápem keď hrabem v snehu prečo hrabem ale to som roztúrovaný. Je to vec:!
passat B5.5 12/2004, 1.9TDI 96kw/5q - chip na 174hp
Tiguan Allspace 2020, R-line - 140kw
Tiguan Allspace 2020, R-line - 140kw
- masta7710
- Řidič
- Příspěvky: 57
- Registrován: 23.09.2008 14:21
- Bydliště: Sokolov
Re: funkce ASR?
Asi TAKDeivid píše:Ve spoustě věcech nemáš pravdu....vitouss píše:a nebo tak
ASR:
- je rozšířením ABS a jeho úlohou je zabránit prokluzování jednoho z kol hnací nápravy při rozjezdu nebo při rychlém průjezdu zatáčkou za zhoršených adhezních podmínek na vozovce.
-ASR zvyšuje tažnou sílu a zlepšuje směrovou stabilitu vozidla – i při necitlivém sešlápnutí pedálu plynu v zatáčce na náledí- zabrání tzv. ustřelení zádě vozidla.
funkce: ASR vyrovnává rychlosti otáčení kol podle jejich adhezních podmínek. Pokud má jedno kolo hnací nápravy tendenci k prokluzu, tak ho řídící jednotka ABS/ASR přibrzdí tak aby nedošlo k prokluzu. Pokud prokluzují obě kola tak je jednotka přibrzdí obě.
ASR muže být rozšířeno o elektronické řízení motoru které bez ohledu na sešlápnutí plynového pedálu redukuje výkon motoru jen na výši kterou jsou v daném okamžiku kola schopna přenášet na vozovku.
Obsluha: - bílá svítilna ASR se musí zapnout po zapnutí klíčku
- musí zhasnout po 1-2 sekundách, jinak je ASR v nečinnosti
- ASR se autom. vypíná je-li rychlost vyšší než 30km/h
- systém ABS/ASR nemůže fungovat při zapnuté uzávěrce.
- Pneumatiky na vozidle musí mít stejný rozměr a rozdíl opotřebení nepřesáhne 5%
1.Nezábrání ustřelení zádě,ale spíš předku.
2.Pokud prokluzují obě,to je blbost aby je přibrzdila obě,nemá efekt.....jednotka přibrzdí vždycky jen jedno a to už je systém EDS-elektronická uzávěrka...ASR hlavně cíleně ubírá plyn aby se prokluzující kola dostala na hranici adheze a je li potřeba zasáhne EDS přibrzděním protáčejícího se kola.
3.ASR vždy komunikuje s řj motoru a ubírá výkon ubráním plynu....
4.Bílá svítilna je blbost...je to kontrolka a to žlutá/oranžová a většina ji známe i ze systému ESP trojúhelník s vykřičníkem a šipkou
5.ASR pracuje v celém rozsahu rychlosti.Jen EDS se nad 4Okm/h vypíná
6.systém ABS/ASR nemůže fungovat při zapnuté uzávěrce....tomuto nerozumím,to by jsi musel mít klasickou špéru na diferáku,ale i tak by to klidně fungovat mohlo,když by to moc omezovalo,tak by se to tlačítkem vypnulo....
Snad jsem nenapsal nějakou blbost...nedávno jsem to dodělával do auta,tak o tom mám něco načteno...
- sss601
- Pilot
- Příspěvky: 723
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: funkce ASR?
Ve spoustě věcech nemáš pravdu....
1.Nezábrání ustřelení zádě,ale spíš předku.
2.Pokud prokluzují obě,to je blbost aby je přibrzdila obě,nemá efekt.....jednotka přibrzdí vždycky jen jedno a to už je systém EDS-elektronická uzávěrka...ASR hlavně cíleně ubírá plyn aby se prokluzující kola dostala na hranici adheze a je li potřeba zasáhne EDS přibrzděním protáčejícího se kola.
3.ASR vždy komunikuje s řj motoru a ubírá výkon ubráním plynu....
4.Bílá svítilna je blbost...je to kontrolka a to žlutá/oranžová a většina ji známe i ze systému ESP trojúhelník s vykřičníkem a šipkou
5.ASR pracuje v celém rozsahu rychlosti.Jen EDS se nad 4Okm/h vypíná
6.systém ABS/ASR nemůže fungovat při zapnuté uzávěrce....tomuto nerozumím,to by jsi musel mít klasickou špéru na diferáku,ale i tak by to klidně fungovat mohlo,když by to moc omezovalo,tak by se to tlačítkem vypnulo....
Snad jsem nenapsal nějakou blbost...nedávno jsem to dodělával do auta,tak o tom mám něco načteno...[/quote]
Ty jsi si do auta dodelaval ASR???? Rozved to trochu to me zajima
1.Nezábrání ustřelení zádě,ale spíš předku.
2.Pokud prokluzují obě,to je blbost aby je přibrzdila obě,nemá efekt.....jednotka přibrzdí vždycky jen jedno a to už je systém EDS-elektronická uzávěrka...ASR hlavně cíleně ubírá plyn aby se prokluzující kola dostala na hranici adheze a je li potřeba zasáhne EDS přibrzděním protáčejícího se kola.
3.ASR vždy komunikuje s řj motoru a ubírá výkon ubráním plynu....
4.Bílá svítilna je blbost...je to kontrolka a to žlutá/oranžová a většina ji známe i ze systému ESP trojúhelník s vykřičníkem a šipkou
5.ASR pracuje v celém rozsahu rychlosti.Jen EDS se nad 4Okm/h vypíná
6.systém ABS/ASR nemůže fungovat při zapnuté uzávěrce....tomuto nerozumím,to by jsi musel mít klasickou špéru na diferáku,ale i tak by to klidně fungovat mohlo,když by to moc omezovalo,tak by se to tlačítkem vypnulo....
Snad jsem nenapsal nějakou blbost...nedávno jsem to dodělával do auta,tak o tom mám něco načteno...[/quote]
Ty jsi si do auta dodelaval ASR???? Rozved to trochu to me zajima