Zadní repro

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
mardas
Řidič
Řidič
Příspěvky: 138
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VWOlomouc

Zadní repro

Příspěvek od mardas »

Prosím pomoc chci si dát do zadních dveří B5 repro ale nenašel jsem tam dráty.Musím je tahat někde od radia nebo jsou ukončeny někde u dveří.Díky za pomoc já jsem nováček co se týká Pašíka :D

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Paskal »

Nenajdeš je tam. :) Musiš si je natáhnout od repraku v zadních dveří k rádiu. :wink:

Uživatelský avatar
mardas
Řidič
Řidič
Příspěvky: 138
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VWOlomouc

Příspěvek od mardas »

A co všechno budu muset rozdělat čeká mě nějaký výdrb nebo je to pohoda

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Paskal »

mardas píše:A co všechno budu muset rozdělat čeká mě nějaký výdrb nebo je to pohoda
Sundat zadni tapec :arrow: Pak protahnout kabel pruchodkou (gumova harmonika) mezi dveřma a sloupkem...sundat obloženi sloupku a prahovou vnitřni lištu a kryt relatek u nohou....pak sundaš přihrádku spolujezdce a pak už jen natahneš kabeláž do šachty k rádiu. :wink:
To same na druhé straně akorat stím rozdílem že tam sundáš dekl pod volantem co je u kolen. Práce na 2 hoďky a šichta. :)

Uživatelský avatar
PetrVK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 473
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od PetrVK »

mardas píše:A co všechno budu muset rozdělat čeká mě nějaký výdrb nebo je to pohoda