Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Přístrojová deska - budíky
PříspěvekNapsal: 03.05.2010 17:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.05.2010

Příspěvky:

5

Zdravím,
před časem mi začaly po vypnutí motoru a odstavení auta poblikávat ukazatele hodin a ujetých KM(když je nastarovaný motor tak je všechno OK).Myslel jsem si že je málo nabytá baterie tak jsem jí dobyl,ale nic se nezlepšilo pak přišla na řadu výměna baterie,ale zase nic a před nedávnem se mi stalo že vypnu motor ale ukazatele se "zaseknou" a zustanou vyset.Otáčkoměr pořád ukazuje otáčky volnoběhu,palivoměr stav nádrže,teplota pořád na 90°C.Nepomuže ani opětovné zapnutí a vypnutí zapalování.Tohle se ale stává nepravidelně,ale pomalu se to začíná stávat čím dál tím častěji.
Netušíte někdo čím by to mohlo být?
Odchází přístrojovka do věčných lovišt nebo se to dá nějak spravit?
Předem díky za odpovědi.

_________________
WV Passat Variant 1.9TDI 96KW 4Motion


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přístrojová deska - budíky
PříspěvekNapsal: 03.05.2010 20:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.08.2009

Příspěvky:

207

Bydliště:

Prostějov

tak přes vag se dá udělat test palubních přístrojů a třeba ti to něco poví ale je to zajímavá závada

_________________
VW Passat 3C5 Variant BKP 103 Kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přístrojová deska - budíky
PříspěvekNapsal: 10.05.2010 23:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

7640

Někde asi bude v budikách studeňák - rozebrat je a skouknout to - kabeláž,spoje atd.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přístrojová deska - budíky
PříspěvekNapsal: 11.05.2010 08:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.05.2010

Příspěvky:

5

Jak bude víkend tak to projedu Vagem a uvidíme snad tam bude něco v paměti závad.
Pokud vím tak Vagem si mužu zkontrolovat jen jestli mi fungují ručičky na budících.

Ten studený spoj mě taky napadl,ale moc tomu nevěřím když to všechno funguje hned jak se natočí motor.
Se studeným spojem by byly problémy pořád i při nastartovaném motoru.

_________________
WV Passat Variant 1.9TDI 96KW 4Motion


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přístrojová deska - budíky
PříspěvekNapsal: 12.05.2010 22:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.01.2010

Příspěvky:

171

Bydliště:

Žďár nad Sázavou

Mám taky problém a podstatný. Sundával sem palubní desku a po namontování přstrojovky jsem zjistil že jaksi nesvítí. Ale ono v interiéru nesvítí nic .... stahování oken, climatronic, nic ... Jinak kontrolky a přístrojovka sama o sobě funguje (rychlost, stav paliva, málo vody v ostřikovačích ... atd). Ještě sem si všimnul že když pustím climatronic tak fouká normálně ale asi tak po třech sekundách zhasne displej ale když zvýším výkon foukání tak to pslouchá a dělá co má akorát je na displeji velký prd (jako kdyby byl vypnutej) ... nevíte čím to může být? Zkoušel sem to všechno znovu zapojit ale nepomohlo a předtím to všechno normálně fungovalo. Mám pašíka B5 rok 1999 1.8T (pal.pc polodot, climatronic).

_________________
Golf IV 1.9 TDi 66 kW / Passat 1.9 Tdi 96kw 4x4 .....bejvávat PASSAT B5 1.8T 110 kW

_________________
Hraju si na řidiče MKD...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přístrojová deska - budíky
PříspěvekNapsal: 14.05.2010 17:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

7640

LSMaxx píše:
Jak bude víkend tak to projedu Vagem a uvidíme snad tam bude něco v paměti závad.
Pokud vím tak Vagem si mužu zkontrolovat jen jestli mi fungují ručičky na budících.

Ten studený spoj mě taky napadl,ale moc tomu nevěřím když to všechno funguje hned jak se natočí motor.
Se studeným spojem by byly problémy pořád i při nastartovaném motoru.

No vlhkost taky dělá svoje - a když se to zahřeje tak problem nastává. :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přístrojová deska - budíky
PříspěvekNapsal: 14.05.2010 17:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

7640

Lukas44 píše:
Mám taky problém a podstatný. Sundával sem palubní desku a po namontování přstrojovky jsem zjistil že jaksi nesvítí. Ale ono v interiéru nesvítí nic .... stahování oken, climatronic, nic ... Jinak kontrolky a přístrojovka sama o sobě funguje (rychlost, stav paliva, málo vody v ostřikovačích ... atd). Ještě sem si všimnul že když pustím climatronic tak fouká normálně ale asi tak po třech sekundách zhasne displej ale když zvýším výkon foukání tak to pslouchá a dělá co má akorát je na displeji velký prd (jako kdyby byl vypnutej) ... nevíte čím to může být? Zkoušel sem to všechno znovu zapojit ale nepomohlo a předtím to všechno normálně fungovalo. Mám pašíka B5 rok 1999 1.8T (pal.pc polodot, climatronic).

Skuz odpojit některý konektor a proměřit ho jestli jde do něj šťáva - pokud ne-e tak si něco zapoměl zapojit.... vedle vypináče světel - by si měl mít kolečko na štelování světel a kolečko na stmivání intenzity světla - spínačů - to máš zapojené ????


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přístrojová deska - budíky
PříspěvekNapsal: 14.05.2010 21:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.01.2010

Příspěvky:

171

Bydliště:

Žďár nad Sázavou

Paskal píše:
Lukas44 píše:
Mám taky problém a podstatný. Sundával sem palubní desku a po namontování přstrojovky jsem zjistil že jaksi nesvítí. Ale ono v interiéru nesvítí nic .... stahování oken, climatronic, nic ... Jinak kontrolky a přístrojovka sama o sobě funguje (rychlost, stav paliva, málo vody v ostřikovačích ... atd). Ještě sem si všimnul že když pustím climatronic tak fouká normálně ale asi tak po třech sekundách zhasne displej ale když zvýším výkon foukání tak to pslouchá a dělá co má akorát je na displeji velký prd (jako kdyby byl vypnutej) ... nevíte čím to může být? Zkoušel sem to všechno znovu zapojit ale nepomohlo a předtím to všechno normálně fungovalo. Mám pašíka B5 rok 1999 1.8T (pal.pc polodot, climatronic).

Skuz odpojit některý konektor a proměřit ho jestli jde do něj šťáva - pokud ne-e tak si něco zapoměl zapojit.... vedle vypináče světel - by si měl mít kolečko na štelování světel a kolečko na stmivání intenzity světla - spínačů - to máš zapojené ????

Díííky za pomoc. Natrápil sem se tím moc a moc. Přeměřoval jsem kde co testoval relátka prolezl pojistky, kabely prostě všechno a nikde jsem problém nenašel. Až po celodením pátrání jsem to vzdal ... Až když jsem byl v posteli a dával nabít mobil mě napadlo co když je to baterkou? Tak jsem ji hned běžel přeměřit a hádejte co bylo tam skromnejch 7,3 V. V tý chvíli se o mě začal pokoušet infarkt. Hodil sem ji na nabíječku a ráno ji tam zapojil a ejhle bylo po problému. Nevim ale tak banální věc a já se tam kašlu celej den jak blbec a ono to stačilo hodit na nabíječku. Taková ostuda ....

_________________
Golf IV 1.9 TDi 66 kW / Passat 1.9 Tdi 96kw 4x4 .....bejvávat PASSAT B5 1.8T 110 kW

_________________
Hraju si na řidiče MKD...


Naposledy upravil Lukas44 dne 27.06.2010 20:08, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přístrojová deska - budíky
PříspěvekNapsal: 14.05.2010 22:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.08.2009

Příspěvky:

207

Bydliště:

Prostějov

v pohodě i to se stává

_________________
VW Passat 3C5 Variant BKP 103 Kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přístrojová deska - budíky
PříspěvekNapsal: 26.05.2012 17:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.02.2012

Příspěvky:

32

Mě se třeba hodně zřídka stalo párkrát že při vyplim klicku a rozsvicenym svetlem v interieru to svetlo probliklo nevim cim jak je to mozny zatim neresim tuk tuk zatim nic vetsiho.... :good:

_________________
Pašík B5.5 2001 74kw PD AVB,KAT,EGR,MAF-off,soft by Votruba cca.120hápé :-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Přístrojová deska - budíky
PříspěvekNapsal: 28.05.2012 00:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.05.2010

Příspěvky:

5

Takže po delší pauze a několika násobném projetí diagnostikou se pravděpodobně našla příčina všech obtíží.
Diagnostika neustále hlásila problém v zámku řidičových dveří a nebo problém v řídící jednotce motoru případně nízké napětí tu či tam(sporadická chyba která se neustále měnila,dveře ,světla,ten či tam ten motorek a pod.)
Časem se přidalo nepravidelné samovolné zamykání auta při vyplém zapalování (což naštvalo pokud jste neměl náhradní klíč a dokonce 1x i při nastarovaném motoru a to sakra mě nas...o) a neschopnost i po jízdě nastartovat.
Stačilo otevřít dveře nebo kufr a auto se samo uzamklo (nepavidelně) nebo se auto nepodařilo nastartovat ani po jízdě(jedno jak dlouhé)((motor vypnul imobilizér))nastartovalo a hned zhaslo.
Tento problém se vyskytoval u WV Passat Variant 1.9TDI PD(100k) 5 kvalt předohrab (doslova i na mích 225/45/17 stačí trošku pridat plyn a hrabe při rozjezdu hlavně při zatížení nebo jízdě z přívěsem což u 4x4 fakt nehrozí,problém vubec prohrábnout((kromě zimy)),který jem přenechal otci a zakoupil WV Passat Variant 1.9 TDI PD 130k(96KW) 4Motion(super auto vykoupené vyšší spotřebou oproti předohrabu cca o 0.5-1l/100km více ale ta jistota v jízdě je k nezaplacení,ale to sem nepatří)
Problém spočívá ve SPÍNCÍ SKRÍNCE kde je bud špatný (studený kontakt nebo je celá spínací skřín odrovnaná,opotřebovaná)
Problém nastává u výměny spínačky která je závislá na výbavě auta.(udajně,neověřeno,4 dráty a více)
Logicky byly vyločeny dveře řidiče které nemají nic společného se startováním auta a řídící jednotka motoru která zase nemá nic společného se zamykáním auta nebo s řízením budíku na palubovce.
Postupem času se přišlo na to jak "přelstít" problém v elektrice. a to tak že po vypnutí zapalování "po jízdě" stačilo jen na cca1-2 sekundy zapnout znovu zapalování až ručičky palivoměru,teploměru a otáčkoměru spadly na nulu a hned zapalování vypnout.
Pak nebyl problém s nastartováním ani se zamykáním.
Pokud nespadly ručičky na 0 tak motor stále vypínal imobilizér.Nastartoval a zhasnul a tak pořád doola.
Po výměně spíncí skřínky je všecho OK. včetně diakgnostiky.
Těch pár stovek (za spínčku) se opravdu vyplatilo než nechávat ve WV sevisu par tisíc za opravu.

_________________
WV Passat Variant 1.9TDI 96KW 4Motion


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group