Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Nefunkční přídavné vyhřívání chladící kapaliny
PříspěvekNapsal: 15.11.2011 12:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.11.2011

Příspěvky:

2

Čidlo teploty chladící kapaliny se nachází těsně za vstřikovacím čerpadlem při pohledu na motor od chladiče.Má zelenou barvu a je 4-pinové.Není šroubovací, ale je zajištěno pouze takovou plastovou podkůvkou, která se při demontáži vytáhne a potom se velice lehce dá vydělat i samotné čidlo.Samozřejmě vyteče i chladící kapalina, která je nad čidlem.Měl jsem úplně stejný problém.Vyměnil jsem čidlo chladící kapaliny ( 442,-Kč ) a spínací relátko žhavení č.370 ( 355,-Kč ), které se nachází pod torpédem na pravé straně při pohledu od nárazníku ve větší plastové schránce spolu s řídící jednotkou.Před tím jsem samozřejmě vyzkoušel na nabíječce jak žhaviče motoru, tak příhřevu vody.všechny -OK.Po výměně čidla a spínacího relátka je v autě při -8°C do 12 minut krásně teplo.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nefunkční přídavné vyhřívání chladící kapaliny
PříspěvekNapsal: 15.11.2011 22:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.11.2011

Příspěvky:

3

bude to termostat... vyskúšaj si ho aj tak, že ked naštartuješ auto a nahreje sa napr. na tých 60°C, tak hadica, ktorá ide do chladiča musí byť studená, pretože neviem presne ale okolo 87°C má otvárať termostat. Samozrejme, že ak je naplno zapnuté kúrenie tak sa pomalšie zohrieva, pretože tým vykurovaním, ho hneď chladíš. Druhá vec, ak máš prídavné špirály v chladiacej kvapaline a je veľký odber prúdu (svetlá,ventilátory,rozmrazovanie skla, autorádio)... tak ti vypne tie žhaviče, aby nevybíjalo baterku ...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nefunkční přídavné vyhřívání chladící kapaliny
PříspěvekNapsal: 20.03.2012 07:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.02.2012

Příspěvky:

13

Mám stejný problem akorat nemužu najit to poj....ý čidlo.Jedná se o Passat B5,benzin,5 valec, 2,3l,4motion,rok2001,synchro,kod motoru AZX.prosim o radu,studeny startuje bez problemu i pri -23,jakmile prekroči teplota vody 50°C (od 50°C-do85°C) motor zhasne a nejde nastartovat.Po vychladniti nastartuje opět bez problemu.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nefunkční přídavné vyhřívání chladící kapaliny
PříspěvekNapsal: 10.04.2012 20:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.01.2012

Příspěvky:

46

Ty žhavky jsou stejný jak ty v hlavě motoru, nebo je tam nějaký jiný typ ?


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group