Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 14.02.2011 21:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9729

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Tak kutilům tu dám další návod ze své "dílny". Pokud to již předemnou někdo vykoumal, tímto se mu omlouvám a požádám o smazání.
Určitě je tu spousta majitelů, co by chtěli zaslepit zámky, ale obava z jízdy v MHD když se z nenadání vybije baterka v DO nebo v autě, nemluvě o dilematu např. na dovolené v chorvatsku, které okno rozbít, si toto nakonec rozmyslí.
Takže samotné zaslepení je na každém zvlášť, protože možností je celá řada. Zadní vrátka se tedy skládají pouze z jedné dvoulinky vyvedené kdekoliv skrytě vně auta (pod nárazník, za mřížku chladiče, k tažnému oku atd. atd) zakončené např. tímto: http://www.gme.cz/cz/006-pi-p819-001.html. Druhý konec se napojí nejlépe přímo na elektromotorek v zámku řidiče viz. obr. (eliminuje se možnost studených spojů na DPS v zámku jako u mikrospínačů), nebo na dva kabely vedoucí ze zámku do řj dveří. U řj se jedná o piny 1 a 11 (modro-černý a šedo-černý). Oba vedou k motorku zámku. Změnou polarity na těchto dvou kabelech se ovládá buď odemykání nebo zamykání (směr otáčení motorku). Pak už stačí kdykoliv, kdy budete v nesnázi sehnat obyčejnou 9V baterii a pustit na půl vteřiny napětí do koncovky. Téhož výsledku dossáhnete i připojením na propojovací kabely s jiným autem apod. Akorát v případě, že je aktivován safe mod, je potřeba odemknout 2x. Poprvé se deaktivuje safe a podruhé se odemkne.
Pro nenasytné kutili lze při jedné práci natáhnout ještě další vedení mezi motorkem a autobaterií (kostra a svorka se stálým napětím) a opět využít skrytého místa na umístění jakéhokoliv voděodolného spínače, kterým v případě, že vám auto nereaguje na DO ručně pustit napětí do onoho motorku, čímž se dané dveře opět otevřou.
Dané řešení je plně funkční i v případě utopené komfortky, studených spojů v zámku atd. atd. Jedinou podmínkou je funkční elektromotorek a napojení přímo na něj. Ale ještě jsem se osobně nesetkal s vadným tímto elektromotorkem.
Pro ty, kteří si toto budou chtít udělat a netroufají si na to bez fotopostupu, tak si mohou počkat na jaro, kdy si toto budu do auta dávat a pak jim to mohu i doložit fotkama z montáže.


Přílohy:
IMG_6099.jpg
IMG_6099.jpg (230.33 KiB) Zobrazeno 2501 krát


_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 14.02.2011 22:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.08.2010

Příspěvky:

583

Bydliště:

RadVWanice-Trutnov

Borec,borec,borec..... :999:

_________________
Srážka s Poláky a ochrnutí=koupě VW
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=61955&fid=31

Můj:http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=176441

http://www.setrim-penize.cz

_________________
Pássák b5 sedan 1.9tdi 81kw->109kw automat/ Jezdím VERVU+Super diesel aditiv


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 15.02.2011 07:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9729

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

A to mám ještě v rukávu modul pro elektromechanické dodělání automatického dojezdu oken při zamknutí přes DO. Ale nad tím má ještě patronát Marcus: A až to posvětí, tak by to měl být další kus z mojí a Marcusovi dílničky. Tam by mohla být cena někde kolem 0-40kč dle toho, co kdo doma najde. :P
Časem to sem taky přilepím.
Jinak ten motorek je právě myslím tvůj nebo Haniszův. Je to s ulomeným kontaktem přímo v konektoru, na což jsem dlouho nemohl přijít:P

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 15.02.2011 08:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.08.2010

Příspěvky:

583

Bydliště:

RadVWanice-Trutnov

Jak vám všem tady zavidim,kdyz někdo na něco přijde nebo si udela....
Taky me dřív bavilo vymyslet kde co,ted jsem rad,ze si uklidim auto,to zvladnu,mam hned lepší pocit.

_________________
Srážka s Poláky a ochrnutí=koupě VW
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=61955&fid=31

Můj:http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=176441

http://www.setrim-penize.cz

_________________
Pássák b5 sedan 1.9tdi 81kw->109kw automat/ Jezdím VERVU+Super diesel aditiv


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 15.02.2011 20:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9729

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Zas tam máš o dost lepší "dechovku" jak já. :P

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 15.02.2011 22:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3619

Bydliště:

Brno/Opava

majkl1 píše:
...když se z nenadání vybije baterka v DO nebo v autě...,


Majkle rozhodne "good job" stim navodem, ale prosim pouc me. Ja mam hodne stareho passata, s original zamykanim vydrzel fungovat asi tak 14 dnu a behem nich se mi podarilo, ze sem musel vyndat baterku a auto zamknout. Normalne sem ho klicem nezamknul. Proste kdyz je venku baterka, tak zadna elektrika nefunguje. Tenkrat sem to vyresil tak, ze sem si otevrel haupnu > zamknul > vyndal baterku a haupnu nechal tenkrat privrenou. Je pravda, ze sem to tim klicem nezkousel odemknout, ale kdyz auto neslo klicem zamknout (ani dvere u ridice) tak odemknout by jit melo?
Nikdy sem to nezkousel tak vazne nevim, ale ziju v domneni, ze kdyz je auto bez stavy, tak klicem v zamku muzu sterchat jak chci. Jak to funguje? :)

_________________
Nejcastejsi problemy: VW Passat 2.0TDi (3C) & Jak si vybrat ojetý vůz VW Passat 3C (B6)? / Jak odblokovat iPhone?
VW Passat B6@103kw / BMP


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 15.02.2011 23:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9729

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Mechanicky by měly jít přední dveře zamknout klíčem i bez "šťávy", ale pouze jen ty dveře samotné.
Takže ty jsi musel mít nějaký mechanický problém v zámku, pokud ti to na klíč nereagovalo. Zřejmě chyba v takovém plastovém klínku mezi mikrospínači.
Já tady řeším případ ne jak zamknout, ale jak odemknout, což už tady na foru bylo řešeno mockrát, ale nenarazil jsem na případ, že by někdo nemohl auto zamknout bez elektriky. :roll:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 26.02.2011 23:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

239

Bydliště:

Poděbrady

tak skrytý dráty k odemykání bych neriskoval.... to už je lepší zásuvka na dobíjení akumulátoru, která se využije třeba i na temperování v zimě... nebo když už je prostě průser, tak odkrytovat zespodu motor a připojit dobíjení
nefunkční motorek jsem už měl... moc obroušený uhlíky... trošku nadávek, rezebrat, kleštičkama přihnout pacičky a funguje dál ;-)

ale ten dojezd skel by mě zajímal... bylo by to dobrý i když sklo někdo vydloubne... musel by tam bejt někde mikrospínač s velkou packou, aby jezdila po skle, ale jen po tý části co je uvnitř dveří.. což naštelovat by byl porod.... nebo optozávoru


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 27.02.2011 09:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9729

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Ee, stačí prodloužit impuls. Já tím vlastně nasimuluju, že je v zámku klíč a je pootočený v poloze pro zamknutí. U komfortek, kde to nejde jednoduše nastavit kabelem doma (nemluvím o placeném přehrání paměti někde v servisu) je už z továrny nastaveno, že pokud přidržíš klíč v poloze zamknuto na víc než dvě vteřiny, tak ti komfortka začne zavírat všechna okna. Takže já akorát seberu impuls od motorku v zámku(napájení), dále impuls od mikrospínače signalizující zamčení, a komfortce pošlu falešný signál, že je v zámku klíč a je otočený. Jen čekám, než mi se schématem pomůže Marcus. Máme totiž problém v tom napájení. Nechceme, aby modul byl napájený nonstop, ale jen při zamknutí, což je krapet problém. Modul bude asi ze 5-8 součástek a nejdražší na něm bude asi relátko. :twisted:

Jinak nevím proč by měl být nějaký problém ve skryté koncovce na nouzové otevření auta. :thk:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 27.02.2011 14:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

239

Bydliště:

Poděbrady

hmn takže motory stahovaček zaberou při každém zamčení... ale je to cesta..


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 27.02.2011 14:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9729

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Zaberou jen když bude otevřené okénko. A jak myslíš, že to řeší ostatní alarmy s touto funkci? :P SIce info sbírají a posílají po Can, ale princip je stejný. Komfortka neví, zda je okno ozevřené nebo zavřené. Prostě se ho vždy snaží zavřít. Je to kontrola. Stejné se týká i případného šíbru i zámků. I když máš zamčeno, tak se při stisknutí tlačítka na DO stejně zámky snaží zamknout. :lol:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 27.02.2011 18:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

365

Bydliště:

Ostrava

Dojezd při uzamčení a popř. sjíždění oken dle potřeby jsem kdysi řešil tímto modulem http://www.levnealarmy.cz/eshop/elektri ... -m-03.html
Zatím to funguje bez problému :wink:

_________________
VW Passat B5 1.8T 20V


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 27.02.2011 18:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9729

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

To je přesně to, co si chci udělat sám. :twisted:
Prostě další výzva.

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 27.02.2011 22:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.08.2009

Příspěvky:

806

Super věc! Jakmile se oteplí a opravím centrál, ihned zaslepím :-P

Ale jeden dotaz, vy nemate na Paštikach dojezd oken při zamknutí centrálem? Nebo jsem to špatně pochopil... Já mám 97rv a kdyz podrzím klícek (nebo cudlik) v poloze otevrit okna sjedou, a naopak...

PS: ted jak sem cetl tu diskuzi celou tak bych dodal že pokud mam otevrene okna a jenom zamknu, bud klickem nebo dalkou , a ani to nemusim drzet tak okna stejne zajedou nahoru...

PSS: po opětovnem přečtení diskuze usuzuju že to je možná tím že DO je dodělávané... :-P Sory za mystifikaci, nejsem si tím jist, ale muze to tim byt :-P

_________________
Obrázek

_________________
Autoelektrika! VAG diagnostika - za pívo, výčet PIN, opravy zámků, zapojení pal. PC a veškeré elektro


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 28.02.2011 14:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9729

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Tak modul mám hotový. Cena v nových sučástkách je cca 29kč (dle použitého relé - 95% celkové ceny) a kousek kuprextitu (cca 3x2cm). Impuls jsem prodloužil na cca 6-7 vteřin, což se dá dle potřeby doladit jiným odporem. DPS není podmínkou, ale bude to asi fortelnější než nějakej balast zalitej v plastu. Já to fouknu do plastové krabičky (dalších 16kč) a přišroubuju k plechu pod tapec.
Pokud by někdo chtěl, hodím sem schéma i návrh DPS.
Konkrétní čísla pinů kam to připojit na řj dveří sem hodím až bude tepleji. O víkendu jsem jednomu klubákovi dělal podsvícení ofuků a klik a nějak jsem to nevychytal - dělali jsme to venku na mrazu do deseti večer a takovou chřipajznu jsem ještě neměl. :budo:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group