Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Alda
Profík
Profík
Příspěvky: 916
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: HK

Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie

Příspěvek od Alda »

sakra, tak tahle věcička mě docela zajímá. Kam to přijde napíchnoutv passatovi ?


Alda
frankeee píše:Dojezd při uzamčení a popř. sjíždění oken dle potřeby jsem kdysi řešil tímto modulem http://www.levnealarmy.cz/eshop/elektri ... -m-03.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zatím to funguje bez problému :wink:

Uživatelský avatar
frankeee
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 365
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie

Příspěvek od frankeee »

Alda píše:sakra, tak tahle věcička mě docela zajímá. Kam to přijde napíchnoutv passatovi ?


Alda
frankeee píše:Dojezd při uzamčení a popř. sjíždění oken dle potřeby jsem kdysi řešil tímto modulem http://www.levnealarmy.cz/eshop/elektri ... -m-03.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zatím to funguje bez problému :wink:
Modul má 4 vývody, jeden napíchneš na zamykací vodič, druhý na vodič pro impuls z DO, třetí na +12V a čtvrtý na kostru :wink:
Naposledy upravil(a) frankeee dne 28.02.2011 16:11, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10100
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie

Příspěvek od majkl1 »

Chlape, vždyť tam máš u toho montážní návod. :gy:
Sakra, ty přidělaný smajlíci mě serou. :evil:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Alda
Profík
Profík
Příspěvky: 916
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: HK

Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie

Příspěvek od Alda »

no na ten montážní návod jsem koukal, ale nebyl jsem z toho moc rozumny.Předpokladám, že nejlepší je to hodit někam do dveří. Ještě musím najít po kterým vodiči jde jaký signál.

Dík

Alda

pohodarkajik
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1258
Registrován: 28.11.2010 19:28
Bydliště: Rychnov nad kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie

Příspěvek od pohodarkajik »

frankeee píše:Dojezd při uzamčení a popř. sjíždění oken dle potřeby jsem kdysi řešil tímto modulem http://www.levnealarmy.cz/eshop/elektri ... -m-03.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zatím to funguje bez problému :wink:
jen takovej mensi dotaz, funguje to i pri zamknuti dalkou? mam zaslepeny zamky, takze klicem to nezavru

Uživatelský avatar
frankeee
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 365
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie

Příspěvek od frankeee »

pohodarkajik píše:
frankeee píše:Dojezd při uzamčení a popř. sjíždění oken dle potřeby jsem kdysi řešil tímto modulem http://www.levnealarmy.cz/eshop/elektri ... -m-03.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zatím to funguje bez problému :wink:
jen takovej mensi dotaz, funguje to i pri zamknuti dalkou? mam zaslepeny zamky, takze klicem to nezavru
Funguje, mám taky zaslepený zámky :wink:

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie

Příspěvek od motorpower »

Pokud to již předemnou někdo vykoumal, tímto se mu omlouvám a požádám o smazání.



Jo vykoumal...někdy před dvanácti lety u první čtyřky golfa. Mazat to nemusíš, jen tímto zveřejňováním se ztrácí kouzlo toho , že to nikdo nezneužije. Za další, na dobíjení auta /když dojde baterie v autě/ stačí jeden drát a na nouzové otevírání také/když dojde šťáva v ovladači/. O záslepkách jsem zde již psal, tak jak je většinou děláte jsou stejně nefunkční. :(
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10100
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie

Příspěvek od majkl1 »

Jak dostat šťávu do auta s vybitou baterkou jsem tu řešit nechtěl (ohnout hřbet a natáhnout kabel snad zvládne i blondýna) a ani jak na vybitou baterku v ovladači. O ztracené kouzlo tu taky nejde, protože ty kabely si může každej vytáhnout skrytě kam chce, takže zabezpečení auta tímto ničeho neutrpí. Jak je to řešený továrně v jiných autech nevím a nezajímá mě to. Vše co jsem sem dal je určeno pro ty, kteří to chtějí za pár korun a sami bez dalších zvědavých očí.
Větší nebezpečí už vidím v zabezpečeních (i profi) od firem. Můj bratránek tak přišel o auto. Dát auto k zabezpečení někomu cizímu je vždy do určité míry riziko a daná firma se může honosit atestama a z prstu vycucanýma recenzema na několik stránek, vždy jde jen o lidský faktor. Už v tu chvíli existuje několik lidí (nemluvě o tom, že do každýho servisu leze denně i stovky zákazníků, kteří mají oči), kteří ví, jak je dané auto zabezpečeno. O možnosti stáhnutí pinů a co s tím potom nebudu ani mluvit.
Moje řešení je pro kutily, které to baví a dvacet korun za kus dvojlinky jim to za to stojí.
O "modulu" na dojezd oken, který jde zplácnout z jednoho odporu a kondenzátoru (pro fajnšmekra plus jeden časovač) v ceně do 2kč taky nebudu ani mluvit.
Michal
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie

Příspěvek od motorpower »

majkl1 píše:Jak dostat šťávu do auta s vybitou baterkou jsem tu řešit nechtěl (ohnout hřbet a natáhnout kabel snad zvládne i blondýna) a ani jak na vybitou baterku v ovladači. O ztracené kouzlo tu taky nejde, protože ty kabely si může každej vytáhnout skrytě kam chce, takže zabezpečení auta tímto ničeho neutrpí. Jak je to řešený továrně v jiných autech nevím a nezajímá mě to. Vše co jsem sem dal je určeno pro ty, kteří to chtějí za pár korun a sami bez dalších zvědavých očí.
Větší nebezpečí už vidím v zabezpečeních (i profi) od firem. Můj bratránek tak přišel o auto. Dát auto k zabezpečení někomu cizímu je vždy do určité míry riziko a daná firma se může honosit atestama a z prstu vycucanýma recenzema na několik stránek, vždy jde jen o lidský faktor. Už v tu chvíli existuje několik lidí (nemluvě o tom, že do každýho servisu leze denně i stovky zákazníků, kteří mají oči), kteří ví, jak je dané auto zabezpečeno. O možnosti stáhnutí pinů a co s tím potom nebudu ani mluvit.
Moje řešení je pro kutily, které to baví a dvacet korun za kus dvojlinky jim to za to stojí.
O "modulu" na dojezd oken, který jde zplácnout z jednoho odporu a kondenzátoru (pro fajnšmekra plus jeden časovač) v ceně do 2kč taky nebudu ani mluvit.
Michal
Tak to asi profi firma nebyla, jinak s tou blondýnou bych se chtěl seznámit. Pokud nechci trhat šusplechy tak mě nic nenapadá a navíc zkus si lehnout v prosolené plískanici.
Co se týká modulu máš pravdu,je to jednoduché, ale ten amatérismus mě děsí...kdo to pak má opravovat.
A už jsem kdysi někam napsal , operace slepáku je taky jednoduchá stačí dodržet pár pravidel a je to.
Tak proč jezdit do špitálu. :mrgreen:
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Diablo_666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 259
Registrován: 06.10.2009 21:44
Bydliště: Pasec

Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie

Příspěvek od Diablo_666 »

Mě napadá udělat si pro otvírání a zavírání oken modůlek z časovače 555,je to jednoduchý a šikovný,jeden trimr a můžeš si nastavovat délku impulzu podle potřeby.
Audi 5000CS Turbo Quattro
VW Passat 1.9 TDI B5

Uživatelský avatar
astrid
Řidič
Řidič
Příspěvky: 107
Registrován: 14.10.2010 08:20
Bydliště: Karlovarský kraj

Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie

Příspěvek od astrid »

Mám zaslepeno a stále mě zajímá, jak se dostat do auta, když mi klekne baterka nebo odejde dálka. (aniž bych musel rozbít sklo)
Schovat někam dráty mi přijde docela nebezpečný, tak by mě zajímalo, jak dostat šťávu do baterky s ohnutým hřbetem nebo nějak jinak.

Díky
VW Lupo, 1.0, 1999

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10100
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie

Příspěvek od majkl1 »

Na vyvedených drátech nevidím nic špatnýho (ovšem pokud je to schováno a uděláno tak, aby to 100% fungovalo za všech podmínek). Napětí do okruhu dostaneš například přes startér nebo alternátor. Míst, kde je napětí "online" bude je více, ale tohle by ti prozatím mohlo stačit. Hlavně ten startér.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
SupermanXXX
Profík
Profík
Příspěvky: 1160
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: střední čechy

Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie

Příspěvek od SupermanXXX »

555 je zbytečná stačí využít nabíjení doby kondenzátoru přes odpor a pak s tím otevřít tranzistor, takže schema tak na 2 tranzistory, jeden kondenzator a 4 odpory. dělal jsem něco podobného kamarádovy na sharana na výhřev předního okna. zámek se nemusí ani zaslepovat aby byl nefunkční mám to tak udělaé a už mi to zachránilo auto v podzemní garáži....

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10100
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie

Příspěvek od majkl1 »

Však já psal, že to je jen o odporu a kondíku a pro fajnšmekry, kterým jde o to, aby se to vybíjelo v přesně stejnou dobu, tak použít časovač. Se samotným odporem a kondíkem to jde taky, ale je potřeba dát velkýho fóra. Testoval jsem to a doba vybíjení se dost mění i v řádech vteřin.
Nicméně to jsou jen detajly. :wink:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
astrid
Řidič
Řidič
Příspěvky: 107
Registrován: 14.10.2010 08:20
Bydliště: Karlovarský kraj

Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie

Příspěvek od astrid »

Mě napadlo, že by mohlo stačit ty dráty vytáhnout do kufru. Protože do něj se vždycky dostanu. Bylo by foto, kde se to napojí na ty dva kabely vedoucí ze zámku do řj dveří? Je ještě nějaká jiná možnost-myslim využití drátů v kufru?
Ještě jsem to nestudoval ,ale na ten startér se dostanu po sundání deklu motoru, plus dám na kabel startéru a pak jen napojim na baterku jiného auta?
VW Lupo, 1.0, 1999

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“