Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 28.02.2011 16:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

914

Bydliště:

HK

sakra, tak tahle věcička mě docela zajímá. Kam to přijde napíchnoutv passatovi ?


Alda
frankeee píše:
Dojezd při uzamčení a popř. sjíždění oken dle potřeby jsem kdysi řešil tímto modulem http://www.levnealarmy.cz/eshop/elektri ... -m-03.html
Zatím to funguje bez problému :wink:

_________________
B5 kombi, r.v.1998, motor AHU 66kW + čípek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 28.02.2011 17:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

365

Bydliště:

Ostrava

Alda píše:
sakra, tak tahle věcička mě docela zajímá. Kam to přijde napíchnoutv passatovi ?


Alda
frankeee píše:
Dojezd při uzamčení a popř. sjíždění oken dle potřeby jsem kdysi řešil tímto modulem http://www.levnealarmy.cz/eshop/elektri ... -m-03.html
Zatím to funguje bez problému :wink:

Modul má 4 vývody, jeden napíchneš na zamykací vodič, druhý na vodič pro impuls z DO, třetí na +12V a čtvrtý na kostru :wink:

_________________
VW Passat B5 1.8T 20V


Naposledy upravil frankeee dne 28.02.2011 17:11, celkově upraveno 1

Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 28.02.2011 17:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9729

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Chlape, vždyť tam máš u toho montážní návod. :gy:
Sakra, ty přidělaný smajlíci mě serou. :evil:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 28.02.2011 19:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

914

Bydliště:

HK

no na ten montážní návod jsem koukal, ale nebyl jsem z toho moc rozumny.Předpokladám, že nejlepší je to hodit někam do dveří. Ještě musím najít po kterým vodiči jde jaký signál.

Dík

Alda

_________________
B5 kombi, r.v.1998, motor AHU 66kW + čípek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 26.09.2011 08:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.11.2010

Příspěvky:

1261

Bydliště:

Rychnov nad kněžnou

frankeee píše:
Dojezd při uzamčení a popř. sjíždění oken dle potřeby jsem kdysi řešil tímto modulem http://www.levnealarmy.cz/eshop/elektri ... -m-03.html
Zatím to funguje bez problému :wink:

jen takovej mensi dotaz, funguje to i pri zamknuti dalkou? mam zaslepeny zamky, takze klicem to nezavru

_________________
:arrow: VW Passat 1.9TDI 96KW AVF 4Motion EX
:arrow: Audi A6 3.0TDI 165KW Quattro prodáno
:!:Seat Leon Cupra4 1.9TDI 110kw+

_________________
karosář Škoda auto


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 26.09.2011 10:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

365

Bydliště:

Ostrava

pohodarkajik píše:
frankeee píše:
Dojezd při uzamčení a popř. sjíždění oken dle potřeby jsem kdysi řešil tímto modulem http://www.levnealarmy.cz/eshop/elektri ... -m-03.html
Zatím to funguje bez problému :wink:

jen takovej mensi dotaz, funguje to i pri zamknuti dalkou? mam zaslepeny zamky, takze klicem to nezavru

Funguje, mám taky zaslepený zámky :wink:

_________________
VW Passat B5 1.8T 20V


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 26.09.2011 10:29 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2694

Bydliště:

Praha

Pokud to již předemnou někdo vykoumal, tímto se mu omlouvám a požádám o smazání.



Jo vykoumal...někdy před dvanácti lety u první čtyřky golfa. Mazat to nemusíš, jen tímto zveřejňováním se ztrácí kouzlo toho , že to nikdo nezneužije. Za další, na dobíjení auta /když dojde baterie v autě/ stačí jeden drát a na nouzové otevírání také/když dojde šťáva v ovladači/. O záslepkách jsem zde již psal, tak jak je většinou děláte jsou stejně nefunkční. :(

_________________
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu, [color=#BF0040]nové turbo pro váš vůz.[/color]

Obrázek

Motorpower - Chiptuning

_________________
Telefon: 608 230303


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 26.09.2011 12:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9729

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Jak dostat šťávu do auta s vybitou baterkou jsem tu řešit nechtěl (ohnout hřbet a natáhnout kabel snad zvládne i blondýna) a ani jak na vybitou baterku v ovladači. O ztracené kouzlo tu taky nejde, protože ty kabely si může každej vytáhnout skrytě kam chce, takže zabezpečení auta tímto ničeho neutrpí. Jak je to řešený továrně v jiných autech nevím a nezajímá mě to. Vše co jsem sem dal je určeno pro ty, kteří to chtějí za pár korun a sami bez dalších zvědavých očí.
Větší nebezpečí už vidím v zabezpečeních (i profi) od firem. Můj bratránek tak přišel o auto. Dát auto k zabezpečení někomu cizímu je vždy do určité míry riziko a daná firma se může honosit atestama a z prstu vycucanýma recenzema na několik stránek, vždy jde jen o lidský faktor. Už v tu chvíli existuje několik lidí (nemluvě o tom, že do každýho servisu leze denně i stovky zákazníků, kteří mají oči), kteří ví, jak je dané auto zabezpečeno. O možnosti stáhnutí pinů a co s tím potom nebudu ani mluvit.
Moje řešení je pro kutily, které to baví a dvacet korun za kus dvojlinky jim to za to stojí.
O "modulu" na dojezd oken, který jde zplácnout z jednoho odporu a kondenzátoru (pro fajnšmekra plus jeden časovač) v ceně do 2kč taky nebudu ani mluvit.
Michal

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 26.09.2011 16:32 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2694

Bydliště:

Praha

majkl1 píše:
Jak dostat šťávu do auta s vybitou baterkou jsem tu řešit nechtěl (ohnout hřbet a natáhnout kabel snad zvládne i blondýna) a ani jak na vybitou baterku v ovladači. O ztracené kouzlo tu taky nejde, protože ty kabely si může každej vytáhnout skrytě kam chce, takže zabezpečení auta tímto ničeho neutrpí. Jak je to řešený továrně v jiných autech nevím a nezajímá mě to. Vše co jsem sem dal je určeno pro ty, kteří to chtějí za pár korun a sami bez dalších zvědavých očí.
Větší nebezpečí už vidím v zabezpečeních (i profi) od firem. Můj bratránek tak přišel o auto. Dát auto k zabezpečení někomu cizímu je vždy do určité míry riziko a daná firma se může honosit atestama a z prstu vycucanýma recenzema na několik stránek, vždy jde jen o lidský faktor. Už v tu chvíli existuje několik lidí (nemluvě o tom, že do každýho servisu leze denně i stovky zákazníků, kteří mají oči), kteří ví, jak je dané auto zabezpečeno. O možnosti stáhnutí pinů a co s tím potom nebudu ani mluvit.
Moje řešení je pro kutily, které to baví a dvacet korun za kus dvojlinky jim to za to stojí.
O "modulu" na dojezd oken, který jde zplácnout z jednoho odporu a kondenzátoru (pro fajnšmekra plus jeden časovač) v ceně do 2kč taky nebudu ani mluvit.
Michal


Tak to asi profi firma nebyla, jinak s tou blondýnou bych se chtěl seznámit. Pokud nechci trhat šusplechy tak mě nic nenapadá a navíc zkus si lehnout v prosolené plískanici.
Co se týká modulu máš pravdu,je to jednoduché, ale ten amatérismus mě děsí...kdo to pak má opravovat.
A už jsem kdysi někam napsal , operace slepáku je taky jednoduchá stačí dodržet pár pravidel a je to.
Tak proč jezdit do špitálu. :mrgreen:

_________________
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu, [color=#BF0040]nové turbo pro váš vůz.[/color]

Obrázek

Motorpower - Chiptuning

_________________
Telefon: 608 230303


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 01.10.2011 22:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.10.2009

Příspěvky:

245

Bydliště:

Pasec

Mě napadá udělat si pro otvírání a zavírání oken modůlek z časovače 555,je to jednoduchý a šikovný,jeden trimr a můžeš si nastavovat délku impulzu podle potřeby.

_________________
Audi 5000CS Turbo Quattro
VW Passat 1.9 TDI B5

_________________
VW Passat 1.9TDI B5 Audi 5000CS Turbo Quattro


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 02.10.2011 18:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.10.2010

Příspěvky:

107

Bydliště:

Karlovarský kraj

Mám zaslepeno a stále mě zajímá, jak se dostat do auta, když mi klekne baterka nebo odejde dálka. (aniž bych musel rozbít sklo)
Schovat někam dráty mi přijde docela nebezpečný, tak by mě zajímalo, jak dostat šťávu do baterky s ohnutým hřbetem nebo nějak jinak.

Díky

_________________
VW Lupo, 1.0, 1999


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 02.10.2011 18:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9729

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Na vyvedených drátech nevidím nic špatnýho (ovšem pokud je to schováno a uděláno tak, aby to 100% fungovalo za všech podmínek). Napětí do okruhu dostaneš například přes startér nebo alternátor. Míst, kde je napětí "online" bude je více, ale tohle by ti prozatím mohlo stačit. Hlavně ten startér.

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 10.10.2011 21:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1061

Bydliště:

střední čechy

555 je zbytečná stačí využít nabíjení doby kondenzátoru přes odpor a pak s tím otevřít tranzistor, takže schema tak na 2 tranzistory, jeden kondenzator a 4 odpory. dělal jsem něco podobného kamarádovy na sharana na výhřev předního okna. zámek se nemusí ani zaslepovat aby byl nefunkční mám to tak udělaé a už mi to zachránilo auto v podzemní garáži....

_________________
kvalitní přestavby na LPG www.dobrelpg.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 11.10.2011 06:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9729

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Však já psal, že to je jen o odporu a kondíku a pro fajnšmekry, kterým jde o to, aby se to vybíjelo v přesně stejnou dobu, tak použít časovač. Se samotným odporem a kondíkem to jde taky, ale je potřeba dát velkýho fóra. Testoval jsem to a doba vybíjení se dost mění i v řádech vteřin.
Nicméně to jsou jen detajly. :wink:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie
PříspěvekNapsal: 11.10.2011 07:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.10.2010

Příspěvky:

107

Bydliště:

Karlovarský kraj

Mě napadlo, že by mohlo stačit ty dráty vytáhnout do kufru. Protože do něj se vždycky dostanu. Bylo by foto, kde se to napojí na ty dva kabely vedoucí ze zámku do řj dveří? Je ještě nějaká jiná možnost-myslim využití drátů v kufru?
Ještě jsem to nestudoval ,ale na ten startér se dostanu po sundání deklu motoru, plus dám na kabel startéru a pak jen napojim na baterku jiného auta?

_________________
VW Lupo, 1.0, 1999


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group