Stránka 3 z 3

Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie

Napsal: 11.10.2011 12:32
od majkl1
Foto máš na straně č.1
Bez minus kabelu nic nenabiješ, takže ještě kabel kamkoliv na kostru.(ale to doufám víš) :P

Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie

Napsal: 11.10.2011 12:42
od astrid
Ale tam je jen napojení přímo na tom oným, ale v popisu píšeš: "nebo napojit na dva kabely vedoucí ze zámku do řj dveří...".
S tou kostrou mi je jedna z mála věcí jasná :P
A ty dráty do kufru?

Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie

Napsal: 11.10.2011 13:02
od majkl1
Hele asi takto. Různé ročníky měli i drobné změny v barvách kabelů, takže namá smysl tu dávat nějaké rady typu přilep to na modrej apod.
Pokud umíš použít multimetr a k takovým úkonům je to nezbytnost, není přece nic jednoduššího než si změřit buď ohmetrem, který dva vodiče vedou k elektromotorku nebo voltmetrem, kterými prochází napětí, když je motorek v chodu při zamykání.
Na každých dveřích se i liší číslo pinu, který je napojen na tento motorek, takže ti mohu max. říct jak je to v mém případě.
LP dveře to jsou pin 1 a 2 na konektoru zámku, potažmo pin 1 a 11 na konektoru u řj daných dvěří a jde o kabely šedo/černý a černo/modrý.
PP dveře to jsou pin 1 a 2 na konektoru zámku, potažmo pin 11 a 12 na konektoru u řj daných dvěří a kabely jsou stejně jako u LP.
LZ vše stejně až na piny u řj, tam je to pin 7 a 17.
PZ stejně jako LZ.
Pokud by ti šlo o kufr, tak u mne je to u komfortky pin 19 a 20, kabely barvy modrý a zelený. V kufru je to jasné, barvy stejné.
Ale počítej, že pokud bude aktivovaný alarm, tak se spustí ve všech případech, krom varianty, kdy bys kabely vedl ke spínači signalizující klíč v poloze odemčeno v předních dveřích. Tam je ale možnost klasické chyby studených spojů jak u komfortky, tak u zámku, takže není 100%. Spolehlivost stejná jako o použití DO či klíče. Vyvedení kabelu přímo na kontakt motorku v zámku je nejspolehlivější variantou odmknutí auta, ovšem s možností spuštění alarmu.
Toť asi zhruba vše.

Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie

Napsal: 11.10.2011 13:12
od astrid
Takže startér :) Nebyla by fotka spodku auta, kde ten stratér přesně je? Ještě jsem tam hlavu nestrkal a dekl neodmontovával a doufám, že ani nebudu muset, ale chci být připraven :good:

Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie

Napsal: 11.10.2011 18:09
od pino.t
Krásná práce. Zlaté české ručičky.

Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie

Napsal: 28.07.2013 11:28
od TomasNev
Ahoj vespolek.
Mám zaslepeno. Kabel od motorku vyveden ven do kabiny, ale nejsem schopen ho prostrčit do motorového prostoru. Ať zkouším, co zkouším nemůžu se tam dostat. Poradíte mi někdo cestu, jak se tam dostat? Předem díky.

Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie

Napsal: 28.07.2013 12:14
od Dymák
jestli hledáš průchod z kabiny do motoru, tak pod oknem v motoru u řídiče je plastová krabice s ŘJ a ta má svojí průchodku... tak sundej dekl pod volantem a dej tam voko....

Re: Jak se nebát zaslepení zámků kvůli vybití baterie

Napsal: 28.07.2013 17:25
od TomasNev
Bezvadný. Tohle byla ta správná rada. Díky moc.