Stránka 2 z 2

Re: Tempomat B5 AFN

Napsal: 22.02.2011 21:24
od tornado1
a aby to nějak vypadalo tak musíš dát piny do konektorů a nemusíš vůbec letovat!!

Re: Tempomat B5 AFN

Napsal: 22.02.2011 21:32
od Pašák
tornado1 píše:když se podíváš do schémat je to tam jasně napsáno.. dráty od RJ jsou již připravené do konektorů v mezistěně....

pin3 páčka - pin8 černý konektor mezistěna
pin2 páčka - pin1 žlutý konektor mezistěna
pin5 páčka - pin1 hnědý konektor mezistěna
pin4,7 páčka - pin9 žlutý konektor mezistěna
pin6 páčka - napájení 15 - pojistka 5
Tak nějak sem si to představoval ale jde o to že je tam béžovej, žlutej,bílej,černej a červenej konektor a né 2x žlutej tak sem v tom stejně stracenej... :lol:

Re: Tempomat B5 AFN

Napsal: 22.02.2011 21:38
od Pašák
A nebo to přijdou 2 kablíky do stejného (žlutého) konektorku?

Re: Tempomat B5 AFN

Napsal: 23.02.2011 07:47
od majkl1
Právě proto vzniknul ten návod. Zdaleka ne každý má ty štekry tak jak se uvádí v chytrých knížkách. Ani barvy ani počet pinů nemusí sedět.
A proto jsem ti říkal, že máš dvě možnosti. Buď to se 100% jistotou dát na ECU nebo to předat někomu, kdo se s tím popere.
Buď rozeber půl auta a běž podle schématu po kabelech až dojdeš k danému štekru a nebo si zkrátíš cestu a foukneš to přímo do zdroje.
Osobně nevidím nic prasáckého na pájení. Mobil taky není plnej konektorů a štekrů, aby to vypadalo lépe a místo toho je vše spojeno cínem (pokud to technologie pásové výroby dovolí). :twisted: Když se chipuje u starých jednotek, taky se pájí, je to snad prasečina?
Čtyři kablíky máš napájené za deset minut. Piny najdeš, jsou na konektoru popsané (aspoň ty krajní, zbytek si dopočítáš):P

Re: Tempomat B5 AFN

Napsal: 23.02.2011 08:24
od Pašák
Já tam ty konektory přesně jak napsal tornado1 mám, takže nic pájet nebudu a podle toho jak mi to hezky rozepsal, což sem tady po někom sháněl 3dny, tak to zapojím a nebudu dál nic řešit.
Tímto tady tornadovi děkuju a máš u mě flašku až se někde potkáme... :wink:

Re: Tempomat B5 AFN

Napsal: 23.02.2011 08:27
od tornado1
přesně tak, do žlutého konektoru příjdou dva dráty.. pin 1 a pin 9

Re: Tempomat B5 AFN

Napsal: 23.02.2011 08:29
od tornado1
majkl: viděl jsi někdy jak se pájí v ECU? a co se tam vlastně k čemu pájí?

Re: Tempomat B5 AFN

Napsal: 23.02.2011 09:06
od majkl1
tornado1 píše:majkl: viděl jsi někdy jak se pájí v ECU? a co se tam vlastně k čemu pájí?
Neboj se strejdo, viděl a vím. A přimo pod rukama Motorpowera.
A ty?

Re: Tempomat B5 AFN

Napsal: 24.02.2011 00:01
od tornado1
směšná otázka...

Re: Tempomat B5 AFN

Napsal: 02.06.2014 13:55
od pavol.moroz
zdravím Vás, mám taký problém, že som si dal dorobiť na passat b5 afn 81 kw rok 1998 tempomat, všetky piny sú zapojené ako majú byť, tempomat je aktivovaný na VAG, ale stále nefunguje, je tam páčka tempomatu z iného passatu, ale stále nič nefunguje...viete mi poradiť v čom môže byť problém?

Re: Tempomat B5 AFN

Napsal: 02.06.2014 14:09
od tornado1
brzdový nebo spojkový spínač, špatně zapojeno

Re: Tempomat B5 AFN

Napsal: 12.06.2014 11:08
od FandaTDI
jen detail k tomu pájení vodičů - jako dá se, ale neni to dobrej nápad u kabelů, který se můžou hejbat a hlavně neni dobrej nápad to opatlat např. kalafunou nebo tavidlama všeobecně, pak se to u krajů pájenýho spoje rádo láme, i když je to dobře zaizolovaný (a proto by se v autech vodiče pájet neměly) ...

Re: Tempomat B5 AFN

Napsal: 05.11.2014 20:17
od Jacho
kenz007 píše:Zapojenie tempomatu Passat B5 1,9
Pin páčka tempomatu Pin v medzistene Farba vodiča
T10/2 T10e/1 bl
T10/3 T10b/8 ro/ge
T10/4 T10e/9 sw/ge
T10/5 T10d/1 ro/gr
T10/6 A15 ro/ws
T10/7 T10e/9 sw/ge
T10b čierny konektor v medzistene ws - white
T10e zltý konektor v medzistene sw - black
T10d hnedý konektor v medzistene ro - red
A15 spinané plus br - brown
gn - green
bl - blue
gr - grey
li - purple
ge - yellow
or - orange
rs - pink

T10e/1 - pin v zasuvke chyba
T10b/8 - pin v zasuvke chyba
T10e/9 - pin v zasuvke chyba
T10d/1 - pin v zasuvke chyba
T10e/9 - pin v zasuvke chyba

Co teraz???