Kontrolka tlaku oleje na MAXIDOT - až od 1800ot ?? - úprava

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
djrix
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 25.02.2010 10:27

Kontrolka tlaku oleje na MAXIDOT - až od 1800ot ?? - úprava

Příspěvek od djrix »

Uměli by jste někdo změnit nastavení maxidotu, aby kontroloval signál oleje už od menších otáček, ideálně řekněme už od 500 otáček motoru, tedy aby to i na volnoběh řvalo když to přestane mazat ?

Jak to podle mě funguje v originále - systém má u AVF motoru jen jedno čidlo, které spíná od 1,75 Bar, budíky kontrolují že je spínač seplý až někde od 2000ot motoru, jinak ne, pokud tedy dojde k poruše mazání někde v koloně a vy popojížídte s lehkým plynem do 2k otáček, nic to nehlásí a může dojít až k zadření motoru :(

Má otázka je:

1. skutečně má Passat jen jedno čidlo oleje, na vysoký tlak a nekotroluje se tlak oleje na volnoběh ? (po skušenostech a inspekci motoru to tak podle mě je, stejně jako např na benzínovým golfovi MK4)
2. je zde někdo (nebo vůbec někdo :) ) kdo umí zjistit, jaké otáčky jsou nastaveny v maxidotu a eventuelně změnit tuto hodnotu tak, aby to hlásilo už na volnoběh ?
Naposledy upravil(a) djrix dne 07.07.2014 15:04, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Dynamická kontrola tlaku oleje Passat MAXIDOT - úprava

Příspěvek od xerxes »

kontaktuj tornada pomuže ti s tim

djrix
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 25.02.2010 10:27

Re: Dynamická kontrola tlaku oleje Passat MAXIDOT - úprava

Příspěvek od djrix »

Otázkou ale zůstává, jestli jsem jedinej komu vadí to jak se to chová :) , nebo jestli mám něco špatně já v autě ? Nikde není přesný popis jak se chová na kterým autě a motoru kontrola oleje....

vla.nejedly
Řidič
Řidič
Příspěvky: 57
Registrován: 02.11.2011 20:25
Bydliště: Týn nad Vltavou

Re: Dynamická kontrola tlaku oleje Passat MAXIDOT - úprava

Příspěvek od vla.nejedly »

Kdyz se nad tim zamyslim, napada me jedna vec... kdyz startujes bez pridani plynu, kontrolka mazani zhasina temer okamzite po nastartovani... no a vzpominam si, kdyz jsem menil naposledy olej a sel jsem startovat, tak motor normalne naskocil a kontrolka mazani svitila jeste asi cca 2s po startu, nez se protlacil olej... pri dalsich startech zhasina okamzite... takze to nejakou kontrolu tlaku mit i bude...
( toto popisuju chovani na neDotu...)

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: Dynamická kontrola tlaku oleje Passat MAXIDOT - úprava

Příspěvek od Dymák »

vadí to spoustě lidem, doporučuju vkusnej přídavnej budík tlaku
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

djrix
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 25.02.2010 10:27

Re: Dynamická kontrola tlaku oleje Passat MAXIDOT - úprava

Příspěvek od djrix »

Přídavnej budík nechci.... to čidlo v originále je asi spínací na tlak 0,85Bar (nebo víc??), musím vyzkoušet jak to přesně je s tím hlášením na maxidotu, od kterých otáček to řve....

Nemáte někdo tušení jestli na maxidot přístrojovce není nějaká šikovná kontrolka nepoužitá v kombinaci s manuálem ? Že bych si tam přidal ještě jeden rozpínací baroskop na 0,5Bar a prostě si tam zapojil klasika kontrolku jak ve stodváce :D (já nemám mlhy, tak by to šlo dát na ně, ale zas bude debilní když se mi při nemazání rozsvítí kontrolka mlhovek :D chtělo by to nějakou vhodnější)

Kolik vlastně AVF maže na volnoběh, máte někdo tucha ? Ať to nemusím měřit... Někde jsem tu našel že to musí být alespoň 2 Bary při 2000ot Jinak musím vypozorovat jestli ten druhej otvor co je pod filtrem je taky od tlakovýho oleje, pak by stačilo vydělat tu záslepku a přidat jednoduše druhý čidlo....

Jinak proč to řeším... stálo mě to novej motor a turbo.... :(

djrix
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 25.02.2010 10:27

Re: Dynamická kontrola tlaku oleje Passat MAXIDOT - úprava

Příspěvek od djrix »

Včera jsem se konečně dostal k tomu, ověřit to prakticky:

Snímač tlaku je na AVF jen jeden, má spínací kontakt, tedy pokud je tlak (čidlo je podle mě asi na 1BAR) , kontakt je seplý na kostru (-) motoru. Budíky kontrolují ale tento signál až od 1800ot motoru, pokud přidám plyn, od 1800ot začnou řvát TLAK OLEJE, když plyn pustím a sníží se otáčky, hlášení z budíků zmizí.

Takže tornado1, uměl bys to upravit, aby budíky hlídaly ten olej už třeba od 700ot ?? Tedy aby poznaly, že motor nemaže už na volnoběh ?

Díky moc !

djrix
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 25.02.2010 10:27

Re: Kontrolka tlaku oleje na MAXIDOT - až od 1800ot ?? - úprava

Příspěvek od djrix »

Tak bohužel, tornada jsem kontaktoval, prý to nemá pro něj smysl řešit že bych to nezapaltil :D

Asi se to budu muset naučit sám :( Pokud by jste o někom věděli kdo umí kolem těchto věcí, prosím o kontakt.

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“