automat.klimatizace
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Hans76
- Profík
- Příspěvky: 1098
- Registrován: 28.08.2008 22:29
- Bydliště: jih Moravy
Re: automat.klimatizace
Jednak Vám do aut nevidím a další věc je teplota (jen nevím, zda jde o teplotu u nárazníku nebo o nasávaný vzduch - ten bývá teplejší od motoru). Nejednodušší je kouknout se na kompresor, zda se točí. Řemenice se ale točí stále.
Mě na autě kompresor v zimě neběhá.
Mě na autě kompresor v zimě neběhá.
Octavia III Kombi L&K 2019, 2.0 CR TDI 135kW 4x4 7q automat
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------
-
- Profík
- Příspěvky: 973
- Registrován: 12.01.2008 21:08
- Bydliště: Přerov
Re: automat.klimatizace
Máš to pokažený
- Hans76
- Profík
- Příspěvky: 1098
- Registrován: 28.08.2008 22:29
- Bydliště: jih Moravy
Re: automat.klimatizace
Nee, nezamrzne mi výparník
Octavia III Kombi L&K 2019, 2.0 CR TDI 135kW 4x4 7q automat
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------
-
- Jezdec
- Příspěvky: 343
- Registrován: 09.08.2009 07:30
Re: automat.klimatizace
Přepis z příručky passat:
"Tlačítkem 17 (ECON) se vypíná chladící systém. V tomto režimu pracuje automatická regulace topení (bez odvlhčování vzduchu a bez chlazení), při které se nejrychleji dosáhne požadované teploty ve vnitřním prostoru. Tato teplota se pak udržuje trvale."
Dle mého zjištění je lepší v zimě jezdit na Econ, už jenom z důvodu, vypnutého elektrického větráku co je na chladiči, při sepnutém auto se tento větrák sepíná což je v zimě k ničemu(jelikož má většinou každej puštěný topení a větrák pořád jede a chladí i tak neohřátej chladič). Jakmile zapnete ofukování skel, režim Econ se vypne(zapne se auto, aby se okno rychlej ofouklo - odvlhčilo), znovu se musí potom Econ pustit.
"Tlačítkem 17 (ECON) se vypíná chladící systém. V tomto režimu pracuje automatická regulace topení (bez odvlhčování vzduchu a bez chlazení), při které se nejrychleji dosáhne požadované teploty ve vnitřním prostoru. Tato teplota se pak udržuje trvale."
Dle mého zjištění je lepší v zimě jezdit na Econ, už jenom z důvodu, vypnutého elektrického větráku co je na chladiči, při sepnutém auto se tento větrák sepíná což je v zimě k ničemu(jelikož má většinou každej puštěný topení a větrák pořád jede a chladí i tak neohřátej chladič). Jakmile zapnete ofukování skel, režim Econ se vypne(zapne se auto, aby se okno rychlej ofouklo - odvlhčilo), znovu se musí potom Econ pustit.
- Hans76
- Profík
- Příspěvky: 1098
- Registrován: 28.08.2008 22:29
- Bydliště: jih Moravy
Re: automat.klimatizace
Jsem vám to znovu vyzkoušel na svém autí. Na Climatroniku byla venkovní teplota -1°C a po zapnutí režimu AUTO se nesepl kompresor ani ventilátor na sahaře. Pro hnidopichy - klima při plusových teplotách (od kolika přesně nevím) mi funguje
Jinak u studeného motoru byla okamžitá spotřeba 1,4L/hod a pomalu klesala.
Jinak u studeného motoru byla okamžitá spotřeba 1,4L/hod a pomalu klesala.
Octavia III Kombi L&K 2019, 2.0 CR TDI 135kW 4x4 7q automat
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------
- johnns
- Jezdec
- Příspěvky: 482
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: west
Re: automat.klimatizace
To Hans76:vidím, že máš přehled.
Pokud, jak říkáš, je pro odmlžení v zimě potřeba jen ohřát nasátý studený vzduch a na principu relativní vlhkosti jde absolutní vlhkost v kabině dolů, proč se při aktivaci tlačítka pro odmlžení předního skla automaticky vypíná ECON?
Je to kvůli vyššímu výkonu jak psal před tebou llukass (aktivace el.větráku na chladiči)?
Do dneška jsem měl za to, že k odvlhčování v zimním období dochází tak, že se vzduch z kabiny prožene "klimatizací", resp. skrz nějaký výměník, který je pořádně studený a vlhkost na něm zkondenzuje. Takto "upravený a vysušený" vzduch, ke kterému je částečně přimíchán čerstvý vzduch z venku koluje z5 do kabiny a tím je proces odvlhčení interiéru uzavřen.
Pokud, jak říkáš, je pro odmlžení v zimě potřeba jen ohřát nasátý studený vzduch a na principu relativní vlhkosti jde absolutní vlhkost v kabině dolů, proč se při aktivaci tlačítka pro odmlžení předního skla automaticky vypíná ECON?
Je to kvůli vyššímu výkonu jak psal před tebou llukass (aktivace el.větráku na chladiči)?
Do dneška jsem měl za to, že k odvlhčování v zimním období dochází tak, že se vzduch z kabiny prožene "klimatizací", resp. skrz nějaký výměník, který je pořádně studený a vlhkost na něm zkondenzuje. Takto "upravený a vysušený" vzduch, ke kterému je částečně přimíchán čerstvý vzduch z venku koluje z5 do kabiny a tím je proces odvlhčení interiéru uzavřen.
- Kauky
- Nový člen
- Příspěvky: 49
- Registrován: 26.07.2011 10:22
- Bydliště: Jížní Morava
Re: automat.klimatizace
Pánové, mam dotaz.
Opět to topení mě trápí, jde o to že jsem před zimou měnil motorky co jsou pod palubkou, myslim značeno V68, ale nejsem si ted uz jisty. Kazdopadně kvuli tomu musela jit ven cela palubka, podle vagu to ukazovalo naklapeni a otevirani teploty, jsou tam vedle sebe stejne. Jeden ma modre tahlo a druhy cerveny.
Auto mi netopilo, po vymene obou motorku se to ohodne zlepsilo, zadne kolísání teplot v aute.. ale i tak ted to malo topi, kdyz dam vetsi teplotu tak to nehreje, jde jemne teply vzduch.
Co mam jeste udelat? chystam se na vyplachnuti radiatoru.(co je opet pod palubkou) Myslim pres hadice, protože rozdelavat opet palubku se mi nechce. Krom toho by jste mi co jineho poradili??
Opět to topení mě trápí, jde o to že jsem před zimou měnil motorky co jsou pod palubkou, myslim značeno V68, ale nejsem si ted uz jisty. Kazdopadně kvuli tomu musela jit ven cela palubka, podle vagu to ukazovalo naklapeni a otevirani teploty, jsou tam vedle sebe stejne. Jeden ma modre tahlo a druhy cerveny.
Auto mi netopilo, po vymene obou motorku se to ohodne zlepsilo, zadne kolísání teplot v aute.. ale i tak ted to malo topi, kdyz dam vetsi teplotu tak to nehreje, jde jemne teply vzduch.
Co mam jeste udelat? chystam se na vyplachnuti radiatoru.(co je opet pod palubkou) Myslim pres hadice, protože rozdelavat opet palubku se mi nechce. Krom toho by jste mi co jineho poradili??
VW Passat Variant 1.9 TDI + CHIP PRODANÝ
VW Touran 1.9TDI 77kW
VW Touran 1.9TDI 77kW
- pepanos
- Profík
- Příspěvky: 937
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: automat.klimatizace
To je zkopírovaný od Majkl1
Koukni na ten malý větráček v panelu klimatroniku. Pokud se netočí, tak si po chvíli provozu vlivem zahřátí jak od topení, tak elektronikou myslí, že je v kabině dosažená správná teplota, protože na čidlo nejde vzduch přes větrák. Až přestaner topit koukni, musí se točit. Časem se na něj stejně jako na větrák v PC nalepuje prach až se jednou zastaví. Většinou stačí hodně fouknout.
Koukni na ten malý větráček v panelu klimatroniku. Pokud se netočí, tak si po chvíli provozu vlivem zahřátí jak od topení, tak elektronikou myslí, že je v kabině dosažená správná teplota, protože na čidlo nejde vzduch přes větrák. Až přestaner topit koukni, musí se točit. Časem se na něj stejně jako na větrák v PC nalepuje prach až se jednou zastaví. Většinou stačí hodně fouknout.
- Kauky
- Nový člen
- Příspěvky: 49
- Registrován: 26.07.2011 10:22
- Bydliště: Jížní Morava
Re: automat.klimatizace
dík za info, jen me zajíma kde se mam přímo podívat? v panelu jsou 2 mřížky, tam by měly byt ty čidla teplotní ne??co se týká kabiny.
Nebo musim vytahnout ten panel? Dikec
Nebo musim vytahnout ten panel? Dikec
VW Passat Variant 1.9 TDI + CHIP PRODANÝ
VW Touran 1.9TDI 77kW
VW Touran 1.9TDI 77kW
- Hans76
- Profík
- Příspěvky: 1098
- Registrován: 28.08.2008 22:29
- Bydliště: jih Moravy
Re: automat.klimatizace
U nás pod levým, páč řidič v autě sedí vlevo. Na ostrovech to mají obráceně a panel klimatroniku je univerzální
to johnns:
ano to platí, ale jen při teplotách nad nulou. Jinak kompresor nespíná (nebo by neměl ) i když ECON zhasne - kvůli ochraně před zamrznutím výparníku.
to johnns:
ano to platí, ale jen při teplotách nad nulou. Jinak kompresor nespíná (nebo by neměl ) i když ECON zhasne - kvůli ochraně před zamrznutím výparníku.
Octavia III Kombi L&K 2019, 2.0 CR TDI 135kW 4x4 7q automat
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------
- Kauky
- Nový člen
- Příspěvky: 49
- Registrován: 26.07.2011 10:22
- Bydliště: Jížní Morava
Re: automat.klimatizace
pánové, problem mám už vyřešený, v sobotu jsem vypustil vodu komplet a dal jsem tam cistic na radiatory, jezdil jsem cca 15min a nechal hrcet potom 5 min a vypustil, nekolikrat proplachl a auto topí jako ďas. Konečně funguje vše jak má
VW Passat Variant 1.9 TDI + CHIP PRODANÝ
VW Touran 1.9TDI 77kW
VW Touran 1.9TDI 77kW
-
- Profík
- Příspěvky: 973
- Registrován: 12.01.2008 21:08
- Bydliště: Přerov
Re: automat.klimatizace
Co to je "cistic na radiatory" ?
Dej sem odkaz...
Dík..
Dej sem odkaz...
Dík..
- Kauky
- Nový člen
- Příspěvky: 49
- Registrován: 26.07.2011 10:22
- Bydliště: Jížní Morava
Re: automat.klimatizace
použil jsem tento
http://ecat.elit.cz/ArticleDetails.aspx ... 7c12&TT=10" onclick="window.open(this.href);return false;
Stačí použít jen jedna lahvička, k tomu jsem vzal 10l destilované vody.
Šlo fakt poznat i to že když jsem to proplachoval, tak tekla taková rezavá voda, že to opravdu něco rozpustilo.
http://ecat.elit.cz/ArticleDetails.aspx ... 7c12&TT=10" onclick="window.open(this.href);return false;
Stačí použít jen jedna lahvička, k tomu jsem vzal 10l destilované vody.
Šlo fakt poznat i to že když jsem to proplachoval, tak tekla taková rezavá voda, že to opravdu něco rozpustilo.
VW Passat Variant 1.9 TDI + CHIP PRODANÝ
VW Touran 1.9TDI 77kW
VW Touran 1.9TDI 77kW
-
- Řidič
- Příspěvky: 60
- Registrován: 18.01.2009 13:56
- Bydliště: Praha 4
Re: automat.klimatizace
Ahoj využiju už založeného vlákna.
Seat Alhambra automat, Climatronic.
Začalo mi něco vytékat v kabině a kapalo to na pedál plynu, rozebral jsem spodní kryty a zjistil jsem že něco stéká po boku klimatizace ze shora, je to mastné (noha na pedálu klouže).
nevíte někdo co by to mohlo být?
Díky za cokoli Jirka
Seat Alhambra automat, Climatronic.
Začalo mi něco vytékat v kabině a kapalo to na pedál plynu, rozebral jsem spodní kryty a zjistil jsem že něco stéká po boku klimatizace ze shora, je to mastné (noha na pedálu klouže).
nevíte někdo co by to mohlo být?
Díky za cokoli Jirka
Jirka H
Seat Alhambra 1.9 TDI, 2002, 85 kW, motor AUY, automat. převodovka, stříbrná..... druhá v pořadí...
Seat Alhambra 1.9 TDI, 2002, 85 kW, motor AUY, automat. převodovka, stříbrná..... druhá v pořadí...
- pepanos
- Profík
- Příspěvky: 937
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: automat.klimatizace
Nemúže to být chladivo s mazivem z klimatizace?