Divně topí

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
Hans76
Profík
Profík
Příspěvky: 1098
Registrován: 28.08.2008 22:29
Bydliště: jih Moravy

Re: Divně topí

Příspěvek od Hans76 »

Máš pravdu Majkle, jsou to střeva servomotorku (starší verze s plošákem), který ovládá klapku. Poloha klapky se dá sledovat i v měřených hodnotách ve VAGu.
Octavia III Kombi L&K 2019, 2.0 CR TDI 135kW 4x4 7q automat
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Divně topí

Příspěvek od majkl1 »

Jenže ve vagu uvidíš jen to, co si řj myslí, nikoliv krutou pravdu. :P
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Kajosek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 139
Registrován: 12.08.2009 15:08
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Divně topí

Příspěvek od Kajosek »

majkl1 píše:Tak dej základní nastavení, oddělej kryty palubovky a koukej, co dělají klapky.
jak se dělá zákl.nastavení? ... vag + kkl to nejde :-(
The World Is Mine ⎝⏠⏝⏠⎠
http://www.StreetRiders.cz

Uživatelský avatar
ejkie
Řidič
Řidič
Příspěvky: 178
Registrován: 25.07.2011 16:48

Re: Divně topí

Příspěvek od ejkie »

Já to mám také nějaké divné. B5.5, klimatronik. Ráno od -4 do 0C. Nastartuji, ofuk nechám na přední sklo a z palubovky, nohy ne. Teplotu nastavím na 22C, po zhruba 2km začne trochu topit další kilometr se ještě dá ale po těch 3-4 km (i když ručička teploty ještě není na 90C) začne topit tak hrozně, že se to nedá. Snížím tedy na 18C a změna minimální. Pomůže přepnutí na AUTO, kdy +- podle zvolené teploty. Tož není problém jezdit s AUTO, avšak v těchto teplotách se mi dost potí přední okno, protože bez manuální volby to na něj nefouká. Dle klima diagnostiky vše OK.
ACJC.CZ - Servis všech značek + autorizovaný prodej ŠKODA.

simi.pavel
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 02.02.2011 21:35

Re: Divně topí

Příspěvek od simi.pavel »

A kudy se dá dostat k tomu servomotorku? Snad nemusí dolu celá palubka..

Uživatelský avatar
kemo
Závodník
Závodník
Příspěvky: 579
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Reichenberg

Re: Divně topí

Příspěvek od kemo »

EX Passat Variant Syncro B5 , 1.9 AFN 81kw (lenochod)
EX T3 Caravelle, 1,9 Wasserboxer DG 57 kW (rv.1985)
VW Lupo 1.4 TDI & BMW X5 E53 3.0D
----- Ein Volk, ein Reich, ein Wagen -----

Uživatelský avatar
Hans76
Profík
Profík
Příspěvky: 1098
Registrován: 28.08.2008 22:29
Bydliště: jih Moravy

Re: Divně topí

Příspěvek od Hans76 »

majkl1 píše:Jenže ve vagu uvidíš jen to, co si řj myslí, nikoliv krutou pravdu. :P
Ve VAGu je vidět řidicí jednotkou požadovaná hodnota a i aktuální měřená :wink:
Octavia III Kombi L&K 2019, 2.0 CR TDI 135kW 4x4 7q automat
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------

Uživatelský avatar
Hans76
Profík
Profík
Příspěvky: 1098
Registrován: 28.08.2008 22:29
Bydliště: jih Moravy

Re: Divně topí

Příspěvek od Hans76 »

Kajosek píše:
majkl1 píše:Tak dej základní nastavení, oddělej kryty palubovky a koukej, co dělají klapky.
jak se dělá zákl.nastavení? ... vag + kkl to nejde :-(
VAG +KKL a jde to. Jen nesmí být nic v paměti závad Climatroniku což je v případě klapek někdy problém. Chyby z nich naskočí vcelku rychle. Nejlepší je nejprve vyřešit problém s klapkami a poté až udělat základní nastavení.
Octavia III Kombi L&K 2019, 2.0 CR TDI 135kW 4x4 7q automat
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Divně topí

Příspěvek od majkl1 »

Hans76 píše:
majkl1 píše:Jenže ve vagu uvidíš jen to, co si řj myslí, nikoliv krutou pravdu. :P
Ve VAGu je vidět řidicí jednotkou požadovaná hodnota a i aktuální měřená :wink:
Jenže v případě klapek uvidíš zase jen, to co si řj myslí. Pokud nemáš udělaný základní nastavení, řj nemusí mít vůbec ponětí o krajních polohách a bude ti házet jiné hodnoty. :wink:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Kajosek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 139
Registrován: 12.08.2009 15:08
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Divně topí

Příspěvek od Kajosek »

No, už tři víkendy řeším problém s (ne)topením .... ručička se na 90°C skoro ani nedostane ... a to ani po 30km cesty ... někdy je na 70, někdy uplně dole ....... Climatronik na HI, a že bych z toho zákonitě měl saunu, tak to vůbec ... vlažný vzduch :-(

- termostat vyměněný
- celý okruh vyčistěn nějakým čističem, i radiátor propláchnut
- odvzdušněno

Jinak co jsem si tak všimnul při odvzušňování, tak že nevím jak moc má voda do radiátoru topení téct, ale žádný gejzír to teda není ... takže proto asi vlažný vzduch, protože do radiátoru teče málo teplé vody.


prosím pomoct, díky
The World Is Mine ⎝⏠⏝⏠⎠
http://www.StreetRiders.cz

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Divně topí

Příspěvek od majkl1 »

A co čerpadlo?
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Kajosek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 139
Registrován: 12.08.2009 15:08
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Divně topí

Příspěvek od Kajosek »

majkl1 píše:A co čerpadlo?
to se dá překontrolovat jak? (aniž bych musel kvůli němu odstrojit půlku auta, kvůli přístupu)

čerpadlo může za to, že se to nevyšplhá výš jak 70°C?
The World Is Mine ⎝⏠⏝⏠⎠
http://www.StreetRiders.cz

Uživatelský avatar
_GK_
Závodník
Závodník
Příspěvky: 552
Registrován: 09.06.2009 17:47
Kontaktovat uživatele:

Re: Divně topí

Příspěvek od _GK_ »

No jistě má plastovou vrtulku naraženou na čepu, celé to drží jen do té doby než to začne prokluzovat a pak už to neni ani tak čerpadlo jako kolotoč na vodu. Tohle se musí kontrolovat nejdřív jinak to pak klidně uvaříš!

Poznat by si to měl tak, že se okruh natlakuje nebo zkus sundat víčko nádžky a mělo by to po přidání plynu vytlačovat vodu, ale ne moc ať ti to nevyteče.
Na 100% to ale poznáš jedině tak že půjde čerpadlo ven.

Uživatelský avatar
Kajosek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 139
Registrován: 12.08.2009 15:08
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Divně topí

Příspěvek od Kajosek »

přes týden jezdím krátké vzdálenosti, cca 5km, takže teď toto neověřím .. ale myslím že, tlakuje
The World Is Mine ⎝⏠⏝⏠⎠
http://www.StreetRiders.cz

Uživatelský avatar
m.king
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 26.12.2010 13:33
Bydliště: Čejkovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Divně topí

Příspěvek od m.king »

Mě auto topilo jen nahoru a na AUTO chladilo i v tomto počasí. Dnes jsem objevil příčinu: vadné čidlo G192 - teplota přiváděná na nohy. Ve VAGu zobrazuje teplotu kolem 100 stupňů. Není třeba jen vypadnutý konektor? Kde ho levně koupit a dostanu se na něj po sundání spodního krytu palubovky pod volantem?

Obrázek
Naposledy upravil(a) m.king dne 06.11.2011 19:57, celkem upraveno 1 x.
VW Passat B5, 1.9TDI AFN 81Kw 1997

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“