Zdarec,
přední stěrače mi jdou hrooooozně pomalu. A zadní se pro změnu seknul uplně.Napadá vás někoho kam se mrknout ? před týdnem bylo všechno v pořádku a zadní motor je cca rok až dva starej (nemá ukroucenou trubičku a neteče do dveří )
díky moc
edit : zadní má spálenej motor.Dal jsem tam na zkoušku starej motor s ukroucenou trubičkou vody a ten valí normálně.
Co s těma předníma ?
pomalé stěrače
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- PlusOne
- Moderátor
- Příspěvky: 10258
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Haná :-D
Re: pomalé stěrače
Jsou zarezlý táhla, taky jsem to tak měl. Jeden den ještě relativně OK, druhej den už šly pomalu, pak přes noc zapršelo, a třetí den už nešly vůbec. Sundat stěrače, torpédo, rozebrat, očistit, promazat, a bude to zas OK
Na životě miluju tu pestrost - každej den mě nasere někdo jinej...
- Dejv01
- Řidič
- Příspěvky: 192
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: pomalé stěrače
tak tak....rozebrat,obrousit namazat. Kolik inženýrů asi na těch stěračích pracovalo než vymysleli vergl kterej zarezne?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 07.11.2011 11:57
- Bydliště: Ov
Re: pomalé stěrače
No dělal jsem to taky,nedávno koupil jsem pašíka za dobre love ale nějakou tu chybičku vždycky najdeš po rozebrání torpedá odmontování horního krytu kde je uložena řídící jednotka jinak se tam dobře nedostaneš jsem vytáhnul táhla !!!no řeknu vám to byl maras.Ale bohužel při rozhýbávání se ti nesmí zahřát to pouzdro ve kterém je to nasunute jinak ti to praskne jako mě.Vůbec to nedávej do svěráku ulomí se to v rameni musíš to dělat v rukou a použít minimální sílu.Je tam závlačka abys to vytáhl tak pozor.No prasklo mi to a stejně to bylo tak zarostlé že jsem musel koupit nové táhla kdybys potřeboval nové táhla cena je 730Kč oproti autokelly 2350Kč pisni pošlu ti odkaz.
Passat B5 Variant 1.6 74 Kw klasika r.v.1998 dovoz SRN
- dawid_cz
- Řidič
- Příspěvky: 81
- Registrován: 09.10.2010 21:50
Re: pomalé stěrače
tak opraveno - ale strašná práce.Pokud by někdo chtěl vědět jak na to :odpojil jsem minus na baterce, sundal jsem ramínka stěračů, jeden sem musel vzít stahovákem a druhej šel v pohodě rukou.Pak se musí sundat plast pod čelním oknem(dvě svorky plus šroub u kabinového filtru),sundat pravou plastovou krytku pantu kapoty (torx),sundat víko boxu řídící jednotky (5 vrutů) pak dvě matičky M6 (jedna je uvnitř boxu řj. a druhá vpravo venku).Celá plastová krabice se nazvedne a popotáhne směrem dopředu ke světlům.Povolíme tři šrouby sestavy táhel stěračů.Pak začna ta nejšílenější část - vyndat tu sestavu ven.Doporučuju povolit si držák kabeláže za řj..U motoru AHH tdi jsem musel ještě z boxu řj. vytáhnout nějaké relátka aby mi tam nepřekážela.....po hodině nadávání jsem to vytáhnul ven.
Sundal jsem segrovky na čepech - jeden vyskočil z uložení sám a druhej totálně zatuhlej.Nešel vymlátit ani kladivem (nedoporujčuju - kurví se závit na matku stěrače).V tenhle moment naopak doporučuju podebrat těsnicí okroužek a výtáhnout ho ven.
Pak jsem zapojil zpět baterku, zapojil motorek s celou soustavou a pustil stěrače - ten zatuhlej čep se při otáčení strašně zahříval a motorek taky.Začal jsem za běhu ten čep prolívat odrezovačem a silikonovým olejem abych ho uvolnil a nějak dostal ven.Čep po nějaké době povolil, motorek začal šlapat rychle jak má a lehkým tlakem zvrchu sám vyjel ven z uložení.Pak stačí rozebrat, vyčistit uložení a protáhnout smirkem,obrousit a přeleštit čepy,namazat vazelínou (grafit+mos2),dát nové okroužky a celé to složit zpět.
Dávejte si pozor na bordel kolem boxu řídící jednotky - aby vám nepropadal do prostoru kudy vede kabeláž do karoserie.Pořádně to vyčistětě - i tu těsnící hmotu co je mezi boxem a karoserii.Při dotahování dvou matiček boxu pozor ať si neskřípnete nějakej kabel popřípadě to těsnění.
Sundal jsem segrovky na čepech - jeden vyskočil z uložení sám a druhej totálně zatuhlej.Nešel vymlátit ani kladivem (nedoporujčuju - kurví se závit na matku stěrače).V tenhle moment naopak doporučuju podebrat těsnicí okroužek a výtáhnout ho ven.
Pak jsem zapojil zpět baterku, zapojil motorek s celou soustavou a pustil stěrače - ten zatuhlej čep se při otáčení strašně zahříval a motorek taky.Začal jsem za běhu ten čep prolívat odrezovačem a silikonovým olejem abych ho uvolnil a nějak dostal ven.Čep po nějaké době povolil, motorek začal šlapat rychle jak má a lehkým tlakem zvrchu sám vyjel ven z uložení.Pak stačí rozebrat, vyčistit uložení a protáhnout smirkem,obrousit a přeleštit čepy,namazat vazelínou (grafit+mos2),dát nové okroužky a celé to složit zpět.
Dávejte si pozor na bordel kolem boxu řídící jednotky - aby vám nepropadal do prostoru kudy vede kabeláž do karoserie.Pořádně to vyčistětě - i tu těsnící hmotu co je mezi boxem a karoserii.Při dotahování dvou matiček boxu pozor ať si neskřípnete nějakej kabel popřípadě to těsnění.
- Dejv01
- Řidič
- Příspěvky: 192
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: pomalé stěrače
Tak to sem rad ze maji s tim vsichni stejnou pakarnu :smich: