Centrál problem

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
RichardB
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 02.09.2012 21:34

Centrál problem

Příspěvek od RichardB »

Zdravím,
mám Passata 2,5tdi 12/1998
Problém je v tom ,že když jsem ho kupoval tak jsem odemkl na dalku jelikož nemá zámky na kliček ale ten zobaček nevyjel až nahodu takže jsem to musel vychytat když se odemykalo...Pote jsme do toho ze strany trosku nakoukli s kamarádem tak se nám stalo ,že když auto zamknu tak všrchny dveře jsou zamčené alarm puštěný ale dveře u ridiče jsou odemčný a když ho odemknu tak se auto odemkne a dveře u řidiče se zamknou...dá se to nějak seřídit a nastavit?Ještě když se dveře u řidiče zamykají tak zobáček zajede vyjede a zase zajede ale naopak kdyz se odemyká tak vyjede uplně ale trosku asi o milimetr či dva zas zajede dolu takže dveře nejdou otevřít...

díky moc za rady

Uživatelský avatar
tomtva
Řidič
Řidič
Příspěvky: 92
Registrován: 16.07.2010 16:24
Bydliště: České Budějovice

Re: Centrál problem

Příspěvek od tomtva »

pravdepodobne problem v zámku alternativa je spatne kabely od komfortni jednotky (pod koberce pod sedačkou řidiče)
oboji je velmi častá bolest passatu
prověř obojí

ja bych typnul zámek

jsou v něm mikrospínače a pokud nefungujou zamky takto blbnou
sežeň jinej zámek ja kupoval druhovýrobu do zadních dveří mel problem se zamykat me pravdepodobne uz neblbnul mikrospinac ale mechanika preklápění byla ochozená protože snahu projevoval
nebo je možnost pokusit se vyměnit jen mikrospinače w w w .skodaoctavia.cz/clanek/mikrospinac-zamku

jinak dostat se do dveři dá trochu prace
sundat tapec ( dole jsou dva srouby pravdepodobne torx, pod krtkou madla jsou 2x krizak , odtrhnout tapec nahoru , odhaknout vnitrni packu a odpojit konektory (ridicovo madlo se rozebira tak že se vytahne vnitrni guma v uchopu směrem do dveří a ovladače se vytahnou směrem vzůru)
stahovačka je u pasatu dělaná jako celý plech přes dveře a je přišroubovaná po obvodu - klic 10 nejdrive je treba ale pripojit zpet ovladac oken a sjet s oknem dolu do otvoru pod stahovacku a vytahnout nejlepe pomoci sroubu plastový vnitrni a vnější aretační váleček. okno vytlačit ručne zpet nahoru a nejlepe zajistit nejakou izolační pásku aby nespadlo zamčnout černe aretační valečky na stahovačce u zámku
pri otevřených dverich pod kritkou povolovat sroub dokud nepujde vyndat zaslepka zámku vyndat odhaknout lanko z kliky pro oteviraní
povolit dva velke černe torxy

vyndas zamek s celou stavackou

je to dost pracné a hlavně povolit to sklo ze stahovačky když to děláš poprvé. mě se stalo že se i rozlítlo sklo. zámek v replice cca kolem 1000kč+ vrakáč 500kč
VW Passat Variant 3BG (B5.5) 11/2000 96KW AVF
V rodině: Suberb 96KW 5q rv2004 , VW Passat B5 81KW rv1997, VW passat rv 2004 AVF Euro4

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“