Rozpadl se mi tento snímač. Je rozpojený. Už je to poměrně dlouho, nicméně VAG žádnou chybu nepíše, ani jsem si nevšim ničeho na spotřebě a výkonu. K čemu je to dobré? (viz obrázek). Slyšel jsem, že je to něco s výfukovými plyny nebo tak něco? Nad tim snímačem je ještě plastovej dekl, kterej na fotce chybí. Ale ten snímač je tam tuším jediný, tak by to měl být on.
Jinak je to motor 1.8T 1998 (na 95% AEB)
Co to je za snímač?
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 03.02.2011 11:00
- phanomen
- Jezdec
- Příspěvky: 274
- Registrován: 27.09.2009 09:07
- Bydliště: Slaný
Re: Co to je za snímač?
Nevim,ale kazda vec ma svuj kod ve formatu napr: 1B1 123 156, tak se koukni co je na tom vyrazeno a pak google:-) to je asi nejrychlejsi
-
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 03.02.2011 11:00
Re: Co to je za snímač?
Tak jsem nato koukal a kód jsem tam nikde nenašel. Jediné co vim, tak že je to SAGEM. Nicméně jsem udělal lepší fotku, tak třeba Vám to řekne víc ?
VW Passat 1.8T
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: Co to je za snímač?
elektromagnetickej ventil, kterej přepouští benzínový výpary z palivový nádrže pod šktící klapku, aby se spálily a nešly do luftu
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
-
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 03.02.2011 11:00
Re: Co to je za snímač?
Ahaa,takze tim to mozna muze bejt, ze mi smrdi vevnitr benzin,kdyz stojim,coo? Jak se to jmenuje presne abych to koupil ? Diky za info
Co to muze jeste zpsobovat kdyz to mam takhle rozpojeny?
Co to muze jeste zpsobovat kdyz to mam takhle rozpojeny?
VW Passat 1.8T
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: Co to je za snímač?
vypadá to, že je to zlomený před tim ventilem, takže bys měl z tý hadice cejtit benzín.
Jinak ten ventil je normálně zavřenej a až v nějakejch otáčkách se otevře a na bázi podtlaku to vcucne motor.
Vzhledem k tomu, že teď to vcucne vzduch a ta podtlaková hadice je vejpůl, tak by to i mohlo zlobit (cukat, pomalu padat otáčky, houpat otáčky a tak...) ale pouze pokud ten ventil otevře. Prostě jako když odpojíš jakejkoliv podtlak motoru...
Když teď odpojíš el. štekr od ventilu, tak zůstane zavřenej a nemělo by to zlobit
jak se to jmenuje přesně nevim, ale je to ventil na podtlakový hadici mezi nádobou s aktivním uhlím a sáním. A řekl bych že bude stejnej na všech koncernovejch autech s katem od golfa3, přes feldu, až po B5.5. Hlavně musí pasovat štekr na elektriku, zbytek je fuk jak vypadá
Jinak ten ventil je normálně zavřenej a až v nějakejch otáčkách se otevře a na bázi podtlaku to vcucne motor.
Vzhledem k tomu, že teď to vcucne vzduch a ta podtlaková hadice je vejpůl, tak by to i mohlo zlobit (cukat, pomalu padat otáčky, houpat otáčky a tak...) ale pouze pokud ten ventil otevře. Prostě jako když odpojíš jakejkoliv podtlak motoru...
Když teď odpojíš el. štekr od ventilu, tak zůstane zavřenej a nemělo by to zlobit
jak se to jmenuje přesně nevim, ale je to ventil na podtlakový hadici mezi nádobou s aktivním uhlím a sáním. A řekl bych že bude stejnej na všech koncernovejch autech s katem od golfa3, přes feldu, až po B5.5. Hlavně musí pasovat štekr na elektriku, zbytek je fuk jak vypadá
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115