Stránka 1 z 1

imobiliser versus start nestart

Napsal: 07.11.2012 18:37
od jp1
občas se mi stává že chci nastartovat, motor chytne, za cca 2 vteřiny chcípne a svítí kontrolka imobiliseru. nejdřív jsem to zkoušel opakovaně a vždy to nějak chytlo, pak jsem dostal porazeno abych zamknul origo dálkou a odemkl, což zatím vždy hned pomohlo a hned jsem nastartoval. dignostika řekla něco s imobiliserem (přesný znění už nevím), vymazání závady nepomohlo. jde mi hlavně o to čím to může být, jak to vyřešit, hlavně v zimě je to nanic, pořád žhavit atd
zkušel jsem tu hledat a nenašel, díky za rady :wink:

Re: imobiliser versus start nestart

Napsal: 07.11.2012 18:48
od majkl1
Tak pokud máš dva klíče, zkus ten druhý. Pokud bude blbnout i potom, pak je chyba ve snímacím kroužku u spínačky.

Re: imobiliser versus start nestart

Napsal: 07.11.2012 18:57
od jp1
bohužel druhej nemám, sháním kdo mi ho udělá, ale vystřelovák se vším všudy je drahej a teď čekám jetli vyjde levnější........
- proto musím řešit zatím jen jediný klíč co k autu mám :(

Re: imobiliser versus start nestart

Napsal: 07.11.2012 19:39
od justin kapustin
nazdar tiez som mal podobny problem start nestart a vecsinou start na 5-10 pokus a dakedy za jazdy pristrojovka vysvietena ako vianocny stromcek. neobyslo sa to bez autor. servisu a vymenili my RJ komfort co spominal majkl1 neake kruzky tak mne menili celu citacku zapalovania alebo ako sa to vola bol aj stlpik riadenia akisi vadny a nanovo nakodovane kluce ked uz bola ta spinacka zapalovania vymenena. tolko moj pripad kiez by to bola blbost ja som to mal za hruby peniaz a to po znamosti

Re: imobiliser versus start nestart

Napsal: 07.11.2012 19:48
od justin kapustin
pockaj ale ty asi nemas 3c co? sorac ja mam ten tak uvidis

Re: imobiliser versus start nestart

Napsal: 07.11.2012 20:21
od jp1
zapoměl jsem to napsat, jde o pasata B5 1999 1,9TDi 81kw