Rozdíl zapojení motorů př.stěračů u B5?

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
FandaTDI
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1805
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-západ

Rozdíl zapojení motorů př.stěračů u B5?

Příspěvek od FandaTDI »

Tak jsem se radoval, že jsem si vyměnil stěrače (dal jsem nůžky i s motorem z B5 rok 2000 na B5 r.97), ale ty nový maj zjevně jiný ovládání - při zapnutí stěračů začnou stírat a nejdou vypnout jinak než klíčkem(přepínání rychle/pomalu funguje, ale na "občasný" stírání to jede furt) a když chci jen jednou setřít (páčkou namáčknu dolu), tak to stírá jen po dobu, co to držim (zastaví se to třeba v půlce, jakmile páčku pustim) - nevíte někdo v čem přesně jsou ty rozdíly a jestli by to nešlo nějak jednoduše předělat třeba v tom konektoru? :?: (ale bojim se, že ty novější asi maj ještě navíc nějaký relé...) - přinejhoršim přehodim ty motory, ale ten původní už taky zjevně neni v nejlepší kondici, tak bych ram rád nechal ten novější ...
edit: no jak tak na to koukam, asi bude nejjednodušší tam šoupnout původní motor (ještě to zkusim pořádně porovnat, ale u staršího je na stěrače relé 197 a u novějšího 377, který v tom pašíku 2000 nebylo ... no nejspíš to bude ta 603, ale i tak pochybuju, že ta záměna bude řešitelná jednodušeji než přehození těch motorů, i když se mi do toho znova vůbec nechce...)
edit2: Tak jsem přehodil motory a funguje to jak má a doufam, že to nějakou chvíli vydrží, i když ten pův. motor je nějakej oblepovanej kolem tý příruby ... takže študování rozdílů zapojení se odkládá na neurčito, ale stejně by mě to zajímalo, abych případně příště nemusel kupovat další motor ...

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“