Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problém s VAGem + bzučení po zapnutí klíčku
PříspěvekNapsal: 25.03.2013 13:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

230

Bydliště:

Pardubice

Zdravim, snažil jsem se za pomocí rad člena passat fóra změřit váhu vzduchu a tlak turba, ale zjistil jsem, že se do ŘJ motoru při nastartovaném motoru ani nedostanu a vypíše to chybu, která je vidět na obrázku. Na obrázku je i mé nastavení VAGu a tuto stejnou chybu mi to dělá i u dalších ŘJ myslím si, že u rádia (není originální, takže asi logické) a vím, že u klimatronicu mi to dělalo také + ještě u nějakých dalších.

Neví někdo co s tím?

EDIT // Ať nemusím zakládat další téma, tak se zeptám rovnou tady. Po zapnutí klíčku začne takové bzučení co to je za bzučení?


Přílohy:
Bez názvu3.JPG
Bez názvu3.JPG (89.24 KiB) Zobrazeno 231 krát

Bez názvu2.JPG
Bez názvu2.JPG (94.13 KiB) Zobrazeno 231 krát


_________________
Obrázek
Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s VAGem + bzučení po zapnutí klíčku
PříspěvekNapsal: 25.03.2013 20:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9727

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Co máš za kabel?

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s VAGem + bzučení po zapnutí klíčku
PříspěvekNapsal: 25.03.2013 20:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

230

Bydliště:

Pardubice

Takový ten KKL modrý z aukra.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s VAGem + bzučení po zapnutí klíčku
PříspěvekNapsal: 25.03.2013 21:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9727

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Osobně sázím na chybu kabelu.

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s VAGem + bzučení po zapnutí klíčku
PříspěvekNapsal: 25.03.2013 21:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

230

Bydliště:

Pardubice

Na jednom portále už mi také bylo řečeno, že tento kabel to prostě nedokáže :(, tak třeba to někdo ověří nebo naopak vyvrátí.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s VAGem + bzučení po zapnutí klíčku
PříspěvekNapsal: 25.03.2013 21:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9727

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Hele, já jsem byl nucen na rychlo taky koupit tenhle šmejd. První, co jsem zjistil, že ho do zásuvky v B5 vůbec nedostanu - je o 3mm větší pouzdro.
Tak jsem musel DPS přepájet na starý origo kábel, který se mi odporoučel do křemíkového nebe.
Tahle čína je jako motorpalácký trysky. Buď vydrží milion nebo ani cestu domů.

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s VAGem + bzučení po zapnutí klíčku
PříspěvekNapsal: 25.03.2013 21:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

230

Bydliště:

Pardubice

Já potřebuji vědět hlavně jestli s ním vůbec možné např. právě logování turba je možné. Protože nejsem první co se s nastartovaným motorem nemůže dostat do ŘJ a tak mě zajímá jestli to je kusem a nebo to prostě s tímhle nejde.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s VAGem + bzučení po zapnutí klíčku
PříspěvekNapsal: 25.03.2013 23:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9727

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Kusem

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s VAGem + bzučení po zapnutí klíčku
PříspěvekNapsal: 26.03.2013 11:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

230

Bydliště:

Pardubice

Na jednom nejmenovaným fóru mi bylo řečeno ohledně toho kabelu a VAGu toto.
Citace:
To je typicky kabelem (takovym modrym z aukra )
Tyhle shit kabely maji male prenosove rychlosti (simulujou seriovy port nebo maji proste malou prenosovou kapacitu), takze zatimco pri vyplem motoru se vse v pohode nacte (nepromenne ulozene hodnoty), tak pri behu motoru kabel nestaci prommenne hodnoty prenaset.
Nebo to mas vazne napichle fyzicky pres seriovy port (Asi ne...)


A ještě neví někdo něco ohledně toho bzučení? Viz. v prvním příspěvku v EDITu.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s VAGem + bzučení po zapnutí klíčku
PříspěvekNapsal: 27.03.2013 11:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

230

Bydliště:

Pardubice

Opravdu nikdo nic netuší?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s VAGem + bzučení po zapnutí klíčku
PříspěvekNapsal: 29.03.2013 13:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1681

Bydliště:

Praha-západ

ad bzučení: nemáš tam např. automatický rozsvěcení a vadnej mikrospínač v řidičovo dveřích? (co komfortka a chyby?)
ad připojení: pokud se připojí bez nastartovanýho motoru, je dost možný, že po nastartování na k-line (ev.kostru) odněkud "leze bordel" (nemusí to bejt jen to rádio, může bejt na vině třeba i altík, zásahy do elinstalace, ap. ... ) - s "modrejma" zkušenosti nemam, moožná je na vině kabel, ale ta teorie s live datama mi přijde jako blbost (tu bych chápal v případě nějakých problémů při čtení dat z bloku hodnot, problémů s logováním, atp. - čistě jen při připojení řj by snad měly bejt přenášený stejný/identifikační,ap. data, ať už je nastartováno nebo ne...)

_________________
Pašák B597 turboropa AFN v kombajnu


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group