Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nevypíná relé v okruhu zapalování
PříspěvekNapsal: 21.04.2013 11:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.10.2010

Příspěvky:

32

Ahoj,
dnes příjdu k autu 81kw AFN 1998 a baterka totálně mrtvá... Na maděru.. Klidový odběr auta jsem naměřil kolem 2,5A. Všiml jsem si, že po zapojení zdroje něco kovově cvaká v čerpadle... Po rozpojení 7-pinového konektoru čerpadla odběr klesl na 0,4A. (Původně jsem myslel, že je to chcípací ventil, ale ten je domnívám se v okruhu 3-pin konektoru.

Moje domněnka je taková, že zůstává sepnuté některé relé, které normálně spíná až při startu motoru. Ale tu už začínám být bezradný, Je mezi Vámi někdo, kdo do elektriky motoru AFN vidí a uměl by poradit, kde přesněji hledat problém?

díky


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevypíná relé v okruhu zapalování
PříspěvekNapsal: 24.04.2013 11:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.10.2010

Příspěvky:

32

Nikoho nic nenapadá? Mohlo by to dělat relé řídící jednotky?
Dostanu se k němu, aniž bych sundával ten plast pod čelním oknem?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevypíná relé v okruhu zapalování
PříspěvekNapsal: 28.05.2013 17:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.10.2010

Příspěvky:

32

Výpis chyb:
01266 - Rele zhavicich svicek (J52)
31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky
00626 - Kontrolka doby predzhaveni (K29)
31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky
17978 - rid.jedn. motoru zablokovana
P1570 - 35-00 - -
01117 - Signal zatizeni pro svorku DF alternatoru
27-00 - nesmyslny signal
00668 - Palub.napeti: sv.30
27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky
00765 - Snimac drathy regulacniho soupatka (G149)
35-00 - -
01268 - Ovladac mnozstvi (N146)
35-00 - -
01268 - Ovladac mnozstvi (N146)
27-00 - nesmyslny signal

Napadá Vás v jakém okruhu může být bota, že to dělá takovou neplechu? Zkusil jsem auto startnout, chvilku běželo klidně, ale pak se začly sem tam objevovat škrtavé zvuky, dle mě z čerpadla, postupně frekvence škrků rostla, tak jsem to asi po čtvrtém z nich vypl, už se to začalo i rozkolísávat... Takže by to nejspíš zdechlo samo:(

Edit: Přidávám videa zvuků z čerpadlo po připojení baterky:
http://www.youtube.com/watch?v=6qD-vh8RlfI
Dělá to, i když odpojím relé 209 a další 2 relé, které jsou u ŘJ motoru, včetně těch 2 pojistek...
Auto startuje, ale z čerpadla se ozývají dost nezdravé zvuky v nepravidelných intervalech..
NA zkoušku jsem připojil druhé čerpadlo a dělá stejné zvuky, takže chyba je v el.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevypíná relé v okruhu zapalování
PříspěvekNapsal: 02.06.2013 00:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.05.2013

Příspěvky:

40

Bydliště:

Sokolov

Ahoj, opraveno? Já měl AFN Audi. Jeden krásný den nenastartovala, čerpadlo kaput. Koupil jsem repas a dělalo podobný blbosti jako na videu. Vyměnil jsem řídící jednotku a problém vyřešen. Zkus si ji od někoho aspoň půjčit, to jsem udělal já.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevypíná relé v okruhu zapalování
PříspěvekNapsal: 02.06.2013 17:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9730

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Jenže on když vyndá relé 209, tak je ECU bez proudu, tudíž mimo. Já bych se nedivil, když bys měl problém v altíku a napětí po nastartování klesalo a klesalo až by to mohlo dělat všelijaké brikule. Když odpojíš relé 209, tak by k čerpadlu nemělo jít už nic ani při zapnutým klíčku - teda aspoň myslím.
Vem multimetr a proměř klidový odběr altíku. A napětí při nastartovaném motoru.

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevypíná relé v okruhu zapalování
PříspěvekNapsal: 24.06.2013 19:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.10.2010

Příspěvky:

32

Ahoj dlouho jsem tu nebyl.
S pomocí jednoho ochotného člena dieselpower fora (petr petr - ještě jednou díky) jsme procházeli el.
Krom cvakaní v čerpadle byl klidový odběr 400 mA... což je moc.. Ten klesl po odpojení pojistky tuším 13-16 - okruh brzdových světel!
Při odpojení této pojistky čerpadlo necvakalo po zapojení baterky :?: ... Po té co se pohýbalo se spínačem brzdových světel to jaksi přestalo dělat... Možná nějaká oxidace a přechodový odpor v tom spínači takhle totálně poblbl elektriku. (auto před poslední jízdou déle stálo) Každopádně verdikt je, prolézt svorkovnice i pojistkovku a očistit kontakty...


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group