Stalo se nám toto: kolega nabíjel baterii na včera dovezeném Passatu B5, 81KW a neodpojil baterii od vozu. Nabíječka /nebo baterie/ byla pravděpodobně vadná a za chvilku se začalo kouřit z podpalubní desky u pojistek. Stav vozu je teď takový:
Auto startuje, ale ihned chcípne. Na budíkách nesvítí stav kilometrů a nefunguje ani prostřední kontrolky. Nefungují el. okna ani centrál. Klimatronic bliká.
Napíchnul jsem auto na VAG a motor hlásí zablokovaný imobilizér. Přístrojová deska a imobilizér vůbec na VAGu nereagují /nenalezena jednotka/.
V pojistkách jsou 2 pojistky ve zkratu. Jedna pravděpodobně centrální zamykání a druhá malá nahoře/zatím jsem nenašel na co je/, další velká 50A pojistka byla řachlá na el. rozvodnici za pojistkami. Motorové pojistky jsou OK. Jiné poškození drátů nebo jednotek není okem ani /čuchem/ patrné.
Největší problém je teď s imobilizérem, jelikož je auto nepojízdné.
Poradí někdo jak nejlépe postupovat dále nebo co zkontrolovat? Nebo bude nutné vyměnit kompletně el. svazek?
Děkuji za pomoc.
HELP! Při nabíjení baterie, shořela elektrika. Passat B5 81KW
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 13.03.2013 13:27
HELP! Při nabíjení baterie, shořela elektrika. Passat B5 81KW
VW Multivan T5, 2.5TDI, 96KW /2003/
VW Passat Variant B5 1.9 TDI s rotačkou
VW Passat Variant B5 1.9 TDI s rotačkou
- wrot
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 17.11.2009 17:00
- Bydliště: Zličín blízké okolí
Re: HELP! Při nabíjení baterie, shořela elektrika. Passat B5 81KW
Ahoj mam dojem že imobilizér je součást budíků tak Zkusit překopat budíky ale jak vyčíst pin to ti už neporadím ale bude záležet jaké imo tam je ja u své B5 také 81Kw si nechával dodělat klíček a imo mi vyčetli z původního klíče ,zkus napsat TORNADO1 a teni snad dá podrobnější infoewzenek píše:Stalo se nám toto: kolega nabíjel baterii na včera dovezeném Passatu B5, 81KW a neodpojil baterii od vozu. Nabíječka /nebo baterie/ byla pravděpodobně vadná a za chvilku se začalo kouřit z podpalubní desky u pojistek. Stav vozu je teď takový:
Auto startuje, ale ihned chcípne. Na budíkách nesvítí stav kilometrů a nefunguje ani prostřední kontrolky. Nefungují el. okna ani centrál. Klimatronic bliká.
Napíchnul jsem auto na VAG a motor hlásí zablokovaný imobilizér. Přístrojová deska a imobilizér vůbec na VAGu nereagují /nenalezena jednotka/.
V pojistkách jsou 2 pojistky ve zkratu. Jedna pravděpodobně centrální zamykání a druhá malá nahoře/zatím jsem nenašel na co je/, další velká 50A pojistka byla řachlá na el. rozvodnici za pojistkami. Motorové pojistky jsou OK. Jiné poškození drátů nebo jednotek není okem ani /čuchem/ patrné.
Největší problém je teď s imobilizérem, jelikož je auto nepojízdné.
Poradí někdo jak nejlépe postupovat dále nebo co zkontrolovat? Nebo bude nutné vyměnit kompletně el. svazek?
Děkuji za pomoc.
-
- Řidič
- Příspěvky: 157
- Registrován: 26.07.2010 10:24
- Bydliště: Okolobrna
Re: HELP! Při nabíjení baterie, shořela elektrika. Passat B5 81KW
navrhuju rozdělat palubku a vyndat pojistkovku, která je zároveň rozvodnicí a proměřit kabely podle schemat zapoéjení jednotlivých konektorů, zda nedošlo ke spečení kabelů při zahoření, optickou kontrolu, vyndal budíky a zkusil, jestli pojedou v jiném autě / předpokládám, že předtím immo fungovalo s klíči, které máš/, pak teprv bych nahradil 50a pojistku a ty zbylé další. schamata hledej tu , v knize jak na to, nebo na wts.ru
petr
petr
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 13.03.2013 13:27
Re: HELP! Při nabíjení baterie, shořela elektrika. Passat B5 81KW
Tak díky za rady. Auto jsem měl jen jeden den, ale před připojením na autonabíječku vše fungovalo a normálně jelo.
Já dnes dnes rozdělal pojistkovku a opticky překontroloval kabely. Nikde nejsou poškozené kabely vidět. Ani relátka nejsou viditelně poškozeny.
Komfortní jednotka je stále ve zkratu a žádné poškození v ní vidět není.
Zítra mi soused pomůže otestovat budíky a pomalu začneme proměřovat kabely.
Já dnes dnes rozdělal pojistkovku a opticky překontroloval kabely. Nikde nejsou poškozené kabely vidět. Ani relátka nejsou viditelně poškozeny.
Komfortní jednotka je stále ve zkratu a žádné poškození v ní vidět není.
Zítra mi soused pomůže otestovat budíky a pomalu začneme proměřovat kabely.
VW Multivan T5, 2.5TDI, 96KW /2003/
VW Passat Variant B5 1.9 TDI s rotačkou
VW Passat Variant B5 1.9 TDI s rotačkou
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 13.03.2013 13:27
Re: HELP! Při nabíjení baterie, shořela elektrika. Passat B5 81KW
Tak jsem zase chvilku bádal. Budíky jsou v háji. Jeden kondík je odstřelený a škoda bude asi i jinde. Připojil jsem k autu nové a ty také nešli. Ještě jednou jsem jel opatrně po vedení a rozmotal svazek v podlaze pod pojistkama. Našel jsem ta dva silné kabely na které se napojovalo dost malých. Celé toto napojení mi zůstalo v ruce a bylo komplet rezavé /měděné/. Do vozu musí evidentně zatejkat. Opravil jsem to napojení a nové budíky už jdou. Stále, ale nefunguje komfortní jednotka. Jedná se o model 1J0 959 799N. Nemá jí někdo náhodou doma, popřípadě jde použít i jiná? Díky
VW Multivan T5, 2.5TDI, 96KW /2003/
VW Passat Variant B5 1.9 TDI s rotačkou
VW Passat Variant B5 1.9 TDI s rotačkou
- wrot
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 17.11.2009 17:00
- Bydliště: Zličín blízké okolí
Re: HELP! Při nabíjení baterie, shořela elektrika. Passat B5 81KW
ty kable co jsi psal u podlahy to je u Pašíků celkem běžná věc hodně se totu řešilo jsou to kable do komfortky od oken,zmku atd normálně pospojuj nebo pokud to nemáš daleko na Vysočinu tak napiš TORNADO1 a dohodní si návštěvu má elektriku v maíku jednu komfortku mam doma ma B,5 97 rok ještě zelené podsvice tahle mi fungovala ale jediné co bylo jinak to byl kufr po odemčení auta zustal kufr zamčenej a naopak na na test kabelu by šla použítewzenek píše:Tak jsem zase chvilku bádal. Budíky jsou v háji. Jeden kondík je odstřelený a škoda bude asi i jinde. Připojil jsem k autu nové a ty také nešli. Ještě jednou jsem jel opatrně po vedení a rozmotal svazek v podlaze pod pojistkama. Našel jsem ta dva silné kabely na které se napojovalo dost malých. Celé toto napojení mi zůstalo v ruce a bylo komplet rezavé /měděné/. Do vozu musí evidentně zatejkat. Opravil jsem to napojení a nové budíky už jdou. Stále, ale nefunguje komfortní jednotka. Jedná se o model 1J0 959 799N. Nemá jí někdo náhodou doma, popřípadě jde použít i jiná? Díky