Otáčky - přístrojovka vs. diagnostika

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
gygabajtek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 18.03.2012 23:40
Bydliště: Třebíč

Otáčky - přístrojovka vs. diagnostika

Příspěvek od gygabajtek »

Zdravím ve spolek.
Koupil jsem si passata 81kW v matu a postupně začínám řešit všechny možné problémy.
První takový je že otáčky motoru dle diagnostiky jsou cca. 820 a dle přístrojovky cca. 500 otáček. Když dám test akčních šlenů, tak jsou ručičky víceméně stejně. Tak se chcio zeptatm zda někdo neví jak to překopat aby to ukazovalo stejně. Děkuji za každou radu. Díky moc
Konečně páša 81kW :)

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Otáčky - přístrojovka vs. diagnostika

Příspěvek od xerxes »

jedina věc že budeš mit budiky z benzinaka tak je stupnice jina

gygabajtek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 18.03.2012 23:40
Bydliště: Třebíč

Re: Otáčky - přístrojovka vs. diagnostika

Příspěvek od gygabajtek »

Tohle mne nenapadlo. Ale stupnice je pro naftu. Na vyzkoušení tu jiné budíky nemám. Ale zase když dle diag držím otáčky na cca. 1500 tak na budících je cca. 1200. Takže to můžu benzínové budíky v autě vyloučit, protože to pořád ukazuje -300 otáček. Nevím zda je nějaká korekce jako je u ukazatele stavu nádrže. Nikde jsem totiž nic nenašel.
Konečně páša 81kW :)

Uživatelský avatar
tornado1
Člen klubu
Příspěvky: 14724
Registrován: 04.11.2009 13:31
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Re: Otáčky - přístrojovka vs. diagnostika

Příspěvek od tornado1 »

nic tomu není, nehledej problém tak kde není
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941

gygabajtek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 18.03.2012 23:40
Bydliště: Třebíč

Re: Otáčky - přístrojovka vs. diagnostika

Příspěvek od gygabajtek »

No né že není. Ukazuje to o 300 otáček méně

PS: Tornádo... Na jaře či v průběhu zimy budu mít k Tobě cestu s přehráváním jednotek, vyčtením pinů a přizpůsobením immo a takových blbostí. Budu totiž měnit 4Q automat za 5Q manuál.
Konečně páša 81kW :)

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“