Vytopení části auta
Napsal: 07.05.2015 23:55
Zdravím,
Potřeboval bych rady a vaše názory co dělat dále v situaci která se mi stala. Situace je následující. Předevčírem byl v našem městě poměrně netypicky velký slejvák. Auto v tomto slejváku stálo několik hodin (5 – 6) zatímco jsem byl v práci na odpolední. Po práci samozřejmě tma nic nebylo vidět sedl jsem do auta a bez nějakých problémů odjel.
Další den při nastupování do auta a chystání se opět do práce jsem uviděl, že kobereček za řidičovou sedačkou je 4 – 5 cm pod vodou. Vodu jsem rychle odčerpal a z nedostatku času rychle zakryl několika velmi sacími hadry. Vydal jsem se do práce s tím, že jsem kontaktoval známého o pomoc, který vyměňoval úplně promočené hadry za suché a následně zjistil při otevření kapoty, že baterce chybělo 2 cm, aby byla úplně pod vodou.
Zjištěno ucpání odtoků pod baterkou a nejspíše se dostala voda do vzduchotechniky a vytékala ofukami pod řidičovou sedačkou. Baterka vyndána voda odčerpána a odtoky uvolněny. Další den opět nedostatek času, takže auto umístěno jen na slunce, otevřený okna, aby se vlhkost mohla dostávat ven a opět měněny hadry.
Opět po práci trochu čas s autem a zjištění situace. Dálkový otevření (neoriginální systém alarmu – Cobra) auto pouze deaktivuje alarm, ale neotevře centrál. Zkouška stavu alarmu. Aktivování alarmu a následné odemknutí auta klíčkem. Auto se centrálem odemklo, ale alarm nezačal houkat pouze nepřerušovaně bzučí (hádám, že nějaké hlášení chyby, protože stejně to bzučelo při zamčení a aktivování alarmu s otevřenými dveřmi).
Další problém levé mlhové světlo nefungovalo. Další den opět vysušování auta hadry a objevující se další problém. Centrál přes klíč přes řidičovi dveře nefunguje. Zamknou se pouze řidičovi dveře, přes spolujezdcovi to jde normálně včetně neblikající safe mode kontrolky v řidičových dveří. Další tah byl auto dát do garáže (nikoliv vyteplené, ale o dost tepleji než venku).
Při poslední zkoušce centrální zamykání klíčem včetně safe mode fungovalo. Při dostání se ke komfortní jednotce samozřejmě zjištěno velké množství vody (molitan pod koberečkem nebo co to je celý nasáklý vodou). Komfortka vyndána a v tuhle chvíli auto stojí s odpojenou baterkou bez komfortky právě v garáži s dveřmi dokořán a na většině místech velmi sací hadry.
Co by jste poradili udělat v následujících dnech? Můj plán zní nejspíše sehnat každopádně novou komfortku a auto poslat na nějaký čas k auto elektrikáři.
Předem díky za každou radu, tip a pomoc.
Potřeboval bych rady a vaše názory co dělat dále v situaci která se mi stala. Situace je následující. Předevčírem byl v našem městě poměrně netypicky velký slejvák. Auto v tomto slejváku stálo několik hodin (5 – 6) zatímco jsem byl v práci na odpolední. Po práci samozřejmě tma nic nebylo vidět sedl jsem do auta a bez nějakých problémů odjel.
Další den při nastupování do auta a chystání se opět do práce jsem uviděl, že kobereček za řidičovou sedačkou je 4 – 5 cm pod vodou. Vodu jsem rychle odčerpal a z nedostatku času rychle zakryl několika velmi sacími hadry. Vydal jsem se do práce s tím, že jsem kontaktoval známého o pomoc, který vyměňoval úplně promočené hadry za suché a následně zjistil při otevření kapoty, že baterce chybělo 2 cm, aby byla úplně pod vodou.
Zjištěno ucpání odtoků pod baterkou a nejspíše se dostala voda do vzduchotechniky a vytékala ofukami pod řidičovou sedačkou. Baterka vyndána voda odčerpána a odtoky uvolněny. Další den opět nedostatek času, takže auto umístěno jen na slunce, otevřený okna, aby se vlhkost mohla dostávat ven a opět měněny hadry.
Opět po práci trochu čas s autem a zjištění situace. Dálkový otevření (neoriginální systém alarmu – Cobra) auto pouze deaktivuje alarm, ale neotevře centrál. Zkouška stavu alarmu. Aktivování alarmu a následné odemknutí auta klíčkem. Auto se centrálem odemklo, ale alarm nezačal houkat pouze nepřerušovaně bzučí (hádám, že nějaké hlášení chyby, protože stejně to bzučelo při zamčení a aktivování alarmu s otevřenými dveřmi).
Další problém levé mlhové světlo nefungovalo. Další den opět vysušování auta hadry a objevující se další problém. Centrál přes klíč přes řidičovi dveře nefunguje. Zamknou se pouze řidičovi dveře, přes spolujezdcovi to jde normálně včetně neblikající safe mode kontrolky v řidičových dveří. Další tah byl auto dát do garáže (nikoliv vyteplené, ale o dost tepleji než venku).
Při poslední zkoušce centrální zamykání klíčem včetně safe mode fungovalo. Při dostání se ke komfortní jednotce samozřejmě zjištěno velké množství vody (molitan pod koberečkem nebo co to je celý nasáklý vodou). Komfortka vyndána a v tuhle chvíli auto stojí s odpojenou baterkou bez komfortky právě v garáži s dveřmi dokořán a na většině místech velmi sací hadry.
Co by jste poradili udělat v následujících dnech? Můj plán zní nejspíše sehnat každopádně novou komfortku a auto poslat na nějaký čas k auto elektrikáři.
Předem díky za každou radu, tip a pomoc.