Zapojení komfortní jednotky
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 06.07.2015 09:59
- Bydliště: Chrudim
Zapojení komfortní jednotky
Ahoj,
sháním veškerou dokumentaci k tří konektorové komfortní jednotce, (1J0 959 799 S) hlavně propojení s ostatními komponenty v autě. Můj hlavní problém je, že jednotka se občas neusne a zůstane vyset na odběru cca 220 mA (V provozu celkem často, při testování občas ) Přímo přes pojistku neteče skoro nic, ale po vytažení proud klesne pod 10mA.
Jediná chyba v paměti, která stím podle všeho souvisí je:
00953 - casove omezeni vnitrniho svetla
25-00 - neznamy stav spinace
Při tomto záseku se nerozsvěcí světla v interiéru, a při ruční rozsvícení je na LED žárovce 60mV, světlo má tři piny, jedno je trvalá kostra, druhá je kostra spínaná jednotkou při potřebě rozsvítit a třetí je "trvale +" na který příjde místo 12V jen 60mV předpokládám, že toto + má být odpojeno pouze v případě plynulého ztlumení světla nebo při překročení max doby svícení jako ochrana před vybitím. Vodiče jsem proměřoval od světla až ke komfortce pod jeden ohm. a to téměř nulové napětí leze z jednotky.
Když dám v této situaci test akčních členu, v jednotce slyšitelně cvakne relé, ale světla se nerozsvítí. Někdy pomůže vytáhnutí pojistky, a někdy až nastartování a vypnutí motoru. Vytáhnutí kliče ze zapalování je někdy další spouštěč záseku.
Zkoušel jsem druhou komfortní jednotku, uplně stejnou se stejným kodováním a dělala uplně stejné problémy, takže to musí být něco v autě.
Hlavní věc co vůbec nevim je, podle čeho příjde na neznámí stav spínače. a který spínač to je. kde mám hledat.
v drátech jsem nenašel žádné poškození a vzhledem stačí jenom odemykat a zamykat přerušený dráty to nevysvětlují, a pokud jo nevim jaký, ztěch pár co jsem proměřoval byli všechny dobrý.
Mikrospínače, které hlídají otevření ve všech zámcích na podzim vyměněny, ostatní proměřeny a měly by spínat dobře. I ve VAGu reagujou.
Proto sháním vše co máte, protože takovíhle problém jsem ješte nikde řešit neviděl, a jednoznačný řešení sicuace asi taky nevimyslíme
sháním veškerou dokumentaci k tří konektorové komfortní jednotce, (1J0 959 799 S) hlavně propojení s ostatními komponenty v autě. Můj hlavní problém je, že jednotka se občas neusne a zůstane vyset na odběru cca 220 mA (V provozu celkem často, při testování občas ) Přímo přes pojistku neteče skoro nic, ale po vytažení proud klesne pod 10mA.
Jediná chyba v paměti, která stím podle všeho souvisí je:
00953 - casove omezeni vnitrniho svetla
25-00 - neznamy stav spinace
Při tomto záseku se nerozsvěcí světla v interiéru, a při ruční rozsvícení je na LED žárovce 60mV, světlo má tři piny, jedno je trvalá kostra, druhá je kostra spínaná jednotkou při potřebě rozsvítit a třetí je "trvale +" na který příjde místo 12V jen 60mV předpokládám, že toto + má být odpojeno pouze v případě plynulého ztlumení světla nebo při překročení max doby svícení jako ochrana před vybitím. Vodiče jsem proměřoval od světla až ke komfortce pod jeden ohm. a to téměř nulové napětí leze z jednotky.
Když dám v této situaci test akčních členu, v jednotce slyšitelně cvakne relé, ale světla se nerozsvítí. Někdy pomůže vytáhnutí pojistky, a někdy až nastartování a vypnutí motoru. Vytáhnutí kliče ze zapalování je někdy další spouštěč záseku.
Zkoušel jsem druhou komfortní jednotku, uplně stejnou se stejným kodováním a dělala uplně stejné problémy, takže to musí být něco v autě.
Hlavní věc co vůbec nevim je, podle čeho příjde na neznámí stav spínače. a který spínač to je. kde mám hledat.
v drátech jsem nenašel žádné poškození a vzhledem stačí jenom odemykat a zamykat přerušený dráty to nevysvětlují, a pokud jo nevim jaký, ztěch pár co jsem proměřoval byli všechny dobrý.
Mikrospínače, které hlídají otevření ve všech zámcích na podzim vyměněny, ostatní proměřeny a měly by spínat dobře. I ve VAGu reagujou.
Proto sháním vše co máte, protože takovíhle problém jsem ješte nikde řešit neviděl, a jednoznačný řešení sicuace asi taky nevimyslíme
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 09.04.2017 21:58
Re: Zapojení komfortní jednotky
mam presne to same a uz jsem z toho zoufalej
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14721
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení komfortní jednotky
Neni problem komfortku opravit
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Zapojení komfortní jednotky
Kolega psal, že stejné příznaky dělala i jiná funkční komfortka, tudíž poměrně častý studeňák na DPS v komfrotce to asi nebude.tornado1 píše:Neni problem komfortku opravit
Každopádně by stálo za to, komfortku pro sichr vyndat, rozdělat a lupou prohlédnout spoje. Především ty u relátek. Proletovat se to dá i doma zadarmo, pokud není člověk vyloženě dřevo
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- paja02
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: plzen
Re: Zapojení komfortní jednotky
Ahoj chlapi - nebyl jsem tady už léta...
Mám dotaz - elektrikář mi zjistil,že komfortní jednotka po zamknutí neusne a stále odebírá proud - za dva dny už nenastartuji,takže každou neděli dobíjím.
Zkoušel jsem pod podlahu osahat a jednotka je v naprostém suchu a vše funguje,jak má...jen ten stálý odběr. - 1,9 TDI 96kw
Mám dotaz - elektrikář mi zjistil,že komfortní jednotka po zamknutí neusne a stále odebírá proud - za dva dny už nenastartuji,takže každou neděli dobíjím.
Zkoušel jsem pod podlahu osahat a jednotka je v naprostém suchu a vše funguje,jak má...jen ten stálý odběr. - 1,9 TDI 96kw
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Zapojení komfortní jednotky
Dej na diagnostiku, podle mě to napíše u některých dveří nesmyslný signál.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 22.11.2008 01:14
Re: Zapojení komfortní jednotky
dobrý den,
nemáte schéma komfortky i na B6 2007
moc děkuji
lukas
nemáte schéma komfortky i na B6 2007
moc děkuji
lukas
- paja02
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: plzen
Re: Zapojení komfortní jednotky
Chlapi díky, zkusím diagnostiku a uvidím..
-
- Řidič
- Příspěvky: 175
- Registrován: 02.04.2011 20:00
Re: Zapojení komfortní jednotky
Pre B6. Je toho veľa, napíšte konkrétnejšie, čo potrebujete.
- Přílohy
-
- vw.b6.wd.19.pdf
- (491.03 KiB) Staženo 97 x
-
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 22.11.2008 01:14
Re: Zapojení komfortní jednotky
dobrý den,
konkrétně které piny vedou k blokaci zámku rizeni.
moc by mi to pomohlo.
dekuji
konkrétně které piny vedou k blokaci zámku rizeni.
moc by mi to pomohlo.
dekuji
-
- Řidič
- Příspěvky: 175
- Registrován: 02.04.2011 20:00
Re: Zapojení komfortní jednotky
schema No 19/14 J764 Electronic Steering Column Control Module
- paja02
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: plzen
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Zapojení komfortní jednotky
Tohle dělá buď studeňák na dps v zámku, ukroucený kabel v husím krku u daných dveří, případně zelenina v kabeláži u komfortky (dvojité, kroucené kabely - CAN).
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)