Zapojení komfortní jednotky
Napsal: 13.07.2016 22:59
Ahoj,
sháním veškerou dokumentaci k tří konektorové komfortní jednotce, (1J0 959 799 S) hlavně propojení s ostatními komponenty v autě. Můj hlavní problém je, že jednotka se občas neusne a zůstane vyset na odběru cca 220 mA (V provozu celkem často, při testování občas ) Přímo přes pojistku neteče skoro nic, ale po vytažení proud klesne pod 10mA.
Jediná chyba v paměti, která stím podle všeho souvisí je:
00953 - casove omezeni vnitrniho svetla
25-00 - neznamy stav spinace
Při tomto záseku se nerozsvěcí světla v interiéru, a při ruční rozsvícení je na LED žárovce 60mV, světlo má tři piny, jedno je trvalá kostra, druhá je kostra spínaná jednotkou při potřebě rozsvítit a třetí je "trvale +" na který příjde místo 12V jen 60mV předpokládám, že toto + má být odpojeno pouze v případě plynulého ztlumení světla nebo při překročení max doby svícení jako ochrana před vybitím. Vodiče jsem proměřoval od světla až ke komfortce pod jeden ohm. a to téměř nulové napětí leze z jednotky.
Když dám v této situaci test akčních členu, v jednotce slyšitelně cvakne relé, ale světla se nerozsvítí. Někdy pomůže vytáhnutí pojistky, a někdy až nastartování a vypnutí motoru. Vytáhnutí kliče ze zapalování je někdy další spouštěč záseku.
Zkoušel jsem druhou komfortní jednotku, uplně stejnou se stejným kodováním a dělala uplně stejné problémy, takže to musí být něco v autě.
Hlavní věc co vůbec nevim je, podle čeho příjde na neznámí stav spínače. a který spínač to je. kde mám hledat.
v drátech jsem nenašel žádné poškození a vzhledem stačí jenom odemykat a zamykat přerušený dráty to nevysvětlují, a pokud jo nevim jaký, ztěch pár co jsem proměřoval byli všechny dobrý.
Mikrospínače, které hlídají otevření ve všech zámcích na podzim vyměněny, ostatní proměřeny a měly by spínat dobře. I ve VAGu reagujou.
Proto sháním vše co máte, protože takovíhle problém jsem ješte nikde řešit neviděl, a jednoznačný řešení sicuace asi taky nevimyslíme
sháním veškerou dokumentaci k tří konektorové komfortní jednotce, (1J0 959 799 S) hlavně propojení s ostatními komponenty v autě. Můj hlavní problém je, že jednotka se občas neusne a zůstane vyset na odběru cca 220 mA (V provozu celkem často, při testování občas ) Přímo přes pojistku neteče skoro nic, ale po vytažení proud klesne pod 10mA.
Jediná chyba v paměti, která stím podle všeho souvisí je:
00953 - casove omezeni vnitrniho svetla
25-00 - neznamy stav spinace
Při tomto záseku se nerozsvěcí světla v interiéru, a při ruční rozsvícení je na LED žárovce 60mV, světlo má tři piny, jedno je trvalá kostra, druhá je kostra spínaná jednotkou při potřebě rozsvítit a třetí je "trvale +" na který příjde místo 12V jen 60mV předpokládám, že toto + má být odpojeno pouze v případě plynulého ztlumení světla nebo při překročení max doby svícení jako ochrana před vybitím. Vodiče jsem proměřoval od světla až ke komfortce pod jeden ohm. a to téměř nulové napětí leze z jednotky.
Když dám v této situaci test akčních členu, v jednotce slyšitelně cvakne relé, ale světla se nerozsvítí. Někdy pomůže vytáhnutí pojistky, a někdy až nastartování a vypnutí motoru. Vytáhnutí kliče ze zapalování je někdy další spouštěč záseku.
Zkoušel jsem druhou komfortní jednotku, uplně stejnou se stejným kodováním a dělala uplně stejné problémy, takže to musí být něco v autě.
Hlavní věc co vůbec nevim je, podle čeho příjde na neznámí stav spínače. a který spínač to je. kde mám hledat.
v drátech jsem nenašel žádné poškození a vzhledem stačí jenom odemykat a zamykat přerušený dráty to nevysvětlují, a pokud jo nevim jaký, ztěch pár co jsem proměřoval byli všechny dobrý.
Mikrospínače, které hlídají otevření ve všech zámcích na podzim vyměněny, ostatní proměřeny a měly by spínat dobře. I ve VAGu reagujou.
Proto sháním vše co máte, protože takovíhle problém jsem ješte nikde řešit neviděl, a jednoznačný řešení sicuace asi taky nevimyslíme