Ahoj všichni,
potřeboval bych poradit s chaosem v předních stěračích u B5 AFN. Popíšu situaci :
1) stěrače jdou hodně pomalu, jako kdyby měly každou chvíli umřít. Pohyb páčky ovládání (cyklovač, 1. rychlost, 2. rychlost) na rychlost stírání vůbec nemá vliv.
2) po vypnutí stírání se zastaví v poloze cca 45°, začnou se třást a začne rychle cvakat relé (cca 30x rychle za sebou, pak to přestane). Totéž se děje při otočení klíčkem, aniž bych cokoliv se stěrači dělal.
3) zkusil jsem vyměnit relé za nové, to necvaká, ale stěrače stírají pořád - i v poloze "vypnuto". (a pořád pomalu a pořád změna na páčce nemá na funkci vliv)
Neví někdo, co s tim ?
Díky.
Přední stěrače - chaos
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Jacques.
- Pilot
- Příspěvky: 813
- Registrován: 31.03.2011 17:57
- Bydliště: Děčín okolí...
Re: Přední stěrače - chaos
Ještě bych zkusil vyměnit páčku.
Passat B8 Alltrack 2.0 Tsi 162kw
Ex ►Passat B5 1.9 TDi 81kw AVG+4motion
Ex ►Audi A6 Avant 3.0 TDi
Ex ►Passat B5,5 Variant, 2.8 V6,4motion+LPG
Ex ►Passat B5 sedan 1.9 TDI 81KW AFN
Ex ►Passat B5 1.9 TDi 81kw AVG+4motion
Ex ►Audi A6 Avant 3.0 TDi
Ex ►Passat B5,5 Variant, 2.8 V6,4motion+LPG
Ex ►Passat B5 sedan 1.9 TDI 81KW AFN
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Přední stěrače - chaos
Osobně bych typoval motorek. Můžou být i zarezlé hřídelky steračů a díky velkému odporu se postupně odpálí motor.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Přední stěrače - chaos
Souhlasím s majklem. Bude problém v mechanice. Určitě je to zatuhlé a s hromadou rzi uvnitř. Chce to rozebrat, rozhýbat a promazat. Taky je třeba rozhýbat klouby.
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 05.09.2012 15:07
Re: Přední stěrače - chaos
Díky za odpovědi.
Nakonec to bylo, jak jste říkali, v mechanice.
Jeden čep s tisícihranem na stěrač byl v pouzdře kompletně zatuhlej, nešlo s nim vůbec pohnout a dokonce nešel ani vyrazit, abych ho rozhýbal.
Musel jsem teda koupit táhla celý nový, podařilo se mi je sehnat za super druhovýrobní cenu oproti originálu (520,- Kč za kompletní nůžky včetně všech kloubů a táhel vs. 2400,- za originál).
Polohy stěračů jsem nastavil, takže už se nezastavují na 45°, relátko necvaká a rychlosti stírání se mění.
Všechno to bylo tím, že motor táhnul a chtěl stírat, ale zatuhlé klouby byly proti.
Díky !
Nakonec to bylo, jak jste říkali, v mechanice.
Jeden čep s tisícihranem na stěrač byl v pouzdře kompletně zatuhlej, nešlo s nim vůbec pohnout a dokonce nešel ani vyrazit, abych ho rozhýbal.
Musel jsem teda koupit táhla celý nový, podařilo se mi je sehnat za super druhovýrobní cenu oproti originálu (520,- Kč za kompletní nůžky včetně všech kloubů a táhel vs. 2400,- za originál).
Polohy stěračů jsem nastavil, takže už se nezastavují na 45°, relátko necvaká a rychlosti stírání se mění.
Všechno to bylo tím, že motor táhnul a chtěl stírat, ale zatuhlé klouby byly proti.
Díky !