Pomoc se zatekanim

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
urnaczech1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 26.10.2018 11:18

Pomoc se zatekanim

Příspěvek od urnaczech1 »

Zdravim všechny, mám už nějakou dobu problém se zatékáním skrz ŘJ, ale neustále se mi nedaří to v tom místě utěsnit, navíc se mi už zdá že mi teče voda i odjinud, ale nemám moc času a po tom neustálém rozebírání tmelení a zkoušení ani chuť s tím něco dělat a jelikož začíná zevnitř kvést tak už i přemýšlím že se ho zbavím. Pokud by tu byl někdo šikovný z Moravskoslezska kdo je schopný se s tím popasovat aby tu už bylo sucho a dalo se dát vyčistit tak bych samozřejmě po dohodě odměnil. Děkuju za případné odpovědi.

vento tdi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 11.11.2008 15:11
Bydliště: je kde bydlet

Re: Pomoc se zatekanim

Příspěvek od vento tdi »

Ahoj. Co těsnění kolem lanka na odjištění kapoty. Není steřelé? Případně pod baterkou je odtok, není ucpanej?

urnaczech1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 26.10.2018 11:18

Re: Pomoc se zatekanim

Příspěvek od urnaczech1 »

Lanko jsem přetěsnil hned na začátku kdy jsem zjišťoval o co jde, odtoky pravidelně zprůchodňuju ještě od doby před vznikem problému. Vždycky když sem na zkoušku nalil vodu na čelní sklo na straně řidiče, tak to steklo krom kanálků i přes ŘJ. Trochu jsem se vrtal v palubce a dostal jsem se zevnitř do místa kde prochází dráty ŘJ do motorového prostoru a stále to tama teče, možná jsem jenom levej. Jinak myslím, že to teče i někde podél středového panelu na straně řidiče, akorát fakt nvm kudy, napadlo mě přetěsnit okno pod torpédem, ale už na to fakt nemám nervy...

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Pomoc se zatekanim

Příspěvek od majrek001 »

jednoduché - sundej stěrače torpédo, motorek stěračů s táhlama a jsi u té krabice odkrytuj ji vyndej motorovku a rozpojvsechny konektory co vidíš pak tam jsou dráty k některým pojistkám, které nejdou rozpojit, ale jdou vysunout odšroubuj od kastle tu krabici a půjde kus pozvednout vyhoď to je jejich pěnové těsnění odmastí a podmázní to třeba T-rexem a kolem té hrany na kastli a zase poskládej a už tam nikdy nepoteče..

když to budeš mít rozebrané tak ještě vyhoď držák pylového filtru a zase těsnění do pryč a podmázní to taky T-rexem pak to jarovou vodou zahlaď co ti vyleze a už budeš mít pokoj..

pokud máš šíbr tak klasika je, že to teče ve spojích nahoře u šíbru jak je to nasunuté na tom kuláku a pak jak je ta průchodka v kastli předních dveři tam to pak hezkdy teče do konektorů v A sloupku - do těch průchodek je potřeba něco strčit třeba spláclou plastovou hadičku od podtlaků cca 1cm pak už se to nikdy neucpe.. spoje hadice průchodka jsem přemotal elektrikářskou páskou a dal přes ni ještě zdrhávačku to samé nahoře u šíbru a je klid - je to potřeba udělat i na zadních odtokách který jsou pod zadními podběhy

průchodla od lanka - podmáznout a vrch přetáhnout zdrhávačkou a budeš už klid


dále ještě teče přes stahovačky - takže vyměnit těsnění na stahovačkách nebo v krajní nouzi to alespoň na prasáka přesilikonovat

zkontrolovat záslepky v podlaze jestli tam jsou všechny a už tam nemůže téct max ještě blbě nalepeným čelním sklem


torpédo hlavně nepřetěsňuj nic tím nevyřešíš a už ho nesundáš na výměnu skla případné přetěsnění věcí co jsem zmiňoval
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“