Tempomat 2002 EDC15 cudna kabelaz
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 08.12.2008 22:54
- Bydliště: Trencin
- Kontaktovat uživatele:
Tempomat 2002 EDC15 cudna kabelaz
Snazil som sa dnes zapojit tempika na jednom pasikovi z roku 2002 podla navodou tu na fore ale neuspesne. Ziadnu predpripravu som v aute nenasiel tak som sa podujal dodanu kabelaz zapojit na sirsi konektor RJ motora EDC15. Problem bude ale zrejme vo farbach dratov lebo mi to vobec nesedi so ziadnym popisom co som nasiel. Aj tu na fore v FAQ su taketo farby:
Kablík od páčky Konektor ŘJ s číslem pinu
modrý pin21 - modrý
červeno-žlutý pin10 - červeno-žlutý
černo-bílý pin19 - černo-žlutý
šedo-černý pin35 - červeno-šedý
černo-modrý pojistka číslo 5
Poprve mam uplne ine farby dratov a podruhe ani farby dratov na konektore co ide do jednotky absolutne nezodpovedaju. Moja kabelaz vyzera takto:
modry -------------------- dal som na PIN21 RJ
cerveno-zlty ------------- dal som na PIN10 RJ
biely ---------------------- dal som na PIN19 RJ
zlty+zlty spojene ------- dal som na PIN10 RJ
modro-cierny ----------- dal som na poistku 5 teda +12V
potom som aktivoval tempomat LOGIN-om 11463 a snazil som sa niekde overit ci je tempomat aktivny, niekde na webe som cital ze v kanali 6 ma byt na tretej pozicii 255 a ked sa aktivuje zmeni sa na 1. Dalej na pozicii 3 ma byt binarny tester vsetkych tlacitok na packe. Samozrejme moj kanal 6 vyzera uplne inak a jedine co pripomina tempik je pozicia 3 kde je sice v percentach ale predsa 0.0 s popisom ze to patri tempomatu. (aspon podla mojho vagcomu).
Rad by som teda vedel ako ma byt zapojena kabelaz, dalej ci som to aktivoval spravnym loginom a kde si mozem overit funkcnost packy resp spravnu aktivaciu tempomatu.
Dakujem ROpa.
Kablík od páčky Konektor ŘJ s číslem pinu
modrý pin21 - modrý
červeno-žlutý pin10 - červeno-žlutý
černo-bílý pin19 - černo-žlutý
šedo-černý pin35 - červeno-šedý
černo-modrý pojistka číslo 5
Poprve mam uplne ine farby dratov a podruhe ani farby dratov na konektore co ide do jednotky absolutne nezodpovedaju. Moja kabelaz vyzera takto:
modry -------------------- dal som na PIN21 RJ
cerveno-zlty ------------- dal som na PIN10 RJ
biely ---------------------- dal som na PIN19 RJ
zlty+zlty spojene ------- dal som na PIN10 RJ
modro-cierny ----------- dal som na poistku 5 teda +12V
potom som aktivoval tempomat LOGIN-om 11463 a snazil som sa niekde overit ci je tempomat aktivny, niekde na webe som cital ze v kanali 6 ma byt na tretej pozicii 255 a ked sa aktivuje zmeni sa na 1. Dalej na pozicii 3 ma byt binarny tester vsetkych tlacitok na packe. Samozrejme moj kanal 6 vyzera uplne inak a jedine co pripomina tempik je pozicia 3 kde je sice v percentach ale predsa 0.0 s popisom ze to patri tempomatu. (aspon podla mojho vagcomu).
Rad by som teda vedel ako ma byt zapojena kabelaz, dalej ci som to aktivoval spravnym loginom a kde si mozem overit funkcnost packy resp spravnu aktivaciu tempomatu.
Dakujem ROpa.
- Vasa
- Jezdec
- Příspěvky: 360
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tempomat 2002 EDC15 cudna kabelaz
kabelář se napojuje do dělící stěny na bílej 15 ti pinovej konektor - do motorovky určitě ne a i kdyby tak určitě ne na pozice co jsi napsal
bloky pro kontrolu 006, 022, 066
bloky pro kontrolu 006, 022, 066
- noxicek
- Pilot
- Příspěvky: 828
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karvinsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tempomat 2002 EDC15 cudna kabelaz
Ano, jak říka VAsa. Pod ŘJ motoru je otvor a dělící a spojovací držák konektorů. Na¨řJ probůh nezapojuj nic. Aještě když nevíš kde co pořádně.. Píšeš, že je to tvůj první případ, dky to tak nemáš. To jsi všechny předchozí tempomaty zapojoval na ŘJ mototru? Kolik jich bylo?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 08.12.2008 22:54
- Bydliště: Trencin
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tempomat 2002 EDC15 cudna kabelaz
dik, tie bloky pozriem.Vasa píše:kabelář se napojuje do dělící stěny na bílej 15 ti pinovej konektor - do motorovky určitě ne a i kdyby tak určitě ne na pozice co jsi napsal
bloky pro kontrolu 006, 022, 066
Viem ze tempomat sa zapaja na biely a oranzovy konektor ale ked tam take nemam ? Vid FAQ na tomto fore, uzivatel Libanec vo svojom navode na montaz pise:
"To byla ta jednodušší část.
Ve všech návodech, které jsem nalezl je popisováno, že kablík od tempomatu je nutné zapojit do bílého a oranžového konektoru nacházejících se pod řídící jednotkou. Já tam mám místo oranžového žlutý a navíc jsou jak samice, tak samci (snad kromě jednoho pinu) plně obsazené. Takže jsem kablíky od páčky musel napojit na kablíky u konektoru ŘJ. "
- noxicek
- Pilot
- Příspěvky: 828
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karvinsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tempomat 2002 EDC15 cudna kabelaz
Pokud tam ty konektory nejsou, tak to sa¨mozrejme zase nejde udelat jinak, nez to pripojit na ¨samotnou RJ. S tim je ale samozrejme spojeno dalsich 5 proti.
- Vasa
- Jezdec
- Příspěvky: 360
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tempomat 2002 EDC15 cudna kabelaz
do oranž. a bílého se dává u starších B5 tvoje 2003 musí mít bílý konektor, dělall jsem cca 10 B5 nad 1999 a všechny měli bílej konektor a vše proběhlo standartně
- Vasa
- Jezdec
- Příspěvky: 360
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tempomat 2002 EDC15 cudna kabelaz
stejně netuším jak to mohlo fungovat
když už pominu že máš jiný zapojení tak stejně něco jsi použil pozice z dělící stěny a něco z motorové jednotky, to nemohlo fungovat
když už pominu že máš jiný zapojení tak stejně něco jsi použil pozice z dělící stěny a něco z motorové jednotky, to nemohlo fungovat
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 08.12.2008 22:54
- Bydliště: Trencin
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tempomat 2002 EDC15 cudna kabelaz
dakujem vam za pomoc, preskumam to opat poriadne, podla toho co tu odznelo biely a oranzovy bol do roku 1999, ja mam 2002 takze tam uz bude len biely a na ten sa to pripaja. Nasiel som v FAQ tento popis od Paskala:
Passat Diesel Tempomat:
T15a je bila svorkovnice.
T15a-sedo/cerny...PIN7
T15a-modry...PIN8
T15a-cerveno/zluty...PIN9
T15a-cerno/bily...PIN10
T10e je oranzova svorkovnice.
T10e-modro/cerny...PIN8
predpopkladam ze tem modrocierny co ide na oranzovy konektor je +12V takze to mozem dat aj inam. Je to tak ?
Dalsi problem je ze mam kabelaz s inymi farbami konkretne tuto:
Passat Diesel Tempomat:
T15a je bila svorkovnice.
T15a-sedo/cerny...PIN7
T15a-modry...PIN8
T15a-cerveno/zluty...PIN9
T15a-cerno/bily...PIN10
T10e je oranzova svorkovnice.
T10e-modro/cerny...PIN8
predpopkladam ze tem modrocierny co ide na oranzovy konektor je +12V takze to mozem dat aj inam. Je to tak ?
Dalsi problem je ze mam kabelaz s inymi farbami konkretne tuto:
- Vasa
- Jezdec
- Příspěvky: 360
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tempomat 2002 EDC15 cudna kabelaz
tato kabeláž (piny) jsou na octavii I, GIV, Seat toledo,
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 08.12.2008 22:54
- Bydliště: Trencin
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tempomat 2002 EDC15 cudna kabelaz
jasne takze tvar pinov ani faby drotov mi sediet nebudu ale keby som mal cisla pinov na konektore co je priamo na packe a cisla pinov na bielom konektore dal by som to dohromady. Nemate niekto popisy tych konektorov ?Vasa píše:tato kabeláž (piny) jsou na octavii I, GIV, Seat toledo,
Dakujem, Ropa
- Paskal
- VWmaniak
- Příspěvky: 7640
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Tempomat 2002 EDC15 cudna kabelaz
2-8
3-9
4.7-10
5-7
6- na pojistku + nebo T10e-8
3-9
4.7-10
5-7
6- na pojistku + nebo T10e-8
- Batistuta
- VWagenista
- Příspěvky: 1299
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Stověžatá
Re: Tempomat 2002 EDC15 cudna kabelaz
Je stejný zapojení i u Passatu V6 tdi automat r. 2000 ? Pokud ne,tak dejte někdo schéma,děkuju.
- Paskal
- VWmaniak
- Příspěvky: 7640
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Tempomat 2002 EDC15 cudna kabelaz
JoBatistuta píše:Je stejný zapojení i u Passatu V6 tdi automat r. 2000 ? Pokud ne,tak dejte někdo schéma,děkuju.