Topeni problem

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

lefty12
Řidič
Řidič
Příspěvky: 129
Registrován: 02.09.2013 18:56

Topeni problem

Příspěvek od lefty12 »

Zdravim, jedna se o Passat B5.5 2002 96kw.
Zničehonic přestal topit, teplotu drží, dle Vag zadna zavada. hadice radiatoru jsou obe varici. Pri zmenach teploty LO -
Hi -> LO je slyset za radiem hlasite prasknuti.

Myslim si, ze se jedna o praskle ozubeni klapky/motorku V70. Mohlo by se priadne jednat i o neco jineho?

Dekuji za odpověď

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Topeni problem

Příspěvek od M@ty »

Ano. Vylámaný převod tepl. klapky V68 na spodu topení nad střed. tunelem.
Přílohy
Klapky klimatizace.jpg
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

lefty12
Řidič
Řidič
Příspěvky: 129
Registrován: 02.09.2013 18:56

Re: Topeni problem

Příspěvek od lefty12 »

Motorek rozdelan a ozubeni v poradku. Pri posouvani teploty se ale strasne zasekaval. Takze zkusim vymenit za jiny motorek a uvidime, jestli je to motorkem nebo panelem klimatizace :-)

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Topeni problem

Příspěvek od majrek001 »

motorek tak jsem to tak měl
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

lefty12
Řidič
Řidič
Příspěvky: 129
Registrován: 02.09.2013 18:56

Re: Topeni problem

Příspěvek od lefty12 »

Tak motorek vymenen, a problem stale stejny :-D

Hadice jsou sice obe teple, ale neni v nich zadny tlak vody, expanzka je plna az po vicko a hadice u chladice jsou horni varici, spodni ledova. Mam podezreni na termostat, i kdyz se menil za novy.Nema nekdo nejakou zkušenost? :-)

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Topeni problem

Příspěvek od majrek001 »

je potřeba udělat základní nastavení klimatroniku, ale když ti tam nekoluje voda tak je problém jinde, aby to nakonec nebyla vodní pumpa nebo prasklá hlava
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Topeni problem

Příspěvek od Graun »

Pokud má tvrdé hadice, tak bude podfukovat těsnění pod hlavou nebo prasklina v hlavě. Spíše to vypadá na polámanou vodní pumpu, když nemá tlak.

Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

lefty12
Řidič
Řidič
Příspěvky: 129
Registrován: 02.09.2013 18:56

Re: Topeni problem

Příspěvek od lefty12 »

Vodni pumpa fungl nova, zakladni nastavení bylo provedeno... Spis to vypada na mechanickou ucpavku v okruhu :-(

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Topeni problem

Příspěvek od Graun »

Že by si měl zarostlý chladič? Při výměně vodní pumpy Ti dělali i proplach systému?

Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

lefty12
Řidič
Řidič
Příspěvky: 129
Registrován: 02.09.2013 18:56

Re: Topeni problem

Příspěvek od lefty12 »

O auto je starano, chladic je pruchozi. Kdyz ho odvzdusnim, voda strika az na kapotu, pak to jedu projet a chladic je opet zavdusneny :-( Bude to zajimavy orisek...

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
Lee
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 11.05.2017 21:26
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Topeni problem

Příspěvek od Lee »

Ahoj,
kdž pustím fukar na plno tak hučí jak když jede na plné otáčky, ale velmi slabě fouká ( pomalu ani není cítit na přiložené ruce) ... fouka až při jízdě nad 80km/h ( to bude asi náporovej větr ). Klapky když se nastavují tak jsou slyšet motorky jak se nastavují ofuky ( není slyšet žádné cvakání jako by ozub koleček byl šparný).
Co s tím ... chci průvan :sorry:


Nechci radu jako otevři okna :pleasantry: :baseball: :laugh:

Jarda S.
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1743
Registrován: 31.03.2010 20:12
Bydliště: Netolice

Re: Topeni problem

Příspěvek od Jarda S. »

po startu bliká panel climatronic ?
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG

NOVON
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 18.04.2013 19:13
Bydliště: Kopr

Re: Topeni problem

Příspěvek od NOVON »

Lee: Resim podobny problem,vetrak fouka,ale hodne slabe,i kdyz je naplno a huci.Je to pakarna,mlzi se v desti okna,celni sklo skoro nejsem schopen odmlzit.
VW Passat Variant B5, 1.9 TDI 81 kW AFN

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Topeni problem

Příspěvek od Graun »

Když se podíváš na klapku přívodu vzduchu (po odstranění pyl.filtru), tak je při požadavku vnitřního okruhu uzavřená nebo otevřená? Hýbe se, když mačkáš tlačítko vnitřního okruhu? Pokud ne, tak je špatný servomotor naklápění klapky a proto se to mlží. Nový servomotor cca tisícovka (vnitřní převod poškozen).

Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

Uživatelský avatar
Lee
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 11.05.2017 21:26
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Topeni problem

Příspěvek od Lee »

Jarda S. píše:po startu bliká panel climatronic ?
jj blkiká, ale to je chybou ... netěsnost klima a taky píše obd krokový motor teplotní klapky ( přitom změna teploty ofuku funguje )

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“