aut.klima?

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
pieter1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 22.04.2008 19:04

aut.klima?

Příspěvek od pieter1 »

Objevil se mi problém s tím, že když zapnu klíček tak na display klimatizace mi začne blikat všechno co tam je....teprve když zmáčnku tlačítko ECON tak se vše srovná a ukazuje to co má....někdy se stane že se vše srovná po ujetí třeba 200 metrů..ale i tak...nevíte co by to mohlo způsobovat? aby mi časem neodešla celá klima....dík

Uživatelský avatar
noxicek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 828
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karvinsko
Kontaktovat uživatele:

Re: aut.klima?

Příspěvek od noxicek »

Jasna že víme.. Klima Ti tímto ukazuje nebo dáva najevo, že je v řj klimy uložena chyba či má klima nějakou poruchu. Tady je seznam poruch a navod jak se dosstanes do menu poruchy. Pro uplne zjisteni problemu ci chyby pripoj auti na VAG.


Climatronic - paměť poruch

stlačeními [oběhový vzduch] a [ECON] (3 sec.) dá se paměť poruch odvolá. Se jeví nalevo 3 místný kód chyby a napravo počet 00. stlačeními [Temp. +] vychází nejbližší kód chyby. Nevychází nalevo kód 000 uložená žádný dalších chyba. Je teď [ECON] tlačítko déle než 3 sec. stísněná hašená paměť. stlačeními [ECON] vychází normální ohlášení.

znal kód chyby:

000 Náklad končí
306 Snímač teploty nárazník
444 žádná chyba uložená
511 Snímač teploty prostor pro nohy



Climatronic - samokontrola

Zažehnutí vyloučený. Klávesu [oběhový vzduch] a [ECON] současně déle než 3 sec. Stísněný držet a při tom zapnulo zapalování. - > diagnóza je provedená. - > na konci zkoušky vychází napravo počet chyba a nalevo kód chyby (viz paměť poruch).


Climatronic - podnebí - kód

Do servisu- způsob přijde člověk současného stlačeními [ECON] + [chladnější] + [dmýchadlo malý]. stlačeními [ECON] vychází normální ohlášení.



00 Celková - amplituda, 0 = max. chladí, 255 = max. vytápět
01 Teplota ovládací panel (u ovládací jednotky Climatronic)
02 Oslunění - index homogenizovat
03 Oslunění - index do mW/cm2
04 Teplota nárazník homogenizovat
05 Teplota nárazník skutečná hodnota
06 Teplota čerstvý vzduch-sací kanál
07 Ausstromtemperatur Fußraum
08 Ausstromtemperatur uprostřed
09 Požadovaná hodnota dmýchadlo - upínání
10 Skutečná hodnota dmýchadlo - upínání do 10- 1 voltů
11 Teplota - klapka, 0 = max. teplý, 255 = max. chladno)
12 Centrální - klapka, 0 = prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla, 255 = uprostřed
13 Dynamický tlak-klapka, 0 = oběhový vzduch, 255 = čerstvých vzduchů
14 Prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka, 0 = přední sklo, 255 = prostorů pro nohy
15 Po dobu od motoru - start do Skeunden
16 Rychlost do km/h
17 ? jde od záporný (chladit) nebo pozitivní (vytápět) do 0
18 ? zpravidla = 0, když velmi horký tak také větrák chladiče jde vzácný o 68
19 Kompresor Abschaltbedingung, 0 = žádný, 5 = počtů otáček příliš nízký, 6 = ECON, 7 = OFF, 11 = ?, 12 = ?
20 ? Předpis - parametr 0 do 100, 100 = max. chladit nebo vytápět
21 ? začínáme se u 0
22 ? Předpis - parametr, malá vzácný o 0
23 Skutečná hodnota Ausstromtemperatur uprostřed
24 Požadovaná hodnota Ausstromtemperatur uprostřed
25 Teplota - klapka atentát teplý
26 Skutečná hodnota teplota - klapka
27 Teplota - klapka atentát chladno
28 Centrální - klapka atentát prostor pro nohy/odmrazovač okenního skla
29 Skutečná hodnota centrální - klapka
30 Centrální - klapka atentát uprostřed
31 Dynamický tlak-klapka atentát oběhový vzduch
32 Skutečná hodnota dynamický tlak-klapka
33 Dynamický tlak-klapka atentát čerstvý vzduch
34 Prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka atentát Defrost.
35 Skutečná hodnota prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka
36 Prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka atentát prostor pro nohy
37 Trvanlivost do minut, (zažehnutí z) 0 do 240 Min.
38 ? = 20
39 Po dobu od zažehnutí na do 4 sec. Takt
40 Regulační odchylka

Uživatelský avatar
homer
Řidič
Řidič
Příspěvky: 114
Registrován: 17.02.2009 14:49

Re: aut.klima?

Příspěvek od homer »

Mam pasata teprve 14dni(predtim octavia 1.9tdi,81kw) a potrebuji se zeptat jestli nekdo nemel problem jako ja s klimatronikem. Asi mi nefunguje,protoze at zapnu co chci tak vrtule se ani nehne!!! Cim to muze byt???Diky za kazdou radu.Napln je tam nova a je ji tam dost.Nemuze to byt nejaky relatko nebo neco??

Uživatelský avatar
noxicek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 828
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karvinsko
Kontaktovat uživatele:

Re: aut.klima?

Příspěvek od noxicek »

homer píše:Mam pasata teprve 14dni(predtim octavia 1.9tdi,81kw) a potrebuji se zeptat jestli nekdo nemel problem jako ja s klimatronikem. Asi mi nefunguje,protoze at zapnu co chci tak vrtule se ani nehne!!! Cim to muze byt???Diky za kazdou radu.Napln je tam nova a je ji tam dost.Nemuze to byt nejaky relatko nebo neco??
kterou vrtuli mas na mysli? v klimatroniku, na chladici¨, ventilator v palubce ?

Uživatelský avatar
Hallo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VWYSOČINA
Kontaktovat uživatele:

Re: aut.klima?

Příspěvek od Hallo »

Myslim ze ma na mysli ventilator v palubce,asi bude myt spalene uhliky tipuji...

Uživatelský avatar
homer
Řidič
Řidič
Příspěvky: 114
Registrován: 17.02.2009 14:49

Re: aut.klima?

Příspěvek od homer »

Myslel jsem vrtuli v motoru kluciii.

Uživatelský avatar
ZALL
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 290
Registrován: 11.05.2008 20:55
Bydliště: Okr. Trutnov (Královehradecký kraj - Východní Čechy)
Kontaktovat uživatele:

Re: aut.klima?

Příspěvek od ZALL »

homer píše:Myslel jsem vrtuli v motoru kluciii.
Ahoj, když je venku pod -5 stupňů tak se nezapíná kompresor tak je dost možné, že ani ta vrtule k němu ne ;)
Jinak mě "sahara" (ten větrák o kterém mluvíš) taky nechodila. Ani v létě ne a dokokce se kvůli tomu vypínal kompresor (ochrana proti přehřátí okruhu)
tady je návod na opravu toho větráku určitě na to koukni, napíchnout měřákem to můžeš hned a budeš vědět víc ;) http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=3 ... 6&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale já si to tenkrát nechal vyměnit celé, nechtěl sem riskovat, že za půl roku po uhlících odejdou ložiska, jestli to bylo zbytečné nebo ne těžko říci, ale mam klid :)
PASSAT VARIANT 3BG 2003 1.9TDI PD-96kW AVF + Chiptuning by Motorpower

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“