aut.klima?
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 22.04.2008 19:04
aut.klima?
Objevil se mi problém s tím, že když zapnu klíček tak na display klimatizace mi začne blikat všechno co tam je....teprve když zmáčnku tlačítko ECON tak se vše srovná a ukazuje to co má....někdy se stane že se vše srovná po ujetí třeba 200 metrů..ale i tak...nevíte co by to mohlo způsobovat? aby mi časem neodešla celá klima....dík
- noxicek
- Pilot
- Příspěvky: 828
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karvinsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: aut.klima?
Jasna že víme.. Klima Ti tímto ukazuje nebo dáva najevo, že je v řj klimy uložena chyba či má klima nějakou poruchu. Tady je seznam poruch a navod jak se dosstanes do menu poruchy. Pro uplne zjisteni problemu ci chyby pripoj auti na VAG.
Climatronic - paměť poruch
stlačeními [oběhový vzduch] a [ECON] (3 sec.) dá se paměť poruch odvolá. Se jeví nalevo 3 místný kód chyby a napravo počet 00. stlačeními [Temp. +] vychází nejbližší kód chyby. Nevychází nalevo kód 000 uložená žádný dalších chyba. Je teď [ECON] tlačítko déle než 3 sec. stísněná hašená paměť. stlačeními [ECON] vychází normální ohlášení.
znal kód chyby:
000 Náklad končí
306 Snímač teploty nárazník
444 žádná chyba uložená
511 Snímač teploty prostor pro nohy
Climatronic - samokontrola
Zažehnutí vyloučený. Klávesu [oběhový vzduch] a [ECON] současně déle než 3 sec. Stísněný držet a při tom zapnulo zapalování. - > diagnóza je provedená. - > na konci zkoušky vychází napravo počet chyba a nalevo kód chyby (viz paměť poruch).
Climatronic - podnebí - kód
Do servisu- způsob přijde člověk současného stlačeními [ECON] + [chladnější] + [dmýchadlo malý]. stlačeními [ECON] vychází normální ohlášení.
00 Celková - amplituda, 0 = max. chladí, 255 = max. vytápět
01 Teplota ovládací panel (u ovládací jednotky Climatronic)
02 Oslunění - index homogenizovat
03 Oslunění - index do mW/cm2
04 Teplota nárazník homogenizovat
05 Teplota nárazník skutečná hodnota
06 Teplota čerstvý vzduch-sací kanál
07 Ausstromtemperatur Fußraum
08 Ausstromtemperatur uprostřed
09 Požadovaná hodnota dmýchadlo - upínání
10 Skutečná hodnota dmýchadlo - upínání do 10- 1 voltů
11 Teplota - klapka, 0 = max. teplý, 255 = max. chladno)
12 Centrální - klapka, 0 = prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla, 255 = uprostřed
13 Dynamický tlak-klapka, 0 = oběhový vzduch, 255 = čerstvých vzduchů
14 Prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka, 0 = přední sklo, 255 = prostorů pro nohy
15 Po dobu od motoru - start do Skeunden
16 Rychlost do km/h
17 ? jde od záporný (chladit) nebo pozitivní (vytápět) do 0
18 ? zpravidla = 0, když velmi horký tak také větrák chladiče jde vzácný o 68
19 Kompresor Abschaltbedingung, 0 = žádný, 5 = počtů otáček příliš nízký, 6 = ECON, 7 = OFF, 11 = ?, 12 = ?
20 ? Předpis - parametr 0 do 100, 100 = max. chladit nebo vytápět
21 ? začínáme se u 0
22 ? Předpis - parametr, malá vzácný o 0
23 Skutečná hodnota Ausstromtemperatur uprostřed
24 Požadovaná hodnota Ausstromtemperatur uprostřed
25 Teplota - klapka atentát teplý
26 Skutečná hodnota teplota - klapka
27 Teplota - klapka atentát chladno
28 Centrální - klapka atentát prostor pro nohy/odmrazovač okenního skla
29 Skutečná hodnota centrální - klapka
30 Centrální - klapka atentát uprostřed
31 Dynamický tlak-klapka atentát oběhový vzduch
32 Skutečná hodnota dynamický tlak-klapka
33 Dynamický tlak-klapka atentát čerstvý vzduch
34 Prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka atentát Defrost.
35 Skutečná hodnota prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka
36 Prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka atentát prostor pro nohy
37 Trvanlivost do minut, (zažehnutí z) 0 do 240 Min.
38 ? = 20
39 Po dobu od zažehnutí na do 4 sec. Takt
40 Regulační odchylka
Climatronic - paměť poruch
stlačeními [oběhový vzduch] a [ECON] (3 sec.) dá se paměť poruch odvolá. Se jeví nalevo 3 místný kód chyby a napravo počet 00. stlačeními [Temp. +] vychází nejbližší kód chyby. Nevychází nalevo kód 000 uložená žádný dalších chyba. Je teď [ECON] tlačítko déle než 3 sec. stísněná hašená paměť. stlačeními [ECON] vychází normální ohlášení.
znal kód chyby:
000 Náklad končí
306 Snímač teploty nárazník
444 žádná chyba uložená
511 Snímač teploty prostor pro nohy
Climatronic - samokontrola
Zažehnutí vyloučený. Klávesu [oběhový vzduch] a [ECON] současně déle než 3 sec. Stísněný držet a při tom zapnulo zapalování. - > diagnóza je provedená. - > na konci zkoušky vychází napravo počet chyba a nalevo kód chyby (viz paměť poruch).
Climatronic - podnebí - kód
Do servisu- způsob přijde člověk současného stlačeními [ECON] + [chladnější] + [dmýchadlo malý]. stlačeními [ECON] vychází normální ohlášení.
00 Celková - amplituda, 0 = max. chladí, 255 = max. vytápět
01 Teplota ovládací panel (u ovládací jednotky Climatronic)
02 Oslunění - index homogenizovat
03 Oslunění - index do mW/cm2
04 Teplota nárazník homogenizovat
05 Teplota nárazník skutečná hodnota
06 Teplota čerstvý vzduch-sací kanál
07 Ausstromtemperatur Fußraum
08 Ausstromtemperatur uprostřed
09 Požadovaná hodnota dmýchadlo - upínání
10 Skutečná hodnota dmýchadlo - upínání do 10- 1 voltů
11 Teplota - klapka, 0 = max. teplý, 255 = max. chladno)
12 Centrální - klapka, 0 = prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla, 255 = uprostřed
13 Dynamický tlak-klapka, 0 = oběhový vzduch, 255 = čerstvých vzduchů
14 Prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka, 0 = přední sklo, 255 = prostorů pro nohy
15 Po dobu od motoru - start do Skeunden
16 Rychlost do km/h
17 ? jde od záporný (chladit) nebo pozitivní (vytápět) do 0
18 ? zpravidla = 0, když velmi horký tak také větrák chladiče jde vzácný o 68
19 Kompresor Abschaltbedingung, 0 = žádný, 5 = počtů otáček příliš nízký, 6 = ECON, 7 = OFF, 11 = ?, 12 = ?
20 ? Předpis - parametr 0 do 100, 100 = max. chladit nebo vytápět
21 ? začínáme se u 0
22 ? Předpis - parametr, malá vzácný o 0
23 Skutečná hodnota Ausstromtemperatur uprostřed
24 Požadovaná hodnota Ausstromtemperatur uprostřed
25 Teplota - klapka atentát teplý
26 Skutečná hodnota teplota - klapka
27 Teplota - klapka atentát chladno
28 Centrální - klapka atentát prostor pro nohy/odmrazovač okenního skla
29 Skutečná hodnota centrální - klapka
30 Centrální - klapka atentát uprostřed
31 Dynamický tlak-klapka atentát oběhový vzduch
32 Skutečná hodnota dynamický tlak-klapka
33 Dynamický tlak-klapka atentát čerstvý vzduch
34 Prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka atentát Defrost.
35 Skutečná hodnota prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka
36 Prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka atentát prostor pro nohy
37 Trvanlivost do minut, (zažehnutí z) 0 do 240 Min.
38 ? = 20
39 Po dobu od zažehnutí na do 4 sec. Takt
40 Regulační odchylka
- homer
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 17.02.2009 14:49
Re: aut.klima?
Mam pasata teprve 14dni(predtim octavia 1.9tdi,81kw) a potrebuji se zeptat jestli nekdo nemel problem jako ja s klimatronikem. Asi mi nefunguje,protoze at zapnu co chci tak vrtule se ani nehne!!! Cim to muze byt???Diky za kazdou radu.Napln je tam nova a je ji tam dost.Nemuze to byt nejaky relatko nebo neco??
- noxicek
- Pilot
- Příspěvky: 828
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karvinsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: aut.klima?
kterou vrtuli mas na mysli? v klimatroniku, na chladici¨, ventilator v palubce ?homer píše:Mam pasata teprve 14dni(predtim octavia 1.9tdi,81kw) a potrebuji se zeptat jestli nekdo nemel problem jako ja s klimatronikem. Asi mi nefunguje,protoze at zapnu co chci tak vrtule se ani nehne!!! Cim to muze byt???Diky za kazdou radu.Napln je tam nova a je ji tam dost.Nemuze to byt nejaky relatko nebo neco??
- Hallo
- Jezdec
- Příspěvky: 438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: VWYSOČINA
- Kontaktovat uživatele:
Re: aut.klima?
Myslim ze ma na mysli ventilator v palubce,asi bude myt spalene uhliky tipuji...
- homer
- Řidič
- Příspěvky: 114
- Registrován: 17.02.2009 14:49
Re: aut.klima?
Myslel jsem vrtuli v motoru kluciii.
- ZALL
- Jezdec
- Příspěvky: 290
- Registrován: 11.05.2008 20:55
- Bydliště: Okr. Trutnov (Královehradecký kraj - Východní Čechy)
- Kontaktovat uživatele:
Re: aut.klima?
Ahoj, když je venku pod -5 stupňů tak se nezapíná kompresor tak je dost možné, že ani ta vrtule k němu nehomer píše:Myslel jsem vrtuli v motoru kluciii.
Jinak mě "sahara" (ten větrák o kterém mluvíš) taky nechodila. Ani v létě ne a dokokce se kvůli tomu vypínal kompresor (ochrana proti přehřátí okruhu)
tady je návod na opravu toho větráku určitě na to koukni, napíchnout měřákem to můžeš hned a budeš vědět víc http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=3 ... 6&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale já si to tenkrát nechal vyměnit celé, nechtěl sem riskovat, že za půl roku po uhlících odejdou ložiska, jestli to bylo zbytečné nebo ne těžko říci, ale mam klid
PASSAT VARIANT 3BG 2003 1.9TDI PD-96kW AVF + Chiptuning by Motorpower