zadni sterač

Karoserie, lak, spojlery, nárazníky...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
Mirek.Sluka
Člen klubu
Příspěvky: 368
Registrován: 24.01.2013 23:55
Bydliště: Ostrov u KV

Re: zadni sterač

Příspěvek od Mirek.Sluka »

M@ty: Sakra to je slusna pálka :-D Se v tom Vw zbláznili ne :-D
Hacek: zajimave reseni, az bude teplo a cas tak to rozeberu a mrknu jak to tam je delany...
VW Passat 1.9tdi 96kW 2002 kombajn...

Uživatelský avatar
FandaTDI
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1805
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-západ

Re: zadni sterač

Příspěvek od FandaTDI »

Ahoj, trochu odbočim. Známej má problém, že mu nejde vypnout zadní stěrač (8D0955711), jen klíčkem.
Původně si myslel, že mu nejde vůbec, ale předch.majitel jen vytáhl konektor - nevíte, čim to je? Napadl mě podobnej rozdíl jako u motoru předních stěračů (u různě starejch B5 je jinak ovládání, kabeláž a jiný relátka - to jsem tu taky popisoval v samost.tématu s dotazem na možnost předělání, ale nikdo mi neodpověděl, tak mi to nejspíš nějakej moder smazal), ale všude čtu o záměnnosti v případě toho zad.stěrače i napříč generacema (různejma autama), Etka mi taky tvrdí, že 8D0955711 je vyběhlej a nahraditelnej jak 8L0955711A, tak 8L0955711B, takže tam by ten rozdíl neměl bejt stejnej jako u těch různě starejch motorů předních stěračů (když 8L0955711 by měl bejt vlastně nejstarší typ), i když projevy jsou skoro stejný (jako když jsem dal př. stěrače z r.2000 na r.1997 a pak jsem musel ještě přehodit motor na nůžkách a nechat tam starší ... )
Ví někdo co s tim? Díky

Uživatelský avatar
FandaTDI
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1805
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-západ

Re: zadni sterač

Příspěvek od FandaTDI »

Nikdo neví?

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: zadni sterač

Příspěvek od Dymák »

zapojeni je stejny - zkusil bych jinou páčku pod volantem
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

Uživatelský avatar
FandaTDI
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1805
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-západ

Re: zadni sterač

Příspěvek od FandaTDI »

taky si řikam, jestli nezůstavá viset někde kontakt (ať už na páčce nebo relátku), i když je divný, že vypnutí spínačky vždycky pomůže ... jsem zvědavej, co to bude (i když s tim známym moc v kontaktu nejsem, ale má v podstatě stejnýho pašíka, tak bych třeba už věděl, kdyby to náhodou potkalo i mě :) ) ... ještě mam jeden tip na vnitřek motoru stěrače ...

Uživatelský avatar
M@rty
Profík
Profík
Příspěvky: 1058
Registrován: 29.12.2008 14:32
Bydliště: Olomouc City
Kontaktovat uživatele:

Re: zadni sterač

Příspěvek od M@rty »

A neví někdo z čeho bych mohl pužit aero zadni ale na levou stranu(oblouk)
Volkswagen Golf: je vyráběn od roku 1974 a oslavován jako ikona. Auto, po kterém byla pojmenována nejen třída vozidel, ale také celá generace automobilů - generace Golf.

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: zadni sterač

Příspěvek od Dymák »

zadni aero lze pouzit z G5 a ikdyz je puvodne urcenej pro parkovani vpravo, tak muze parkovat i vlevo, jen ma tu vodorovnou polohu o cca 2cm vejs... Na funkci to vliv nema
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

Uživatelský avatar
Teea
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 406
Registrován: 21.06.2010 07:19
Bydliště: Karviná

Re: zadni sterač

Příspěvek od Teea »

FandaTDI píše:Ahoj, trochu odbočim. Známej má problém, že mu nejde vypnout zadní stěrač (8D0955711), jen klíčkem.
Původně si myslel, že mu nejde vůbec, ale předch.majitel jen vytáhl konektor - nevíte, čim to je? Napadl mě podobnej rozdíl jako u motoru předních stěračů (u různě starejch B5 je jinak ovládání, kabeláž a jiný relátka - to jsem tu taky popisoval v samost.tématu s dotazem na možnost předělání, ale nikdo mi neodpověděl, tak mi to nejspíš nějakej moder smazal), ale všude čtu o záměnnosti v případě toho zad.stěrače i napříč generacema (různejma autama), Etka mi taky tvrdí, že 8D0955711 je vyběhlej a nahraditelnej jak 8L0955711A, tak 8L0955711B, takže tam by ten rozdíl neměl bejt stejnej jako u těch různě starejch motorů předních stěračů (když 8L0955711 by měl bejt vlastně nejstarší typ), i když projevy jsou skoro stejný (jako když jsem dal př. stěrače z r.2000 na r.1997 a pak jsem musel ještě přehodit motor na nůžkách a nechat tam starší ... )
Ví někdo co s tim? Díky
Zkusil bych cely mechanizmus rozebrat. Je tam kolo z plovoucima kontaktama a jestli to tam zoxidovalo pripadne uhnilo a sluslo se to tak to pak dela neplechu. Ja to tam mam katastrofalni a sterac se mi nekdy zastavi az po 5tem setreni i kdyz uz je packa vypla. A nekdy funguje OK.
Nebo at sunda tapec. zajede na vrakac a pujci si motorek. Klidne z Fabie a pripoji ho tam Jak pojede OK je to v motorku. Jak ne pak bych sel po pacce. pripadne dale po elektrice.


M.
Passat B5 variant 1,9Tdi 81Kw AFN, r.v. 1999, EGR off, Rear 3cm UP, AHD...
Obrázek

Uživatelský avatar
FandaTDI
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1805
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-západ

Re: zadni sterač

Příspěvek od FandaTDI »

tak jsem zjistil, že tam nemá ani relé (197, bůhví jak to tam má zbastlený, když jsem viděl centrál, kterej si nechal ne/opravit způsobem výměny řj, která i se stejnejma závadama aspoň zčásti komunikuje... a za to zaplatil a ještě nechal dvě jiný řj centrálu :roll: ) a momentálně ani nemá čas to řešit, tak holt bude jezdit bez stěrače, což s jeho přístupem bude za chvíli úplná prkotina :lol: ... na jednu stranu je mi toho auta skoro i líto, ale zároveň je vidět, jak je to "blbuvzdorný" i přes všechny zásahy ;) ...

DUB57
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 08.02.2011 08:18
Bydliště: Karlovy Vary

Re: zadni sterač

Příspěvek od DUB57 »

Mělo by pasovat i zadní rameno se stěračem s passata 3C5 na 3BG na pravou stranu
VW Passat variant 1.9 TDI 96 KW 2003,VW Polo variant 1.9 SDI 1999,škoda 440 spartak 1957

Uživatelský avatar
Goodicek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 362
Registrován: 27.09.2013 17:45
Bydliště: Vlčnov

Re: zadni sterač

Příspěvek od Goodicek »

zdar kluci. prosimvás nevíte co s tím, momentálně se mi to otáčí i se stěračem, mám tam mosaznou trubičku 4mm, v tý hřídeli mám vyvrtanou díru 4mm. aby to bylo jak to má, měl bych to převrtat na 4,5mm aby to tam volně chodilo nebo to tam je vymyšlený jinak? v tom plastovém kolenku do kterého vede hadice s s kapalinou to mám jen nasunuté, takže se to může hejbat, ale tím pádem se to tam nejspíš protáčí ale taky to asi i uniká ven. Mám to tam přilepit nebo jak jste to vyřešili? Když tam dám silikon tak to nepomůže jak se to bude otáčet tak se sloupne.... Díky
Naposledy upravil(a) Goodicek dne 26.05.2014 21:32, celkem upraveno 1 x.
EX- Feldari 1.3 BMM - Sporák
EX- Ford Transit VI, T350 - 92 kW - 2.4L Duratorq TDCi - DOFA

VW Passat Variant B5 - 85 kW - 1.9 TDI PD - ATJ
Ford Transit VII, T350 - 103 kW - 2.4L Duratorq TDCi - H9FB

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: zadni sterač

Příspěvek od M@ty »

Taky jsem si myslel, že se ta tryska nemá otáčet s ramenem stěrače. U sebe to tak mám, ale jen proto, že mi kámoš při odvrtávání staré trubičky zničil hřídel stěrače a vyštípnul uložení trysky. Pak jsem se setkal se zdravým stěračem, kde se tryska otáčela s ramenem a vše bylo v pořádku. Tryska se protáčela v trubičce a držela v zahloubení hřídele. Tak jsem to jen promazal a složil zpět. Délku trubičky ti změřím. Mám jednu náhradní. Neměla by se ti v tom plast. koleni vůbec protáčet. Průměr díry pro trubičku v hřídeli udělej o 0,3mm větší a hřídel naplň řídkou vazelínou. Promaž uložení hřídele v plast. tělese stěrače. Proti vodě to těsní jen "O" kroužek, ten časem zpuchří, voda se dostane na hřídel a ta zkoroduje.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Uživatelský avatar
Goodicek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 362
Registrován: 27.09.2013 17:45
Bydliště: Vlčnov

Re: zadni sterač

Příspěvek od Goodicek »

já sem teď tu trubičku přilepil do toho kolena, v hřídeli mám už vyvrtanou díru, měl jsem to v tom i nasazený.... To uložení té trubičky jsem taky právě zničil při odvrtávání. Trubičku zkrátím, už asi vím jak tam má bejt tá tryska tak to udělám podle toho ale projistotu mi to změř. díky moc. dám do hřídele vazelínu.... Mě se právě otáčí tryska která je nasunutá v trubičce a protáčí se v tom plastovým koleni. Těsnění sice už nevypadá nějak zdravě, ale zatím neteče a není to rezaté, pak to objedu silikonem....

Ale když už teď mám v tom koleni tu trubičku přilepenou, říkal sem si že v tý hřídeli to vyvrtám o 0,2-0,3 mm větší než je ta trubička, aby se ta hřídel mohla točit kolem té trubičky, vymazal bych to vazelínou aby to bylo v tom jakoby usazené.... TO by mohlo teoreticky bejt?

Zvytek mám promazanej, jak ty zuby na hřídeli, tak plastový kolo a všechno i hřídel z elektromotióru co točí plastovým kolečkem
EX- Feldari 1.3 BMM - Sporák
EX- Ford Transit VI, T350 - 92 kW - 2.4L Duratorq TDCi - DOFA

VW Passat Variant B5 - 85 kW - 1.9 TDI PD - ATJ
Ford Transit VII, T350 - 103 kW - 2.4L Duratorq TDCi - H9FB

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: zadni sterač

Příspěvek od M@ty »

Právě že s vodou uvnitř musíš počítat a dle toho udělat "zemědělskou" vůli pro případ zmenšení díry v hřídeli pro trubičku vinou koroze. Ale ta vazelína alespoň trochu pomůže. V tom plas. koleni to musí pořádně držet. Silikon je naprd. Řešil bych to třeba dvousložkovým epoxidem nebo jí tam na hulváta opatrně natavil. Pokud máš konec té hřídele zničený jako já, tak ti bude tryska stát na místě a cákat na jedno místo.

Vydrž. Jdu ven se psem, tak se stavím v garáži a změřím ti tu trubičku.

Takže trubička je od plochy kde se opírá o hřídel po konec který je zároveň s druhým koncem hřídele 95mm.
Přílohy
Zadní stěrač - trubička ostřikovače - délka.jpg
Zadní stěrač - trubička ostřikovače - průměr.jpg
Zadní stěrač - hřídel.jpg
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Uživatelský avatar
Goodicek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 362
Registrován: 27.09.2013 17:45
Bydliště: Vlčnov

Re: zadni sterač

Příspěvek od Goodicek »

díky moc, já ji mám 99, takže proto mi to tam nesedí.
EX- Feldari 1.3 BMM - Sporák
EX- Ford Transit VI, T350 - 92 kW - 2.4L Duratorq TDCi - DOFA

VW Passat Variant B5 - 85 kW - 1.9 TDI PD - ATJ
Ford Transit VII, T350 - 103 kW - 2.4L Duratorq TDCi - H9FB

Odpovědět

Zpět na „Exteriér + Styling“