zadni sterač
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Mirek.Sluka
- Člen klubu
- Příspěvky: 368
- Registrován: 24.01.2013 23:55
- Bydliště: Ostrov u KV
Re: zadni sterač
M@ty: Sakra to je slusna pálka Se v tom Vw zbláznili ne
Hacek: zajimave reseni, az bude teplo a cas tak to rozeberu a mrknu jak to tam je delany...
Hacek: zajimave reseni, az bude teplo a cas tak to rozeberu a mrknu jak to tam je delany...
VW Passat 1.9tdi 96kW 2002 kombajn...
- FandaTDI
- VWjunior
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-západ
Re: zadni sterač
Ahoj, trochu odbočim. Známej má problém, že mu nejde vypnout zadní stěrač (8D0955711), jen klíčkem.
Původně si myslel, že mu nejde vůbec, ale předch.majitel jen vytáhl konektor - nevíte, čim to je? Napadl mě podobnej rozdíl jako u motoru předních stěračů (u různě starejch B5 je jinak ovládání, kabeláž a jiný relátka - to jsem tu taky popisoval v samost.tématu s dotazem na možnost předělání, ale nikdo mi neodpověděl, tak mi to nejspíš nějakej moder smazal), ale všude čtu o záměnnosti v případě toho zad.stěrače i napříč generacema (různejma autama), Etka mi taky tvrdí, že 8D0955711 je vyběhlej a nahraditelnej jak 8L0955711A, tak 8L0955711B, takže tam by ten rozdíl neměl bejt stejnej jako u těch různě starejch motorů předních stěračů (když 8L0955711 by měl bejt vlastně nejstarší typ), i když projevy jsou skoro stejný (jako když jsem dal př. stěrače z r.2000 na r.1997 a pak jsem musel ještě přehodit motor na nůžkách a nechat tam starší ... )
Ví někdo co s tim? Díky
Původně si myslel, že mu nejde vůbec, ale předch.majitel jen vytáhl konektor - nevíte, čim to je? Napadl mě podobnej rozdíl jako u motoru předních stěračů (u různě starejch B5 je jinak ovládání, kabeláž a jiný relátka - to jsem tu taky popisoval v samost.tématu s dotazem na možnost předělání, ale nikdo mi neodpověděl, tak mi to nejspíš nějakej moder smazal), ale všude čtu o záměnnosti v případě toho zad.stěrače i napříč generacema (různejma autama), Etka mi taky tvrdí, že 8D0955711 je vyběhlej a nahraditelnej jak 8L0955711A, tak 8L0955711B, takže tam by ten rozdíl neměl bejt stejnej jako u těch různě starejch motorů předních stěračů (když 8L0955711 by měl bejt vlastně nejstarší typ), i když projevy jsou skoro stejný (jako když jsem dal př. stěrače z r.2000 na r.1997 a pak jsem musel ještě přehodit motor na nůžkách a nechat tam starší ... )
Ví někdo co s tim? Díky
- FandaTDI
- VWjunior
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-západ
Re: zadni sterač
Nikdo neví?
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: zadni sterač
zapojeni je stejny - zkusil bych jinou páčku pod volantem
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
- FandaTDI
- VWjunior
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-západ
Re: zadni sterač
taky si řikam, jestli nezůstavá viset někde kontakt (ať už na páčce nebo relátku), i když je divný, že vypnutí spínačky vždycky pomůže ... jsem zvědavej, co to bude (i když s tim známym moc v kontaktu nejsem, ale má v podstatě stejnýho pašíka, tak bych třeba už věděl, kdyby to náhodou potkalo i mě ) ... ještě mam jeden tip na vnitřek motoru stěrače ...
- M@rty
- Profík
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 29.12.2008 14:32
- Bydliště: Olomouc City
- Kontaktovat uživatele:
Re: zadni sterač
A neví někdo z čeho bych mohl pužit aero zadni ale na levou stranu(oblouk)
Volkswagen Golf: je vyráběn od roku 1974 a oslavován jako ikona. Auto, po kterém byla pojmenována nejen třída vozidel, ale také celá generace automobilů - generace Golf.
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: zadni sterač
zadni aero lze pouzit z G5 a ikdyz je puvodne urcenej pro parkovani vpravo, tak muze parkovat i vlevo, jen ma tu vodorovnou polohu o cca 2cm vejs... Na funkci to vliv nema
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
- Teea
- Jezdec
- Příspěvky: 406
- Registrován: 21.06.2010 07:19
- Bydliště: Karviná
Re: zadni sterač
Zkusil bych cely mechanizmus rozebrat. Je tam kolo z plovoucima kontaktama a jestli to tam zoxidovalo pripadne uhnilo a sluslo se to tak to pak dela neplechu. Ja to tam mam katastrofalni a sterac se mi nekdy zastavi az po 5tem setreni i kdyz uz je packa vypla. A nekdy funguje OK.FandaTDI píše:Ahoj, trochu odbočim. Známej má problém, že mu nejde vypnout zadní stěrač (8D0955711), jen klíčkem.
Původně si myslel, že mu nejde vůbec, ale předch.majitel jen vytáhl konektor - nevíte, čim to je? Napadl mě podobnej rozdíl jako u motoru předních stěračů (u různě starejch B5 je jinak ovládání, kabeláž a jiný relátka - to jsem tu taky popisoval v samost.tématu s dotazem na možnost předělání, ale nikdo mi neodpověděl, tak mi to nejspíš nějakej moder smazal), ale všude čtu o záměnnosti v případě toho zad.stěrače i napříč generacema (různejma autama), Etka mi taky tvrdí, že 8D0955711 je vyběhlej a nahraditelnej jak 8L0955711A, tak 8L0955711B, takže tam by ten rozdíl neměl bejt stejnej jako u těch různě starejch motorů předních stěračů (když 8L0955711 by měl bejt vlastně nejstarší typ), i když projevy jsou skoro stejný (jako když jsem dal př. stěrače z r.2000 na r.1997 a pak jsem musel ještě přehodit motor na nůžkách a nechat tam starší ... )
Ví někdo co s tim? Díky
Nebo at sunda tapec. zajede na vrakac a pujci si motorek. Klidne z Fabie a pripoji ho tam Jak pojede OK je to v motorku. Jak ne pak bych sel po pacce. pripadne dale po elektrice.
M.
- FandaTDI
- VWjunior
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-západ
Re: zadni sterač
tak jsem zjistil, že tam nemá ani relé (197, bůhví jak to tam má zbastlený, když jsem viděl centrál, kterej si nechal ne/opravit způsobem výměny řj, která i se stejnejma závadama aspoň zčásti komunikuje... a za to zaplatil a ještě nechal dvě jiný řj centrálu ) a momentálně ani nemá čas to řešit, tak holt bude jezdit bez stěrače, což s jeho přístupem bude za chvíli úplná prkotina ... na jednu stranu je mi toho auta skoro i líto, ale zároveň je vidět, jak je to "blbuvzdorný" i přes všechny zásahy ...
-
- Jezdec
- Příspěvky: 395
- Registrován: 08.02.2011 08:18
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: zadni sterač
Mělo by pasovat i zadní rameno se stěračem s passata 3C5 na 3BG na pravou stranu
VW Passat variant 1.9 TDI 96 KW 2003,VW Polo variant 1.9 SDI 1999,škoda 440 spartak 1957
- Goodicek
- Jezdec
- Příspěvky: 362
- Registrován: 27.09.2013 17:45
- Bydliště: Vlčnov
Re: zadni sterač
zdar kluci. prosimvás nevíte co s tím, momentálně se mi to otáčí i se stěračem, mám tam mosaznou trubičku 4mm, v tý hřídeli mám vyvrtanou díru 4mm. aby to bylo jak to má, měl bych to převrtat na 4,5mm aby to tam volně chodilo nebo to tam je vymyšlený jinak? v tom plastovém kolenku do kterého vede hadice s s kapalinou to mám jen nasunuté, takže se to může hejbat, ale tím pádem se to tam nejspíš protáčí ale taky to asi i uniká ven. Mám to tam přilepit nebo jak jste to vyřešili? Když tam dám silikon tak to nepomůže jak se to bude otáčet tak se sloupne.... Díky
Naposledy upravil(a) Goodicek dne 26.05.2014 21:32, celkem upraveno 1 x.
EX- Feldari 1.3 BMM - Sporák
EX- Ford Transit VI, T350 - 92 kW - 2.4L Duratorq TDCi - DOFA
VW Passat Variant B5 - 85 kW - 1.9 TDI PD - ATJ
Ford Transit VII, T350 - 103 kW - 2.4L Duratorq TDCi - H9FB
EX- Ford Transit VI, T350 - 92 kW - 2.4L Duratorq TDCi - DOFA
VW Passat Variant B5 - 85 kW - 1.9 TDI PD - ATJ
Ford Transit VII, T350 - 103 kW - 2.4L Duratorq TDCi - H9FB
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: zadni sterač
Taky jsem si myslel, že se ta tryska nemá otáčet s ramenem stěrače. U sebe to tak mám, ale jen proto, že mi kámoš při odvrtávání staré trubičky zničil hřídel stěrače a vyštípnul uložení trysky. Pak jsem se setkal se zdravým stěračem, kde se tryska otáčela s ramenem a vše bylo v pořádku. Tryska se protáčela v trubičce a držela v zahloubení hřídele. Tak jsem to jen promazal a složil zpět. Délku trubičky ti změřím. Mám jednu náhradní. Neměla by se ti v tom plast. koleni vůbec protáčet. Průměr díry pro trubičku v hřídeli udělej o 0,3mm větší a hřídel naplň řídkou vazelínou. Promaž uložení hřídele v plast. tělese stěrače. Proti vodě to těsní jen "O" kroužek, ten časem zpuchří, voda se dostane na hřídel a ta zkoroduje.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
- Goodicek
- Jezdec
- Příspěvky: 362
- Registrován: 27.09.2013 17:45
- Bydliště: Vlčnov
Re: zadni sterač
já sem teď tu trubičku přilepil do toho kolena, v hřídeli mám už vyvrtanou díru, měl jsem to v tom i nasazený.... To uložení té trubičky jsem taky právě zničil při odvrtávání. Trubičku zkrátím, už asi vím jak tam má bejt tá tryska tak to udělám podle toho ale projistotu mi to změř. díky moc. dám do hřídele vazelínu.... Mě se právě otáčí tryska která je nasunutá v trubičce a protáčí se v tom plastovým koleni. Těsnění sice už nevypadá nějak zdravě, ale zatím neteče a není to rezaté, pak to objedu silikonem....
Ale když už teď mám v tom koleni tu trubičku přilepenou, říkal sem si že v tý hřídeli to vyvrtám o 0,2-0,3 mm větší než je ta trubička, aby se ta hřídel mohla točit kolem té trubičky, vymazal bych to vazelínou aby to bylo v tom jakoby usazené.... TO by mohlo teoreticky bejt?
Zvytek mám promazanej, jak ty zuby na hřídeli, tak plastový kolo a všechno i hřídel z elektromotióru co točí plastovým kolečkem
Ale když už teď mám v tom koleni tu trubičku přilepenou, říkal sem si že v tý hřídeli to vyvrtám o 0,2-0,3 mm větší než je ta trubička, aby se ta hřídel mohla točit kolem té trubičky, vymazal bych to vazelínou aby to bylo v tom jakoby usazené.... TO by mohlo teoreticky bejt?
Zvytek mám promazanej, jak ty zuby na hřídeli, tak plastový kolo a všechno i hřídel z elektromotióru co točí plastovým kolečkem
EX- Feldari 1.3 BMM - Sporák
EX- Ford Transit VI, T350 - 92 kW - 2.4L Duratorq TDCi - DOFA
VW Passat Variant B5 - 85 kW - 1.9 TDI PD - ATJ
Ford Transit VII, T350 - 103 kW - 2.4L Duratorq TDCi - H9FB
EX- Ford Transit VI, T350 - 92 kW - 2.4L Duratorq TDCi - DOFA
VW Passat Variant B5 - 85 kW - 1.9 TDI PD - ATJ
Ford Transit VII, T350 - 103 kW - 2.4L Duratorq TDCi - H9FB
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: zadni sterač
Právě že s vodou uvnitř musíš počítat a dle toho udělat "zemědělskou" vůli pro případ zmenšení díry v hřídeli pro trubičku vinou koroze. Ale ta vazelína alespoň trochu pomůže. V tom plas. koleni to musí pořádně držet. Silikon je naprd. Řešil bych to třeba dvousložkovým epoxidem nebo jí tam na hulváta opatrně natavil. Pokud máš konec té hřídele zničený jako já, tak ti bude tryska stát na místě a cákat na jedno místo.
Vydrž. Jdu ven se psem, tak se stavím v garáži a změřím ti tu trubičku.
Takže trubička je od plochy kde se opírá o hřídel po konec který je zároveň s druhým koncem hřídele 95mm.
Vydrž. Jdu ven se psem, tak se stavím v garáži a změřím ti tu trubičku.
Takže trubička je od plochy kde se opírá o hřídel po konec který je zároveň s druhým koncem hřídele 95mm.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
- Goodicek
- Jezdec
- Příspěvky: 362
- Registrován: 27.09.2013 17:45
- Bydliště: Vlčnov
Re: zadni sterač
díky moc, já ji mám 99, takže proto mi to tam nesedí.
EX- Feldari 1.3 BMM - Sporák
EX- Ford Transit VI, T350 - 92 kW - 2.4L Duratorq TDCi - DOFA
VW Passat Variant B5 - 85 kW - 1.9 TDI PD - ATJ
Ford Transit VII, T350 - 103 kW - 2.4L Duratorq TDCi - H9FB
EX- Ford Transit VI, T350 - 92 kW - 2.4L Duratorq TDCi - DOFA
VW Passat Variant B5 - 85 kW - 1.9 TDI PD - ATJ
Ford Transit VII, T350 - 103 kW - 2.4L Duratorq TDCi - H9FB