Kde je plus pól baterie
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 30.03.2017 09:41
Kde je plus pól baterie
Ahojky,
stala se mi taková nepříjemnost. Po týdnu stání (předtím najeto 300 km) se mi vybila baterka a nemůžu se do auta nijak dostat. Zámek v kufru je zaslepený. Mám rok 2002, diesel 81 kW. Našla jsem radu, že lze prostrčit kabel od nabíječky pod kapotou před předním sklem, jenom nevím - nevidím tam, kde je na baterce plus a kde mínus. Tak prosím o radu, popř. foto.
Díky moc.
stala se mi taková nepříjemnost. Po týdnu stání (předtím najeto 300 km) se mi vybila baterka a nemůžu se do auta nijak dostat. Zámek v kufru je zaslepený. Mám rok 2002, diesel 81 kW. Našla jsem radu, že lze prostrčit kabel od nabíječky pod kapotou před předním sklem, jenom nevím - nevidím tam, kde je na baterce plus a kde mínus. Tak prosím o radu, popř. foto.
Díky moc.
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Kde je plus pól baterie
Co to je za bejkárnu? A jak tam chceš přidržet to "+", když tam neuvidíš ani škvírou????
O zámek v kufru se ani nezajímej. Zajímej se o zámek ve dveřích. Tím, čím nastupuješ.
Každopádně buď je zde ten tvůj šílený nápad a tvůj motor vypadá nějak takto: https://www.bazos.sk/img/8/731/70642731.jpg
Plusový pól na baterii je na pravé straně z tohoto pohledu. Z pohledu jízdy na straně levé. Blíž žluté nádržce s brzdovou kapalinou.
Druhá varianta je, že odloupneš (plastem / kovem) tu "čtveratou" záslepku z kliky (jestli si odřeš lak je už na tobě) a pak do zámku strčíš klíč a odemkneš dveře klíčem.
O zámek v kufru se ani nezajímej. Zajímej se o zámek ve dveřích. Tím, čím nastupuješ.
Každopádně buď je zde ten tvůj šílený nápad a tvůj motor vypadá nějak takto: https://www.bazos.sk/img/8/731/70642731.jpg
Plusový pól na baterii je na pravé straně z tohoto pohledu. Z pohledu jízdy na straně levé. Blíž žluté nádržce s brzdovou kapalinou.
Druhá varianta je, že odloupneš (plastem / kovem) tu "čtveratou" záslepku z kliky (jestli si odřeš lak je už na tobě) a pak do zámku strčíš klíč a odemkneš dveře klíčem.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1743
- Registrován: 31.03.2010 20:12
- Bydliště: Netolice
Kde je plus pól baterie
co čidlo zpátečky ? k tomu by mohl být přístup po zvednutí případně pokud máš čidlo dole na vaně tak tam je taky +
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Kde je plus pól baterie
Ipanema: passat B5/B5.5 nemá zaslepené vložky jako GVI pod krytkou... a pokud je to vybitý tak je to úplně jedno jelikož to neotevřeš klíčem ve dveřích pokud se to vybilo v safe locku.
chce to někam napojit napájení nejlépe zespodu motoru ma startér třeba, čidlo na vaně nebo to jde třeba přes výhřev zrcátek (chce to dodržet správnou polaritu) atd
chce to někam napojit napájení nejlépe zespodu motoru ma startér třeba, čidlo na vaně nebo to jde třeba přes výhřev zrcátek (chce to dodržet správnou polaritu) atd
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 17
- Registrován: 31.03.2016 20:52
- Bydliště: kousek od Kralup n. V.
Kde je plus pól baterie
Vycvaknout záslepku zámku, potom tlustým plochým šroubovákem trefit drážku. Doleva odemykáš a doprava zamykáš. Pokud máš alarm tak by měl začít houkat, resp. začne houkat až ji dobiješ a připojíš.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Kde je plus pól baterie
pokud je vybitá baterka tak to přes dveře neotevřeš když je to zamčené na safe - potřebuje to napájení
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Kde je plus pól baterie
Někdo hold asi nerozumí psanému textu
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Kde je plus pól baterie
A tak tedy vy by jste taky přes ramena náprav vedli kabel s plusem??? Baterka nemá žádný průchod okolo sebe v okruhu 20cm. K ní není možné cokoliv vést a napojovat na ni. Je pravda, že ta vložka zámku a klíč taky nepomůže.
Buď se to napojí jinam, ale na baterku jistě ne. Kachnička už stejně nepíše, jistě to vyřešila na 1 s *.
Buď se to napojí jinam, ale na baterku jistě ne. Kachnička už stejně nepíše, jistě to vyřešila na 1 s *.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 30.03.2017 09:41
Kde je plus pól baterie
Díky za radu, dlužím odpověď.
Podařilo se mi si odřít klouby na ruce a protáhnout dráty od nabíječky mezi kapotou a nějakým krycím plastem u čelního okna a autíčko nabít. Každopádně po třech dnech stání už nenastartuju, takže jsem koupila novou baterku.
Zámek ve dveřích u řidiče není (ani pod krytkou), je jen v kufru. Ten se nám podařilo postupně prostříkat a rozhýbat po cca 4 hodinách snažení. Asi ho nikdo nikdy nepoužíval. Stejně ve dveřích ale jenom cvakne a odevřít nejdou.
Podařilo se mi si odřít klouby na ruce a protáhnout dráty od nabíječky mezi kapotou a nějakým krycím plastem u čelního okna a autíčko nabít. Každopádně po třech dnech stání už nenastartuju, takže jsem koupila novou baterku.
Zámek ve dveřích u řidiče není (ani pod krytkou), je jen v kufru. Ten se nám podařilo postupně prostříkat a rozhýbat po cca 4 hodinách snažení. Asi ho nikdo nikdy nepoužíval. Stejně ve dveřích ale jenom cvakne a odevřít nejdou.