Zadni sterač a ostřikovače nejdou
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 13.10.2016 16:18
Zadni sterač a ostřikovače nejdou
Zdravím. Co jsem auto koupil nejde zadní stěrač a ani ostřikovač. Chtel bych se zeptat zda měl ňekdo stejný problem popřípaďe jak ho vyřešil nebo kde začít. Je to B5 Variant rv.2000. Děkuji za každé rady.
- Goodicek
- Jezdec
- Příspěvky: 362
- Registrován: 27.09.2013 17:45
- Bydliště: Vlčnov
Re: Zadni sterač a ostřikovače nejdou
Většinou když něco nejde tak to chce rozdělat a podívat se, na to se snad ptát nikoho nemusíš..... ostřikovač v 95% případů nejde proto že je rozpojená hadička nebo je to zlomené v motorku, takže ti to teče do pátých dveří. jako první bych se podíval na motorek v pátých dveřích.
EX- Feldari 1.3 BMM - Sporák
EX- Ford Transit VI, T350 - 92 kW - 2.4L Duratorq TDCi - DOFA
VW Passat Variant B5 - 85 kW - 1.9 TDI PD - ATJ
Ford Transit VII, T350 - 103 kW - 2.4L Duratorq TDCi - H9FB
EX- Ford Transit VI, T350 - 92 kW - 2.4L Duratorq TDCi - DOFA
VW Passat Variant B5 - 85 kW - 1.9 TDI PD - ATJ
Ford Transit VII, T350 - 103 kW - 2.4L Duratorq TDCi - H9FB
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 13.10.2016 16:18
Re: Zadni sterač a ostřikovače nejdou
rozdělané to bylo , nikde nic neteklo, ani nikde jinde nic neteče pod tapecem neni nic co by vypadalo nejak poškozeně , proto se ptám.
- Goodicek
- Jezdec
- Příspěvky: 362
- Registrován: 27.09.2013 17:45
- Bydliště: Vlčnov
Re: Zadni sterač a ostřikovače nejdou
rozpojené to bývá pod krytem jak je znak lékárničky nebo na druhé straně. a to koleno v motorku co do něj je napojená hadička. Dál to pak může být ucpané po cestě někde.... Skus připojit 12v napřímo(nevím které piny to jsou) jestli se stěrač rozjede bude chyba v kabeláži a když ne tak asi celý motorek. Pokud byl zarezlý a někdo ho zkoušel zapnout tak se mohl spálit.
EX- Feldari 1.3 BMM - Sporák
EX- Ford Transit VI, T350 - 92 kW - 2.4L Duratorq TDCi - DOFA
VW Passat Variant B5 - 85 kW - 1.9 TDI PD - ATJ
Ford Transit VII, T350 - 103 kW - 2.4L Duratorq TDCi - H9FB
EX- Ford Transit VI, T350 - 92 kW - 2.4L Duratorq TDCi - DOFA
VW Passat Variant B5 - 85 kW - 1.9 TDI PD - ATJ
Ford Transit VII, T350 - 103 kW - 2.4L Duratorq TDCi - H9FB
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 13.10.2016 16:18
Re: Zadni sterač a ostřikovače nejdou
stěrač takhle odzkouším, a jestě bych se chtěl optat, k čerpadila ostřikovačů jsou u nadobky předpokladam, moc tam není vidět, a abych se tam dostal musim sundat blatník že ?. našel jsem tam totiž oddělanou hadičku (nejspíš k zadnímu ostřikovači.
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1743
- Registrován: 31.03.2010 20:12
- Bydliště: Netolice
Re: Zadni sterač a ostřikovače nejdou
stačí sundat podběh
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 13.10.2016 16:18
Re: Zadni sterač a ostřikovače nejdou
Děkuji. Kouknu na to.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 28.11.2017 19:54
Re: Zadni sterač a ostřikovače nejdou
Prosím o pomoc.
Koupil jsem nový motorek pro zadní stěrač s ostřikovačem na Passat B5 (výrobce AIC) http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/au ... vacem.html
Starý motorek je ještě originál. Byl zarezlý, rozebral jsem ho vyčistil a namazal a fungoval, jen už nešel ostřikovač - hřídelka je zlomená a taky celkově ten motorek není moc v dobré kondici. Nicméně stíral bez problémů.
Když jsem tam dal ten nový motorek a zapojil elektrický 4 pólový konektor, tak po otočení klíčkem v zapalovací skříňce začal motorek hned stírat a to bez přestávky (tam-zpátky a hned zase tam-zpátky) a stíral na opačnou stranu než ten origonální. Při zapnutí pravé páčky pro stírání zadního stěrače, tak stíral přerušovaně, tak jak má, ale pořád na tu opačnou stranu.
Kde je problém? Je ten nový motorek nějak přepolovaný? Nebo potřebuje jiné pořadí kabelů v tom 4 pinovém konektoru? Jak to vyřešit?!?
Koupil jsem nový motorek pro zadní stěrač s ostřikovačem na Passat B5 (výrobce AIC) http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/au ... vacem.html
Starý motorek je ještě originál. Byl zarezlý, rozebral jsem ho vyčistil a namazal a fungoval, jen už nešel ostřikovač - hřídelka je zlomená a taky celkově ten motorek není moc v dobré kondici. Nicméně stíral bez problémů.
Když jsem tam dal ten nový motorek a zapojil elektrický 4 pólový konektor, tak po otočení klíčkem v zapalovací skříňce začal motorek hned stírat a to bez přestávky (tam-zpátky a hned zase tam-zpátky) a stíral na opačnou stranu než ten origonální. Při zapnutí pravé páčky pro stírání zadního stěrače, tak stíral přerušovaně, tak jak má, ale pořád na tu opačnou stranu.
Kde je problém? Je ten nový motorek nějak přepolovaný? Nebo potřebuje jiné pořadí kabelů v tom 4 pinovém konektoru? Jak to vyřešit?!?