zátěž tažného B5,5

Karoserie, lak, spojlery, nárazníky...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
maxik.mad
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 22.10.2008 18:25
Bydliště: Přerov

Re: zátěž tažného B5,5

Příspěvek od maxik.mad »

Plukovnik Trautman píše:
olmic píše:Tak na všem něco bude :) mám jinak TDI 74kW a známej také jen né kombi a má ho z ČR a v techničáku má taky jen 1400 stejně mi problém vyřešil známej, když mi řekl že nad 750kg musí být nějaký spešl papíry :) takže místo karavanu budu bydlet i nadále v hotelu :D
jj, nad 750kg je potřeba řidičák B+E
Do 3,5 tuny celkove nepotrebujes E, klidne se na to optej na skoleni ridicu. Ja se ptal radej ve dvou autoskolach ;-)

B5 81kw 650/1600 kg
B5,5 132kw 4x4 750/2000 kg tot v mejch technickych prukazech.

Uživatelský avatar
lager007
Řidič
Řidič
Příspěvky: 93
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: slovakia SN

Re: zátěž tažného B5,5

Příspěvek od lager007 »

neviem ako je to u vas a na sk prives nad 750KG porebujes B-E a ak celkova vaha jazdnej supravi previsuje 3500KG tak porebujes C-E .

Uživatelský avatar
pepanos
Profík
Profík
Příspěvky: 937
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: zátěž tažného B5,5

Příspěvek od pepanos »

u nás taky,akorát to někteří netuší a mystifikují ten zbytek.S hmotností jízdní soupravy to nemá co do činění,vlek nad 750kg je jasně ložený E.

matheww
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 27.08.2008 17:52

Re: zátěž tažného B5,5

Příspěvek od matheww »

Přesně tak!!! Pokud je přípojné vozidlo těžší než 750 kg JE POTŘEBA ŘP SKUPINY B+E,C+E

Odpovědět

Zpět na „Exteriér + Styling“