ac nerad, musim ti oponovat. uz vicekrat jsem tu nasel, ze jen nektera auta dokazi regulovat okamzite kazde zhoupnuti, nekdy to trva treba i nekolik sekund a auto je uz davno v jine poloze. nehlede na to, ze kdyz prejizdis kopec, oslnujes protijedouci, tlumice jsou v poradku a tim padem ani origo xenony se nehnou. jde tam v podstate jen o nastaveni vzhledem k aktualnimu (pri vyjeti) zatizeni auta. nejaka dynamicka regulace za jizdy se tyka jen par procent aut s origo xenonama.TNT píše:A tvuj nazor je spravnej! Original montovany xenony to maji prave proto, aby to pri jakymkoli zhoupnuti auta okamzite reagovalo. To samy ostrikovace. Ty jsou tam proto, aby jakmile je malicko spinavy sklo svetla, sel bordel pryc. Xenon pak sviti strasne rozptylene a to je dost blby vuci ostatnim. Nehlede na to, ze to svetlo pred autem je pak taky takovy divny.
dale senzory nekontroluji nakloneni auta, to by tam musel byt gyroskop.
a dale pochybuju, ze je na skle u reflektoru snimac znecisteni, to je spis nejake sci-fi ne?