Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Montaz Xenonu Passat B5 1998
PříspěvekNapsal: 16.01.2009 10:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.03.2008

Příspěvky:

653

Bydliště:

OstraVWa

TNT píše:
A tvuj nazor je spravnej! Original montovany xenony to maji prave proto, aby to pri jakymkoli zhoupnuti auta okamzite reagovalo. To samy ostrikovace. Ty jsou tam proto, aby jakmile je malicko spinavy sklo svetla, sel bordel pryc. Xenon pak sviti strasne rozptylene a to je dost blby vuci ostatnim. Nehlede na to, ze to svetlo pred autem je pak taky takovy divny.

ac nerad, musim ti oponovat. uz vicekrat jsem tu nasel, ze jen nektera auta dokazi regulovat okamzite kazde zhoupnuti, nekdy to trva treba i nekolik sekund a auto je uz davno v jine poloze. nehlede na to, ze kdyz prejizdis kopec, oslnujes protijedouci, tlumice jsou v poradku a tim padem ani origo xenony se nehnou. jde tam v podstate jen o nastaveni vzhledem k aktualnimu (pri vyjeti) zatizeni auta. nejaka dynamicka regulace za jizdy se tyka jen par procent aut s origo xenonama.
dale senzory nekontroluji nakloneni auta, to by tam musel byt gyroskop.
a dale pochybuju, ze je na skle u reflektoru snimac znecisteni, to je spis nejake sci-fi ne?

_________________
moje instruktážní videa!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů

pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat! :)

_________________
VW Passat Variant B5, r.v.1999, AFN, 140PS, 325Nm


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Montaz Xenonu Passat B5 1998
PříspěvekNapsal: 16.01.2009 10:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.03.2008

Příspěvky:

653

Bydliště:

OstraVWa

tim samozrejme nerikam, ze bych nechtel origo xenony. urcite sviti lip a urcite jsou lepsi, ale tech penez za to...
myslim si, ze pri spravnem serizeni HID sady a pouziti reflektoru s cockou by se daly SKORO srovnavat.
HID mi pripada jako takove levnejsi, ale presto ne uplne nekvalitni nahrada.

_________________
moje instruktážní videa!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů

pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat! :)

_________________
VW Passat Variant B5, r.v.1999, AFN, 140PS, 325Nm


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Montaz Xenonu Passat B5 1998
PříspěvekNapsal: 16.01.2009 10:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4307

Bydliště:

Kdesi na jihu :)

Zalezi taky na tom, jaka HID to je. Jenze najit kvalitni HID mezi tim vsim, co dokazou nasi kamaradi z Ciny vyrobit? To je metoda pokus omyl. Ne vzdy plati, cim drazsi, tim lepsi.

To, ze se to svetlo, ktery ma automaticky sklapeni pri zatizeni, nebo zhoupnuti u nekterych aut hybe s prodlevou je znama vec, ale spis nez z hlediska funkcnosti se na tohle ja divam spis z ty stranky, ze je to naklapeni proste treba ze zakona (abys nemel problem s organama).

Svetlo nema samozrejme zadny cidlo na znecisteni, to je jasny. Kdyz je sucho, nepotrebujes stirat, ostrikovat predni sklo, svetlo je cisty. Ale kdyz jedes za mokra za nejakym autem, stirat se musi, leckdy od pred tebou jedouciho auta nepadaji na sklo jen "cisty" kapky vody, ale dost spiny.Bordel...Proto si ostriknes predni sklo a prave pri tom vyjedou i ostrikovace svetel.Aby se od toho bordelu nelamalo svetlo jinac nez by melo. :wink:

_________________
-===Ex Passat 3C variant 2.0TDI Highline===-===Tekutá fólie AUTOFLEX===-


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Montaz Xenonu Passat B5 1998
PříspěvekNapsal: 16.01.2009 12:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.03.2008

Příspěvky:

653

Bydliště:

OstraVWa

nj, s tema organama jsem mel taky strach, ale vsichni tu pisou, ze s tim jeste nemeli problem, tak to asi nebude tak horke.

jinak sadu mam od klubaka Nalima, stala dva litry a zatim si nemuzu stezovat.
startovaci proud se tu nekde probiral, ze nemam byt vetsi nez 9A, na KOVOVEM balastu je napsany Imax = 5,4A, nemelril jsem samozrejme, ale nektere sady klidne pisou i 10A a tak.
mam teplotu svetla 4300K, jako origo, abych neprilakaval pozornost.

co se tyce ostrikovacu, samozrejme jsou uzitecne, ale to uz nebude takovy problem jako auto regulace naklapeni, ja se snazim cistit svetla co nejcasteji. ani ne z duvodu, ze by se mi pres blato lamalo svetlo, to asi nehrozi, ale aby mi k necemu ta svetla vubec byla. to se ale tyka vsech svetlometu.

nerikam samozrejme, ze nemas ani trochu pravdu. mas, ale nedelal bych z toho takovou vedu.
muj nazor

_________________
moje instruktážní videa!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů

pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat! :)

_________________
VW Passat Variant B5, r.v.1999, AFN, 140PS, 325Nm


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Montaz Xenonu Passat B5 1998
PříspěvekNapsal: 16.01.2009 12:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4307

Bydliště:

Kdesi na jihu :)

Ja z toho vedu nedelam, s tim si hlavu vubec nelamu.Jen jsem ten problem osvetlit. :wink: Ja sam na aute xenon nemam, i kdyz jsem byl zvykly z predchoziho auta. Ted mam halogen a nejak nepremyslim, ze bych tam daval HID, sviti to i tak super. Mozna ze prijde driv na radu vymena auta nez montaz HID.:)

_________________
-===Ex Passat 3C variant 2.0TDI Highline===-===Tekutá fólie AUTOFLEX===-


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Montaz Xenonu Passat B5 1998
PříspěvekNapsal: 21.01.2009 10:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

930

Bydliště:

Praha

Pravdou je ze automaticky napklapeni na horizontu nezmuze vubec nic, stejne tak jestli si nekdo mysli ze automaticky naklapeni reaguje napr na hupy na silnicich tak je na omylu. Ten hup projedu rychleji nez je ta elektronika vubec schopna zareagovat. Je to vylozene pro pripad nastupovani osob, nakladani zavazadel atd... aby kdyz nekam clovek prijede necha nastartovany motor a nalozi sto kilo, aby se mu sklopily svetla. Co se tyce ostrikovacu, tak ty opravdu nemaji moc velkou ucinnost. Jediny co je v tomhle pripade ucinny jsou sterace na svetla ala Volvo. Jinak ostrik toho ze svetla opravdu moc nesmyje a vetsinou je to spis k nasrani, kdyz si clovek s umytym autem v lete chce ostriknout par much na okne a zasere mu to celej predek... :) proto to spousty lidi odpojuje

_________________
mk5 GTi


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group