Nechal jsem svítit světla, vystoupil, zamknul DO a šel spát.
Dnes je auto nedobytné.
Mám nefunkční oba zámky v předních dveřích.
Klíčem jsem odemkl kufr a na palubní síť připojil druhou baterku.
Parkovačky se rozsvítily, LED u dveří řidiče začala blikat.
Ale auto nejde DO otevřít, vůbec nereaguje!!
Baterka v klíči je stará 1 měsíc. Napájení jsem pak zkoušel i z jiného nastartovaného auta přes kabely. Napětí bylo cca 12 V.
Mám dotazy:
1) Může dojít poklesem napájecího napětí dojít k zapomenutí kódu?
2) Šlo by nějak odblokovat západky zadního sedadla a prolézt kufrem?
3) Co jinak?
Dík.
Jak se dostat dovnitř? Pomoc!
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 17.02.2010 19:37
- Bydliště: centrální Morava
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Jak se dostat dovnitř? Pomoc!
Nevím zda ti někdo tady poradí. Přece jenom je na pováženou, když se někdo zaregistruje a hned prvním příspěvkem se chce dostat do zamknutýho auta. Nic osobního.
Zkus kontaktovat buď nějakého zámečníka nebo VW servis.
Odkud jsi?
Zkus kontaktovat buď nějakého zámečníka nebo VW servis.
Odkud jsi?
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 17.02.2010 19:37
- Bydliště: centrální Morava
Re: Jak se dostat dovnitř? Pomoc!
Mno.... poradil... ale ne tady ...Dozvěděl jsem se že kód DO se po výpadku napájení neztratí.
(A že kufrem bez poškození sedadel to asi nepůjde.)
Pokračoval jsem tedy v pokusech a přídavnou baterkou.
Chce to nepřešvihnout proud který se pouští do palubní sítě,
aby nevypadla pojistka v nepřístupný pojistkový skříňce.
Omezil jsem to asi 4 m slabšího zvonkovýho drátu sériově k baterce.
Asi po 4-5 hodinách se stav obou baterek trochu vyrovnal
a zafungoval centrál na otevření klíčem v zámku na kufru.
Čili jsem to vyřešil bez destruktivních postupů:-) a bez
lezení pod auto a ohýbání nějakých krytů pod ním...
Doporučuji.
Jen na okraj, proč jsem se přihlásil v nouzi na tohle fórum:
Nejbližší servis VW má hodinovku 791 Kč v dílně, bez výjezdu.
Nic osobního proti VW servisům
A další oslovené servisy mi nabídly toto: Rozbít nejmenší okénko, rozbít okno u řidiče, vyvrtat zámek, připojit napájení na startér zespodu pod autem po odehnutí(?) krytů.
(A že kufrem bez poškození sedadel to asi nepůjde.)
Pokračoval jsem tedy v pokusech a přídavnou baterkou.
Chce to nepřešvihnout proud který se pouští do palubní sítě,
aby nevypadla pojistka v nepřístupný pojistkový skříňce.
Omezil jsem to asi 4 m slabšího zvonkovýho drátu sériově k baterce.
Asi po 4-5 hodinách se stav obou baterek trochu vyrovnal
a zafungoval centrál na otevření klíčem v zámku na kufru.
Čili jsem to vyřešil bez destruktivních postupů:-) a bez
lezení pod auto a ohýbání nějakých krytů pod ním...
Doporučuji.
Jen na okraj, proč jsem se přihlásil v nouzi na tohle fórum:
Nejbližší servis VW má hodinovku 791 Kč v dílně, bez výjezdu.
Nic osobního proti VW servisům
A další oslovené servisy mi nabídly toto: Rozbít nejmenší okénko, rozbít okno u řidiče, vyvrtat zámek, připojit napájení na startér zespodu pod autem po odehnutí(?) krytů.