Bliknutí při zamčení a odemčení

Ochrana Vašeho auta.

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
Milhaus_01
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 15.05.2011 12:04

Bliknutí při zamčení a odemčení

Příspěvek od Milhaus_01 »

Zdravim. Jsem tu na klubu nováček a chtěl bych se zeptat několik věcí. Když auto zamknu nebo odemknu tak by mělo bliknout, ale neděje se tak. Na dia mi řekli že aktivované to ale je. A dál se chci zeptat jak poznám jestli mám nebo nemám origo alarm a jestli je funkční. Auto je Passat Variant r.v. 2004 1.9 TDI 96kW. Díky za rady.
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Bliknutí při zamčení a odemčení

Příspěvek od napster »

při odemknutí a zamknutí ti auto houkne sirénou? jinak tušim,že origo alarm,nebo siréna je v kuvru nad podběhem za kobercem.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
Milhaus_01
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 15.05.2011 12:04

Re: Bliknutí při zamčení a odemčení

Příspěvek od Milhaus_01 »

Ne nehoukne. Zamkne i odemkne, ale jinak nic neudělá...
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004

Uživatelský avatar
Milhaus_01
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 15.05.2011 12:04

Re: Bliknutí při zamčení a odemčení

Příspěvek od Milhaus_01 »

Tak ten alarm mi funguje. Dneska jsem si pootevřel kapotu pak jsem auto zamknul, chvilku jsem počkal a když jsem ji chtěl otevřít tak to začlo houkat! :) ale to s tím bliknutím při zamčení/odemčení pořád nevím. Poradí někdo?? Nemůže být třeba v háji Comfortka?
VW Passat Variant, 1.9TDI 96kW AVF, 2004

Uživatelský avatar
Milhaus_01
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 15.05.2011 12:04

Re: Bliknutí při zamčení a odemčení

Příspěvek od Milhaus_01 »