Zdravím,
hledal jsem zde poměrně dlouho, ale nenašel jsem všechny potřebné informace.
Vlastním VW PASSAT B5 VARIANT - 85kw PD r.v. 2000, dokoupil jsem si univerzální dálkový ovladač s jednotkou.
Chtěl bych dodělat zamykání, odemykání, dojezd oken, odemčení kufru a blinkry při akci.
Dojezd oken podporuje moje aktuální i dodatečná jednotka.
Bohužel vůbec nevím, kam co připojit, včera jsem se tím zaobíral přibližně 5 hodin a stejně jsem nic nerozchodil.
Nějaká rada, kam co napíchnout či nějaké schéma ?
Díky.
VW PASSAT B5 - 85kw (univerzální dálkové zamykání)
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 07.01.2015 20:47
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: VW PASSAT B5 - 85kw (univerzální dálkové zamykání)
zamknout odemknout se připojí do dveří řidiče mezi dveřní jednotku a zámek (na zamykací drát proklenuješ ten drát na dojezd - tím se ti vždy po zamčení zavřou okna)
je potřeba najít dva dráty pro zamknout a odemknout (teď z hlavy přesně nevím piny na konektoru dveřní jednotky jestli si dobře pamatuji tak to je 4 a 24 pin který by měl být drát pro impuls od zámku pro zamknout/odemknout - přes autozkoušečku vyzkoušej když na kabel uzemníš tak se zamkne odemkne
u některých UNI dálek musíš propojit některé dráty aby jsi nastavil mínusový impuls (některé specializované UNI dálky pro VW již mají nastavený mínusový impuls z výroby)
blinkry buď na páčku nebo tlačítko vystražných
nejhorší bude tlačítko pro kufr, protože B5 bude mít nejspíš servomotorek a né odskok jako B5.5 a ty máš drát po kterém pošlel impuls tím ti dejme tomu odskočí kufr, ale už se nezamkne jedno z řešení je přidat do kufru ještě odskok který by odjistil zámek
+ 12V přes pojistku na svorky pod vonatem a kostříci body tam jsou taky
je potřeba najít dva dráty pro zamknout a odemknout (teď z hlavy přesně nevím piny na konektoru dveřní jednotky jestli si dobře pamatuji tak to je 4 a 24 pin který by měl být drát pro impuls od zámku pro zamknout/odemknout - přes autozkoušečku vyzkoušej když na kabel uzemníš tak se zamkne odemkne
u některých UNI dálek musíš propojit některé dráty aby jsi nastavil mínusový impuls (některé specializované UNI dálky pro VW již mají nastavený mínusový impuls z výroby)
blinkry buď na páčku nebo tlačítko vystražných
nejhorší bude tlačítko pro kufr, protože B5 bude mít nejspíš servomotorek a né odskok jako B5.5 a ty máš drát po kterém pošlel impuls tím ti dejme tomu odskočí kufr, ale už se nezamkne jedno z řešení je přidat do kufru ještě odskok který by odjistil zámek
+ 12V přes pojistku na svorky pod vonatem a kostříci body tam jsou taky
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 07.01.2015 20:47
Re: VW PASSAT B5 - 85kw (univerzální dálkové zamykání)
Dojezd je na ovladači udělán tak, že podržím zamykací tlačítko na ovladači a měli by se okna zasunout, jak zapojím toto ?
Kde najdu dveřní jednotku ?
Kufr tedy dělat nebudu, není to zase taková strašná věc, abych se bez toho neobešel.
Kde najdu dveřní jednotku ?
Kufr tedy dělat nebudu, není to zase taková strašná věc, abych se bez toho neobešel.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: VW PASSAT B5 - 85kw (univerzální dálkové zamykání)
bylo by dobré sem dát alespoň odkaz na tvoje Uni dálkové ovládání ať je vidět schéma
pak to není ale dojezd oken, ale dálkové ovládání oken (a to co jsem zatím viděl měla jen dálka od Carmedie, která umí okna i stahovat přes dálku jako origo dálka) ostatní mají standardně jen ten dojezd (prodloží zamykací impuls), který se propojuje na zamykací vodič
dveřní jednotka je nečekaně ve dveřích je součástí motorku okene a vede do ní velký konektor kde jsem ti poslal typ na jaké piny se podívat a podle toho víš na které kabely to napojit
pak to není ale dojezd oken, ale dálkové ovládání oken (a to co jsem zatím viděl měla jen dálka od Carmedie, která umí okna i stahovat přes dálku jako origo dálka) ostatní mají standardně jen ten dojezd (prodloží zamykací impuls), který se propojuje na zamykací vodič
dveřní jednotka je nečekaně ve dveřích je součástí motorku okene a vede do ní velký konektor kde jsem ti poslal typ na jaké piny se podívat a podle toho víš na které kabely to napojit
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 07.01.2015 20:47
Re: VW PASSAT B5 - 85kw (univerzální dálkové zamykání)
Zakoupil jsem tento
Kód: Vybrat vše
http://www.jb-tuning.cz/www-jb-tuning-cz/eshop/38-1-Centralni-zamykani/0/5/14774-Centralni-zamykani-s-dalkovym-ovladanim-Vertex-KE14//description#anch1
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: VW PASSAT B5 - 85kw (univerzální dálkové zamykání)
tak bohužel nemůžu nikde na netu najít přiložené schéma tak ho jsem na skeneuj bude tam schéma pro (-) impuls zamykání které se používá u vw
a to zavírání oken bude řešeno jak jsem psal, tak se propojí drát od dojezdu oken (prodlužovač impulsu) na zamykací vodič
p.s. při dnešních cenách se docela divím, že sis nepořídil nějakou UNI dálku s vystřelovacími klíči než tento přívěšek
a to zavírání oken bude řešeno jak jsem psal, tak se propojí drát od dojezdu oken (prodlužovač impulsu) na zamykací vodič
p.s. při dnešních cenách se docela divím, že sis nepořídil nějakou UNI dálku s vystřelovacími klíči než tento přívěšek
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 18.08.2011 19:52
Re: VW PASSAT B5 - 85kw (univerzální dálkové zamykání)
majrek001 A nevíš jak na tuhle uni dálku http://www.rakso.cz/detail/dalkove-ovla ... e-novinka/" onclick="window.open(this.href);return false;
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: VW PASSAT B5 - 85kw (univerzální dálkové zamykání)
zapojení zvolíš klasicky pro ovládání minusem viz příloha
bilý - zamykací vodíc ve dveřích řidiče (klasika zapojený mezi dveřní jednotku a zámek v případě, že máš el. okna)
bílo - černý - odemykací
žlutý a žluto-černý spojíš s černým na zem (kostru)
oranžový a oranžovo-černý se nezapojují ty můžeš vypinovat pryč
pak klasika červený přes pojistku na +12V
červený slabý (dojezd oken) pokud chceš aby se ti vždycky zavřeli okna po zamčení propojíš na bílý vodič
hnědý (blinkry) napojíš na levý a pravý blinkr buď u páčky nebo u tlačítka výstražných (teoreticky by měli být už usměrňovací diody ve svazku pokud ne tak tam dej)
červeno-černý je výstup pro kufr pokud tam máš odskok není uvedený jestli to je releový výstup a ani polarita tak to musíš
proměřit
jak najít vodiče od zámku je popsáno výše
bilý - zamykací vodíc ve dveřích řidiče (klasika zapojený mezi dveřní jednotku a zámek v případě, že máš el. okna)
bílo - černý - odemykací
žlutý a žluto-černý spojíš s černým na zem (kostru)
oranžový a oranžovo-černý se nezapojují ty můžeš vypinovat pryč
pak klasika červený přes pojistku na +12V
červený slabý (dojezd oken) pokud chceš aby se ti vždycky zavřeli okna po zamčení propojíš na bílý vodič
hnědý (blinkry) napojíš na levý a pravý blinkr buď u páčky nebo u tlačítka výstražných (teoreticky by měli být už usměrňovací diody ve svazku pokud ne tak tam dej)
červeno-černý je výstup pro kufr pokud tam máš odskok není uvedený jestli to je releový výstup a ani polarita tak to musíš
proměřit
jak najít vodiče od zámku je popsáno výše
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu