Centrál - vylomit zámek ?

Ochrana Vašeho auta.

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Centrál - vylomit zámek ?

Příspěvek od M@ty »

Zkus bouchat dlaní na plech dveří v místě zámku za současného odemykání/zamykání. Jinak pokud to jsou zadní dveře tak ještě můžeš zkusit pustit 12V do motůrku centrálu jak jsem tu někde četl. Nemám vyzkoušeno takže v tom ti zrovna neporadím lépe... :(
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

greg_kovacs
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 05.09.2012 15:07

Re: Centrál - vylomit zámek ?

Příspěvek od greg_kovacs »

Jsou to zadní dveře a jsou zamčený, takže bouchání na plech asi nebude to konkrétní řešení.
Navíc kvůli tomu bych nemusel sundavat celej vnitřek dveří...

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10100
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Centrál - vylomit zámek ?

Příspěvek od majkl1 »

greg_kovacs píše:Jsou to zadní dveře a jsou zamčený, takže bouchání na plech asi nebude to konkrétní řešení.
Navíc kvůli tomu bych nemusel sundavat celej vnitřek dveří...
Nepochopil jsi pointu. Pokud je studeňák v zámku, pak boucháním můžeš dočasně kontakt obnovit a tím dveře otevřít. Už jsem to několikrát úspěšně aplikoval. Ale pokud je krpa jinde, tak to nepomůže.
Těch 12V můžeš použít, pokud je vpořádku motorek a kabely k němu, ale musel by sis někde najít el. schéma a zjistit, o který dva dráty to jde. Já si to už nepamatuju. Pak zámek odemkneš. Ale nezapomeň, že pokud je v něm už aktivní safe, pak musíš odemknout 2x za sebou. Poprvé deaktivuješ safe a podruhé odemkneš.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

greg_kovacs
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 05.09.2012 15:07

Re: Centrál - vylomit zámek ?

Příspěvek od greg_kovacs »

Chápu, jak to je s boucháním myšleno, četl jsem to na větším počtu vláken a i to sám zkoušel, ale nepomohlo to.
Proto jsem se podle předchozích rad rozhodl dveře rozebrat a zkusit zámek odemknout zevnitř - jen nevím, když už ho mám teď přístupnej, za co vzít, aby se otevřel, eventuálně jak ho vylomit, aby se odemkl.
Předpokládám, že bezmyšlenkovitě rozštípat elektrickou část zámku není řešení ...

Zkusím těch 12V.

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10100
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Centrál - vylomit zámek ?

Příspěvek od majkl1 »

Tak po delším hledání jsem našel toto. Podle toho by to měly být na konektoru zámku piny 1 a 2 modro/černý a černo/šedá.
http://forum.passat-club.cz/download/fi ... &mode=view
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

greg_kovacs
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 05.09.2012 15:07

Re: Centrál - vylomit zámek ?

Příspěvek od greg_kovacs »

Nejsem elektrikář, takže asi hloupá otázka - ale vidím popisky OPEN a SAFE u pinů "hnědo/černá" a "hnědo/zelená".
Ty nechám bez napětí ?

Jinak díky moc za vyhledání schématu ;)

greg_kovacs
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 05.09.2012 15:07

Re: Centrál - vylomit zámek ?

Příspěvek od greg_kovacs »

Beru zpět poslední příspěvek, jsou to opravdu piny 1 a 2 (modro-černý a šedo-černý).
Dveře jsou teď odemčené, hurá ;)

Ale na centrál pořád nereagují ani jedny kromě řidičových.
Kde teď může být závada ?
Mám zámek vyměnit (opravit), když to mám rozebraný ?

Díky.

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Centrál - vylomit zámek ?

Příspěvek od M@ty »

Propájej ty kontakty konektoru na desce a prostříkni Kontaktolem mikrospínač signalizace otevřených dveří (ten samostatný na kabelech). Po připojení konektoru vyzkoušej zda zámek rozsvěcuje vnitřní osvětlení.

Problém bude buď v kabeláži KJ nebo v zámku řidičových dveří.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

greg_kovacs
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 05.09.2012 15:07

Re: Centrál - vylomit zámek ?

Příspěvek od greg_kovacs »

Sákryš, pájení není moje silná stránka... Je to propájení nutné ?

Jinak jsem zkoušel proměřit konektor, kterej vede k zámku (ty piny 1 a 2, pomocí kterých jsem to odemknul), a zároveň odemykal a zamykal. Nenaměřil jsem žádný napětí, takže se mi zdá, že tam nejde šťáva - to má tedy na svědomí zámek u řidiče ?

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10100
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Centrál - vylomit zámek ?

Příspěvek od majkl1 »

Napětí do pinů 1 a 2 pouští řj dveří na základě informace z komfortní jednotky. jen v okamžiku, kdy se má točit motorek.
Pokud by nešla šťáva do řj dveří napsalo by to něco jako zkrat na plus nebo kostru. V případě studeňáků to nejčastěji napíše "nesmyslný signál".
Takže pokud ti jinak alespoň něco ve dveřích funguje (stahování, světýlko) v okamžiku kdy nefachá zámek, tak problém nebude v napájení řj dveří, ale v CAN vedení mezi řj a komfortkou.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

greg_kovacs
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 05.09.2012 15:07

Re: Centrál - vylomit zámek ?

Příspěvek od greg_kovacs »

Můj případ je ten druhý - píše "nesmyslný signál" na všech dveřích kromě řidičových.
Jinak na všech dveřích funguje vše ostatní - spodní světýlka i stahování okýnek.

Dá se tedy nějak najít, kde přesně chyba je a odstranit ji ?

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10100
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Centrál - vylomit zámek ?

Příspěvek od majkl1 »

Osobně jsem měl u svého posledního pašíka to samé, když jsem ho koupil (plus vytopená komfortka a mraky dalšího). Tak jsem kuchnul všechny zámky, přepájel spoje, obnovil polámanou kabeláž u sloupků, nahradil zoxidované kusy drátů pod kobercem a od té doby klid.
V tvém případě bych začal GO všech zámků. Neboj, nic na tom není. O pájení snad ani taky nemůže být řeč. Jen nahřeješ kontakty a cínová pájka se zase sleje do jednoho monobloku bez prasklin. Případně přidáš trochu cínu, aby byl spoj větší.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

greg_kovacs
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 05.09.2012 15:07

Re: Centrál - vylomit zámek ?

Příspěvek od greg_kovacs »

Pokusím se tím tedy nějak prokousat, díky.
Snad to za pomoci Vás všech půjde ;)

Jen mě ještě napadla nejspíš taková volovina - předchozí majitel dodělal dálku k centrálu, imobilizéru a alarmu. K tomu nemusí být uzpůsobená komfortka ? Stačí taková ta ŘJ, která je dodělaná pod volantem za pojistkama ?
Já mám totiž komfortku 1J0 959 799Q a jak jsem tak pročítal, tak ta v sobě dálku nemá...
Nemůže to mít něco společnýho s mým problémem ?

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Centrál - vylomit zámek ?

Příspěvek od majrek001 »

tímto nebude pokud ti dálka odekmne ostatní dveře (standardně se napojuje do dveří řidiče a spína zem na ovládácí kabely od zámku-tady v tomto přípradě buď chodí všechno nebo nic)
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

greg_kovacs
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 05.09.2012 15:07

Re: Centrál - vylomit zámek ?

Příspěvek od greg_kovacs »

Ještě jsem chtěl poznamenat jednu věc, který jsem si včera všimnul - nesvítí mi podsvícení ovládání zrcátek a ovladače stahování oken - ale jen na těch ovladačích u řidiče, všude jinde to svítí.

Nemůže to být nějaká další indicie ? Ovladač stahování oken jsem měl vypůjčenej a v tom zrada není (podsvícení nefungovalo ani tom půjčeným...)

Odpovědět

Zpět na „Zabezpečení“